Onhan tuo ikävää näin Tapparan kannattajankin silmin. Tulos lienee aika selvä, MUTTA jos tuo paskahousuinen kakkosporukka kairaakin tästä voiton, niin kaatuu jatkossa aika vahvasti Tapparaa vastaan.
Tänään sitten paskahousut vastaan porkkanapöksyt?
Onhan tuo ikävää näin Tapparan kannattajankin silmin. Tulos lienee aika selvä, MUTTA jos tuo paskahousuinen kakkosporukka kairaakin tästä voiton, niin kaatuu jatkossa aika vahvasti Tapparaa vastaan.
Tälläistä elokuvaa ei keksisi edes Mel Brooks.Tänään vois jätkille ammentaa voimaa Herb Brooksin keinoin vuodelta 1980.
Eikös tämä muuten pitäis ottaa aseeksi? Brejcak tai Laavainen katsomoon ja Miro kokoonpanoon. Tehtävänä saastuttaa Tappara. Aina tauolla tai sopivaan rakoon kolmanneksi hyökkäjäksi ja vaan avasteleen Heljangon viereen sekä Tapparan vaihtoaition eteen. Kuuselalle parit halit ja aivastukset päin naamaa. Miksei veripenalle ja parille sentterillekin sitten. Omassa vaihtoaitiossa ei saa edes hengittää ulos.Tälläistä elokuvaa ei keksisi edes Mel Brooks.
Sen paletti ei pleijareissa nimittäin elä, tai jos elää, niin putoaminen on varma.
Jos tarkkoja ollaan, niin pari uutta naamaa on muita väsyneempiä, kun pelasivat eilen Lempäälässä. Eli Seppälä ja Laavainen.Uudet naamaat hokkarit kuumina ja jalat levänneinä polkee vierasjoukkueelle painajaismaisen illan.
Rautiksen mestaruuskeväänä ykkösmolarikin vaihtui kesken playoffien eikä haitannut menoa.PS: Jos tämä kävis Tukka-Jukan jengille, niin herra jäisi kotiin mököttämään. Sen paletti ei pleijareissa nimittäin elä, tai jos elää, niin putoaminen on varma.
Mä muistän sen, kuinka Puistolan jänne nykäistiin mailan lavalla irti reidestä -06 ja Mikki ei pystynyt lopettamaan vollotusta - Rautis masentui täysin, kun Retekin vielä oli pipi.Rautiksen mestaruuskeväänä ykkösmolarikin vaihtui kesken playoffien eikä haitannut menoa.
Kuuntelisit toista Mouhijärven poikaa.Nytkin alueen ulkopuolelle Tapparan pelaajan jalkoihin ja pelikatko. Ja dumari näytti että pelaaja molarin alueella vaikka oli n.1m päässä :D jäätävä vihellys.
Älkää ny jaksako, aikuiset ihmiset. Joka vitun tilanne omia vastaan on maailman suurin vääryys orjakaupan jälkeen.
Ne viheltää, joilla on pilli.
Muutoinhan tämän illan peli oli kyllä nukuttavaa katseltavaa. Hidasta ja runkosarjamaista puurtamista.Heljanko on jo todistanut olevansa hyvä maalivahti. Onko hän vielä riittävän hyvä mestaruuteen asti? Epäilen, ettei ole. Tänään hänellä ei kestänyt jatkoajalla pää.
Tiukka sarja on tämäkin. Aikamoinen henkinen venyminen HPK:lta neljännessä välieräpelissä. Jos HPK pääsee jatkossa iskemään terveellä kokoonpanolla, ei Tapparalla ole mahdollisuuksia, luulen minä. Niin valtaisan voimavaran tämäniltainen suoritus kerholle antaa.
Ihan pikkasen saattoi tuo Kerhon kokoonpano vaikuttaa tähän että pelin taso ei noussut niin kovaksiMuutoinhan tämän illan peli oli kyllä nukuttavaa katseltavaa. Hidasta ja runkosarjamaista puurtamista.
No joo, sen mitä minä olen tätä välieräsarjaa katsonut, niin olen nähnyt yhden eloisan erän. Ei siis tämäniltainen yllättänyt. Iso ero on intensiteetissä toiseen välieräsarjaan.Muutoinhan tämän illan peli oli kyllä nukuttavaa katseltavaa. Hidasta ja runkosarjamaista puurtamista.
Noniin 2-2. Kerholta ihan hyvä esitys tuolla kokoonpanolla. Voittomaali livahti liian helposti sisään.
Kuinka monta kertaa Larmi saa kalastella pelikatkot ennen kuin siihen puututaan? Nytkin alueen ulkopuolelle Tapparan pelaajan jalkoihin ja pelikatko. Ja dumari näytti että pelaaja molarin alueella vaikka oli n.1m päässä :D jäätävä vihellys.
Edit. Ehkä ottelukejun kamaa mutta menkööt myös tänne.
Linja olisi ollut jos Paajaselle ei olisi vihelletty karhupainiotteesta. Tänään sai takavyöstä puolustaa. Voittomaalissa siellä laitettiin Blood ja toinen laituri konttaamaan hyökkäysalueelle. Jalka ei piisannut ja Heljangolle kävi pahaan paikka vahinko. Hyvin polki LeinoTuomarilinjasta ei voi plussia jakaa.
Rauhala oli alueen ulkopuolella koko ajan. Huom! Ulkopuolella ja vihelletään että pelaaja molarin alueella kun Larmi on alueen ulkopuolella ja tulee kontakti.Kyllä siinä Rauhala tuli syliin itse. Ei kukaan tuuppinut ja luistelusuunta suoraan Larmin syliin.
Samaa mieltä. Tuo olisi pitänyt jättää viheltämättä tai sitten viheltää Rauhalalle jäähy estämisestä. Tuollaisenaan väärä vihellys.Rauhala oli alueen ulkopuolella koko ajan. Huom! Ulkopuolella ja vihelletään että pelaaja molarin alueella kun Larmi on alueen ulkopuolella ja tulee kontakti.
Ymmärrän kyllä, ettei huvita katsoa maalia uudestaan. Mutta kannattaisi edes yksi uusinta katsoa ennen kuin väittää, että Blood olisi laitettu konttamaan. Se, että Blood konttaa näissä pudotuspeleissä johtuu ihan ukon tasosta itsestään.Voittomaalissa siellä laitettiin Blood ja toinen laituri konttaamaan hyökkäysalueelle.