@BigRedCat tästä kanssasi täysin samaa mieltä. Jos on IFK:n puolelta saanut itku kohtuuttomat mittasuhteet niin on kyllä myös oransseilta lähinnä lapsellista tulla sanomaan, että "meillä kaikki hyvin eikä meillä ikinä tällaista tehdä." Isossa kuvassa uskon edelleen, että suurin osa lätkäfaneista elää tunteella mukana ja oman joukkueen juttuja katsotaan joka paikassa sormien välistä ja muiden jutut tuomitaan vielä kovempaa.
Ottaisin nyt vaikka itse esimerkiksi, että hallissa minä ainakin buuasin tuolle Mäntylän 2+10 minuuttia jäähylle, mutta olihan tuo nyt hidastuksesta ihan helkkarin typerä ja vaarallinen taklaus. Ei tuolla tavalla saa taklata, koska tuollaisen samanlaisen veti mm. Nieminen joskus Pentikäiseen ja seurauksena on AIKA nopeasti loukkaantuminen. Pelissä kyllä buuasin tuomiolle, mutta jälkikäteen en olisi pitänyt kyllä pelikieltoakaan ihan täysin vääränä. Sekin on mennyttä.
Mutta isossa kuvassa täällä on turha puolin ja toisin esittää jotain pyhimyksiä ja marttyyreitä. SM-liigassa valmentajat toimivat pitkälti samoilla kaavoilla, Marjamäki, Tapola, Törmänen, no big deal. Jos oma joukkue kokee vääryyttä (valmentajan mielestä) niin ulina alkaa joka ikinen kerta, oli kyseessä kuka tahansa. Olen aiemminkin sanonut, että tämä valmentajien ulina höystettynä Rantasella ja Nyholmilla kyllä loppuisi kuin seinään, jos Liigassa oikeasti oltaisiin linjakkaita ja jämäköitä päätöksissä.
Minä rakastan sananvapautta ja aiemmin nauroin KHL:n linjalle, että valmentajille mätkäistään hirveät sakot + pelikiellot, jos kommentoivat tuomareita julkisesti, mutta nyt olen alkanut aidosti ihan vaan suomalaisen kansanluonteen vuoksi kannattamaan samaa SM-liigan johtoon. Jokaisesta ulinasta ja itkusta pelikieltoa + 10 000 €:n henkilökohtaiset sakot päälle ja linja 100 %:n pitäväksi. Tän on LOPUTTAVA YMPÄRI KIEKKOILEVAN SUOMEN, koska me kaikki kustaan tässä omien joukkueiden muroihin tällä tavalla. Mediaulinat häiritsevät jokaista pelaavaa jengiä ihan HULLULLA tavalla ja häiritsevät omien lisäksi vielä muita.
Nyt vaaditaan kolektiivista vastuuta koko Liigalta ja kannattajilta. Tää on ihan hirveää sirkusta ja näitä tulee jokaisen joukkueen kohdalle ja jokaisen faniryhmän eteen. Sitten uhridutaan porukalla ja tuetaan toisiamme täällä ja ollaan täällä toistemme kurkulla. Ei mitään järkeä, hävetkää kaikki, myös minä. Hävetköön myös ne oranssit-fanit, jotka kuvittelee, että Tapola & Co EIVÄT TOIMISI SAMALLA TAVALLA.