kananlento
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kiinnostus tätä sarjaa kohtaan oli etukäteen melko matalalla. Taas amat joukkueet finaalissa jne jne. Mutta kyllähän tämä oli huikea sarja. Isot propsit molemmille joukkueille. Kärppien puolella olin lähinnä muutaman tutun Tappara-fanin junttimaisen käytöksen takia, mutta tosiasiassa tämä Tapparan joukkue oli ihan helvetin hieno. Monta pelaajaa, joille löytyy isosti arvostusta ja olisivat sen mestaruuden ansainnut yhtä lailla kuin Kärpätkin. Ilves-taustaiset Järvinen, Palola ja Metsola ja muista ainakin Kuusela, Jormakka ja Peltola ovat sellaisia pelureita, joille löytyy hirveästi arvostusta.
Onnea kuitenkin Kärpille, hieno päätös tarinalle että ratkaisijaksi löytyi oma 17-vuotias kasvatti. Jos Tapparan joukkue on hieno, niin vähintään yhtä komea on oululaisten nippu ja tulevaisuudessa Suoranta, Aho, Nutivaara ja Mäenalanen tulevat ottamaan Donskoin ja kumppaneiden paikan muutamassa vuodessa, joten Kärpät tulee tulevaisuudessakin olemaan sarjan paras/parhaita joukkueita.
Itse en osaa edes suhtautua Kärppiin mitenkään tympeästi, koska omien poikien varaan tuo joukkue rakennetaan vuodesta toiseen.
Onnea Ouluun!
Onnea kuitenkin Kärpille, hieno päätös tarinalle että ratkaisijaksi löytyi oma 17-vuotias kasvatti. Jos Tapparan joukkue on hieno, niin vähintään yhtä komea on oululaisten nippu ja tulevaisuudessa Suoranta, Aho, Nutivaara ja Mäenalanen tulevat ottamaan Donskoin ja kumppaneiden paikan muutamassa vuodessa, joten Kärpät tulee tulevaisuudessakin olemaan sarjan paras/parhaita joukkueita.
Itse en osaa edes suhtautua Kärppiin mitenkään tympeästi, koska omien poikien varaan tuo joukkue rakennetaan vuodesta toiseen.
Onnea Ouluun!