Eli siis alkuperäinen kommenttisi ei perustu yhtään mihinkään. Kärppien mahdollinen epäfyysisyys ei tee IFK:sta epäfyysistä joukkuetta, ja se millaisena Kärppiä on pidetty, ei liity IFK:n fyysisyyteen mitenkään. Mutta siitä olen samaa mieltä, että Kärppien ympärillä pyörineet väitteet epäfyysisyydestä asia yhteydestä riippuen, ovat usein olleet fiktiota, ja esimerkkisi fyysisyyden määritelmistä allekirjoitan.
Tätä kommenttia en ymmärrä tippaakaan. Miten se koppiin lähtö on kalastelua? Miksi tuomarit antaisi sen perusteella jäähyn? Jos käsi ei nouse jäähyn merkiksi, ja jälkikäteen arvotaan jäähy, niin kertaakaan en ole nähnyt että se tehdään sen jälkeen kun pelaaja lähtee välittömästi koppiin. Makoilun jälkeen olen nähnyt monestikkin.
Mistä sinä tiedät ettei Petrellille tullut jotain pientä vammaa, jota käytiin kopin puolella hoitamassa esim. puuduttamalla tai kylmägeelillä? Petrellin reaktion perusteella voi olla että sai tärskyn lihakseen, luuhun, jänteeseen, luuli että jotain meni rikki ja lähti koppiin, ja jälkikäteen huomasi että selvisi ilman merkittävää vammaa. Toki voi olla että filmasi, mutta minusta se on aika epätodennäköistä, kun ei koppiin lähdön perusteella ole ennenkään annettu jäähyjä. Makoilun ja muun filmailun perusteella kyllä.
Aiemmin mainitut esimerkkini ei kyllä mene edes hassuttelusta, minun mielestäni siis. Se että esimerkiksi toivotaan vastustajan kärkipelaajien loukkaantumisia tai "kylmäksi
vetämistä", ei mielestäni ole hassuttelua, vaan ihan silkkaa idiotismia. Näitä viimeksi mainittuja onneksi näkee vähemmän kuin esim. osumaa ottavalle pelaajalle iällättelyä. Mutta mikäpä minä olen mitään päättämään, kukin tehkööt mitä lystää. Varmasti olen itsekkin vuosien saatossa suoltanut sontaa otteluseurantoihin, ja se on inhimillistä että joskus tunne menee yli. Tunnetta pitää sopivasti ollakkin, muutenhan seuraaminen on tylsää.