En usko!Jari Sillanpää on homoseksuaali
En usko!Jari Sillanpää on homoseksuaali
Ainakin omissa papereissani J. Tyrväinen on kilahdusturvallinen (ja hyvä) pelaaja.Pelin siistinä pysymistä tietysti tukee se, että Taavi, Juhani ja Antti Tyrväinen eivät pelaa illan ottelussa. Jäähän sinne toki vielä muutama korkean kilahtamispotentiaalin kaveri jäljellekin, mutta toivottavasti peli ratkaistaisiin rehellisin ottein.
Jari Sillanpää on homoseksuaali
Samaa mieltä Scissorsin kanssa. Säälittävä tuo Shejbalin kommentti Keräsen pois hoitamisesta. Aivan vitun typerää,
Kolmas peli tulee nopeasti, enkä usko, että pelsut enää nousevat. Palautumisaika eilisestä on niin lyhyt ja lahtelaisilla painoi jalka jo ekassa pelissä. Lisäksi on henkisesti todella raastavaa hävitä kahdesti jatkoilla. Veikkaisin, että KalPa lyö tänään rumat lukemat taululle. YV-aikaa on ainakin luvassa kotijoukkueelle, koska enää ei pelsuilla kasetti kestä.
Ohan se silti perseestä sanoa niin. Sinut tässä pitäisi teloa.No voi sun nyt saatana. Voin kertoa huojennukseksesi, että tuosta kommentistani ei loukkaantunut kuin sinä sekä yksi turkulainen ja muutama savolainen tiukkapipo. Keränen on ihan kunnossa.
Maalivahtia ajellaan jatkuvasti? Millä laseilla sen voi noin nähdä, normaalit kotiinpäinvetolasit ei voi riittää tuohon. Tuo on jo alternate facts tasoa. Ihan normaaleja tilanteita ollu, mitään sikamaista ei ole ollut edes lähellä tapahtua, missään vaiheessa, ei kertaakaan.Kalakukkojen tekopyhäisyys naurattaa, ajellaan maalivahtia jatkuvasti ja oikeasti päähän osunut taklaus sivuutetaan olankohautuksella.
Kierot savolaiset vauhdissa.
No voi sun nyt saatana. Voin kertoa huojennukseksesi, että tuosta kommentistani ei loukkaantunut kuin sinä sekä yksi turkulainen ja muutama savolainen tiukkapipo. Keränen on ihan kunnossa.
En loukkaantunut siitä ollenkaan. Esittämäsi ajatus on vain niin typerä, että se säälittää minua.No voi sun nyt saatana. Voin kertoa huojennukseksesi, että tuosta kommentistani ei loukkaantunut kuin sinä sekä yksi turkulainen ja muutama savolainen tiukkapipo. Keränen on ihan kunnossa.
Pitää tsekata tuo tilanne. Menee kyllä tämän päivän pelin jälkeen, nyt on puuhaa. Seppälä tosiaan piteli nivusiaan tuossa tilanteessa, kun luisteli vaihtoaitioon. Näin its, sillä istuin aivan aition takana. Hieroskeli vielä aitiossa. Mutta itse tilanne meni vähän ohi.Tyrväisen keihästäminen, eli mailan lavan kärjellä isku Seppälän nivusiin. Automaattisesti iso rangaistus. Tosin näin tilanteen vain kerran ruudusta, mutta mielestäni selvä tapaus. Kerro itse mielipiteesi tilanteesta, kun olet katsonut.
Tuomarit olivat tasaisen huonoja ja siitä kärsi molemmat. Salosen en itse antaisi tuomita edes naisten ringettepeliä.
Minulle on itsestäänselvyys, että noustaan. Tänään on kyllä tultava voitto, ei tarvi vetää niin tiukaksi kuin Blues.Kolmas peli tulee nopeasti, enkä usko, että pelsut enää nousevat.
Samojen pelsunimimerkkien typeryys jatkuu vuodesta toiseen. Ei yllätä.
Jos sitä vastustajan kunnioitusta kentällä peräänkuulutetaan kentällä voisi vastaavaa toivoa myös meidän kannattajien keskenkin.
Sopanen tais alkaa löysäilee jo hiukan ennen pleijareita. Josko on jo soppari ulkomaille, ni ei kande itteää rikkoo.Eipäs nyt hermostuta jos voitosta vähän nautitaan. Se, että joku päättää kirjoittaa jotain sellaista, johon kaikilla on helppo tarttua niin kuuluu vaan asiaan kestää seuraukset. Lopetan kuitenkin osaltani tähän. Tuo Sopanen kyllä ihmetyttää. Onko KalPan hyvyyttä vai Sopasen huonoutta, että ei erotu sitten yhtään tuolla kentällä?
Pitää tsekata tuo tilanne. Menee kyllä tämän päivän pelin jälkeen, nyt on puuhaa. Seppälä tosiaan piteli nivusiaan tuossa tilanteessa, kun luisteli vaihtoaitioon. Näin its, sillä istuin aivan aition takana. Hieroskeli vielä aitiossa. Mutta itse tilanne meni vähän ohi.
Niin siinä vain kävi, että Pelicans sarjan käänsi. KalPalla kotipelissä kaksi paikkaa kotiottelussa. Miten on edes mahdollista? Ei voi olla noin väsynyttä porukkaa.
No hyvin meni tähän asti. Nyt lomille 2-4 tai 3-4 otteluvoitoin.