Nyt annat propsit väärälle miehelle ja väärin perustein. Minä olen sellainen kukkahattutäti, etten kannata voiton tavoittelua keinolla millä hyvänsä. Keinolla millä hyvänsä ajatusmalli saattaa nimittäen jättää joissain tilanteissa yhden urheilun perusarvoista pahasti jalkoihinsa. Tämä arvo on vastustajan kunnioittaminen. Mielestäni voitonjanon ei tule purkautua ns. halpojen keinojen käyttämisenä, vaan ryhdikkäänä ja rehellisenä kaikkensa antamisena urheilusuorituksesta.Se että ammattivalmentajat sekä pelaajat haluaa voittaa keinolla millä hyvänsä, ei varmaan yllätä ketään? Suomessa tunnutaan usein kauhisteltavan tyylittömiä, jopa karujakin yrityksiä voittaa, ja tässä en tietenkään tarkoita sinua @McTorso , joka et nähdäkseni lähtenyt arvostelemaan tuota moraalisesti vääräksi tai oikeaksi (propsit siitä). Arvostan kanadalaisia juuri siksi, että heillä on aivan järkyttävän suuri voittamisen halu, ja ihailen sitä miten he kaivavat voittamisen vuoksi aivan kaikki mahdolliset kivet ja kannot.
Olen siinä mielessä varmaan vähän hassu nimimerkki, ettei urheilu merkitse minulle vain voittamista. Toki voittaminen on merkittävässä roolissa, mutta urheilun ydin koostuu muustakin. Tällainen urheiluromantikko minä olen.