torstaina greeniä pitää hiillostaa kunnolla. On toi muuli åsten vaan huikea jannu.
Sähän olet sitten itse ihan väärän lajin keskustelupalstalla, kun tää noin vastenmielinen laji sulle tuntuu olevan. Mun mielestä teidän suunnalla on kädet täynnä töitä SaiPan kanssa, niin juttele sitten siitä lisää kuka ansaitsee mennä ja mihin kun olette oman savottanne selvittäneet. Olen toki pahoillani siitä, että MMÅ aiheuttaa sulle noin suurta mielipahaa.Ääliöhän se on. Jääkiekkoilijan irvikuva. Kun ei uskalla mennä miesten lajeihin, niin sitten kaukaloon muita telomaan. Aina näitä jostain tähän lajiin putkahtelee, mikä kertoo jotain lajista. Iskä sitten vähän ojensi ja pojan osaksi jäi lällättely tuomarin selän takaa. Tappara ansaitsee tästä sarjasta jatkopaikan.
Tuosta nyt ei saa kyllä jalkapyyhkäisyä mitenkään.
Pikselimössöllä koitan värilasejani hälventää. Kyllä Åsten aika erikoisessa asennossa taklaustaan hakee. Ehkä mulla sitten vaan on niin vahvat värilasit.Ne on ne värilasit. Minusta taas Åsten lähtee taklaamaan, menettää vähän tasapainoaan jonka johdosta jalka nousee ja on omituisesti ilmassa taklaustilanteessa.
Kun lähdet potkaisemaan niin jalkasi lähtee lantiolinjan takaa ja päätyy eteen, jopa 30 cm ilmaan.Kieltämättä omituinen asento mutta ei sitä jalalla pyyhkäistä voi jos se on 30 cm ilmassa?
Pikselimössöllä koitan värilasejani hälventää. Kyllä Åsten aika erikoisessa asennossa taklaustaan hakee. Ehkä mulla sitten vaan on niin vahvat värilasit.
Ei sen enempää kuin Tapparan vastaava. Säännöt ovat mitkä ovat. Tappara olisi kyllä varmasti saanut eilisellä pelillään runkosarjassa enemmän kuin yhden jäähyn, esim Zaborskyn kaataminen toisessa erässä laidan vieressä (Tömmers?) oli selvä jäähyn paikka.Ketään muuta ei häirinnyt tämä HIFK:n julmettu mailahäirintä ja kahvaaminen?
Nyt vähän jäitä hattuun meidän puolella, ollaan voitettu vasta yksi ottelu ja edelleen ollaan altavastaajana. Vaikka eihän siinä jos jollekin menestystä on se ettei häviä puolivälieräsarja suoraan 4-0. Tästä sarjasta jatkoon ja voidaan alkaa puhua että tämän keväänä venyttiin. Kunniallinen tappio ei sitä venymistä ole.Mikä yhdistää Juha Metsolaa, Lauri Taipalusta ja lunta?
Niinpä :). IFK näyttää päässeen tästä ryhmästä pois tänä keväänä...
Ei avata:-DAi että, mahtavaa kun tulee samalla mitalla heti takaisin! Kyllä tääkin osa käy, mites joko avataan ketju "Liiga playoffs: välierät Kärpät - HIFK"?
Tappara on ollut yllättävän vaisu tässä sarjassa vaikka kaksi voittoa löytyy.
Mielestäni Åsten tuossa "haki" juuri sitä jalkapyyhkäisyä. On ihan oikein, että pelin jo ratkettua Green alkaa hieman kouluttamaan tuota rottaa, joka on jo aiemmin urallaan osoittanut täydellistä kunnioituksen puutetta pelaajia ja lajia kohtaan.
Kerrothan sitten tarkemmin noista Åstenin aiemmin uralla olleista kunnioituksen puutteista pelaajia ja lajia kohtaan? Ei tarvitse kaikkia kertoa, jos vaikka kolme (3) niistä kertoisit.
Tarkoitatko jotain videokoostetta vai pöytäkirjasta tehtyä sarjaa isoista rangaistuksista? Eniten Åstenin pelejä on tullut nähtyä Mestis-aikoina ja tuolloin joka ottelussa nähtiiin tarpeettomia taklauksia selkeästi kiekottomiin pelaajiin, ylikovalla vauhdilla suoritettuja taklauksia, ronkkimista haaroväleistä mailalla maalinedustilanteissa. Joku voisi puhua tahallisista vahingoittamisyrityksistä, joidenkin mielestä rapatessa roiskuu. Toimintatapoihin nähden isoja rangaistuksia on jopa yllättävän, johtuen siitä ettei ketään ole lukuunottamatta Tuohilammen tapausta pahemmin sattunut. Itse en arvosta kyseistä pelaajaa.
Ei tarvitse mitään koosteita.
Sun mielestä ne on tahallisia vahingoittamistapauksia, joku toinen saattaisi sanoa, että nuo ovat ihan normaalia 4.ketjun rouhijan pelitapaa. Noita sun mainitsemia esimerkkejä löytyy aivan varmasti jokaisesta joukkueesta, voit seurata ihan teidänkin kovempien pelaajien pelitapaa ja varmasti näkisit vaikka minkälaista ronkkimista ja taklauksia.
Ja voisiko se, ettei isoja rangaistuksia ole tullut muita rouhijapelaajia enempää johtua siitä, ettei ole tapahtunut mitään törkeitä tapauksia?
Itse en arvosta kyseistä pelaajaa.
Kuka on Patrik Moisio?Micke Åsten on köyhän miehen Patrik Moisio. Se on jo aika kova meriitti päästä edes Patin kanssa samaan lauseeseen, joten olkaa miehestä tyytyväisiä !
Hän on pelaaja, joka meni Ässiin ja voitti heti mestaruuden.Kuka on Patrik Moisio?