Ei auennut lanttukukko. Onnittelut Kuopioon!
Ei pahaa sanaa teidän jengistä.
Lyytinen on hieno mies..
---Olihan nolo kauden lopetus. Aivan katastrofaalinen. Siitä ei pääse mihinkään, puhuu Petu mitä tahansa kasvutarinasta yms yms. Hävettää ja nolottaa. Minä pelle uskoin viimeiseen otteluun asti, että joukkue pystyy kääntämään kurssin.
Mites se Lyytinen nyt on päässyt noin sulattamaan sydämen?
Taisi olla ensimmäisessä pelissä, kun Tyrväinen loukkaantui, Lyytinen tuli ensimmäisenä katsomaan, onko Tyrväinen kunnossa. Veikkaan että taustalla tuo tilanne...
Mnä olen voittaja, te ette. Mun puolesta voitte imeä syksyyn asti ylähuulta!
Juu, oikein veikkasi Splendide mun tuntemuksia. Todella hieno teko Lyytiseltä. Kaveri näki, että nyt sattui pahasti ja meni heti paikalle. Ennen ketään Pelsu-pelaajaa. Kaverilla on paikka sydämessäniOmiin uskomisessa ei ole mitään pahaa. Se tekee kannattajan elämästä vähän valoisampaa.
Mites se Lyytinen nyt on päässyt noin sulattamaan sydämen?
Pelicansista jäi kyllä mieleen Koivisto, joka teki tuhojaan ensimmäisissä peleissä, eikä paljoa hätkähtänyt taklauksista.
Juuri näin. Miksi ei yritetty? Tätä on silmänkääntäjä-Matikaisenkin mahdotonta pukea kasvutarinaksi. "Me opittiin paljon. Me opeteltiin vähän lisää häviämistä. Viimeisessä ottelussa se sujuikin mallikkaasti".Eihän Pelicans enää ekan erän jälkeen voittaa yrittänyt, mistä iso lovi äijävalmentajien maineeseen. Sitä pitää jälkikasvulle selittää että mitä luuserihommaa on ettei edes yritetä parastaan.