Minä ajattelen tuon vastustajan kunnioittamisen paljon laajemmin kuin useimmat. Arvostan herrasmiesmäisyyttä niin kaukalossa kuin kabinetissa. Herrasmies pelaa kovaa, mutta ei halveeraa vastustajaansa, eikä peliä. En myöskään katso ylöspäin kanadalaisen kiekkokulttuurin varjopuolia, heidän kovaa yrittämistään ja taistelutahtoaan kyllä. Ei siinä, arvostan näkemystäsi kovin. Tässä asiassa olen kuitenkin muutaman pykälän sinua pehmeämpi.
Minä olen sitä mieltä, että polvillaan olevaa pelaajaa ei taklata ollenkaan, ei edes selkään, kuten O’Connor teki. Tyylitön teko, ei kunnioitusta vastustajaa kohtaan.
Niin paljon kun eri mieltäkin, ja tukkanuottasilla oltu, niin sitten kun paikka on niin täytyy toisinpäinkin sitten sanoa. Olen oikeastaan sanasta sanaan samaa mieltä, kovaa mutta rehdisti! Sitä kannatan itsekkin, minun silmissä sillä "hinnalla millä hyvänsä" on tässä yhteydessä silti myös rajat..
Oma tekeminen, raataminen, kiekkojen blokkaus jne. Mustelmat. Mutta joku toisten vahingoittaminen ei kyllä kuulu asiaan.. jos toinen on huonossa asennossa niin ihan luvallista ja järkevää jättää ajamatta..
Vaikka kuinka kovaa, mutta rehdisti ja vastustajaa kunnioittaen silti, kaikin tavoin. Kuinka voi vaatia, edes toivoa samaa toiselta jos ei itse toimi niin.
Helsingissä taas tasoihin ja raksilaan sitten katkomaan... Onko Tapparalle tauko hyväksi vai pahaksi, ken tietää. Noh, ehtii Jukka ainakin parannella. Onnittelut Kärpille taas yhdestä, ei ole veitsi kurkulla.
Edit.typot