Voiko säälittävämmäksi enää mennä? Ensin vinkuu välierissäkin kiekottomien estämisistä, perustaa finaalisarjan siihen samaiseen ensimmäisen ottelun jälkeen, kun lopulta tuomarit ja Kärpät pelaavat samaa tulee tukkaan, eikä tietysti sitä omaa pesää tässäkään putsata ensin. Kyllähän Tappara on tässä sarjassa filmaamiset vienyt kiihtyvällä tahdilla, kun Jormakan, Metsolan ja Niemisen otteita on seurata saanut, näin räikeimpinä.Hieno yleistystä ja totaalista paskaa Rautakorvelta.
Kovasti parjaat valituksesta ja itkusta muita, etkä tajua peiliin katsoa, jotta näkisit omat kosteat silmäsi. Luulin, että eilen illalla silmäsi avautuivat. Olin väärässä.Que? Rautakorpihan sanoi, että tuomarit vihelsivät pääosin hyvin, mutta Huml kaatui helposti ja jäähy oli kevyt. Näinhän se oli, sen näki kaikki. Jälleen kerran kärppäläisten mielestä totuuden kertominen on itkemistä. Enemmän itkulta tuo teidän valitus kuulostaa.
Väitteesi tuomaritoiminnan puoluellisuudesta on aivan älytön. Kukahan sinut ravistelisi hereille?Pelin aikana Marjamäki mussuttaa vähän väliä ja valittelihan Marjamäki jossain Jatkoajankin jutussa tuomarilinjaa jo kauden aikana. Ja nythän finaaleissa Kärpät ovat saaneet tehdä melkein mitä vaan ja läpi menee, joten kummallistahan se olisi, jos vielä valittamisen aihetta löytyisi.
Pelin aikana Marjamäki mussuttaa vähän väliä ja valittelihan Marjamäki jossain Jatkoajankin jutussa tuomarilinjaa jo kauden aikana. Ja nythän finaaleissa Kärpät ovat saaneet tehdä melkein mitä vaan ja läpi menee, joten kummallistahan se olisi, jos vielä valittamisen aihetta löytyisi.
Kyllä. "Pelaan" valitun linjan mukaan. Tässä ottelusarjassa se valitettavasti meni tuomareista mussuttamiseen - Pelicansia ja Lukkoa vastaan pystyi puhumaan siitä itse pelistä. On tosin Kärppä-leirissäkin Beukeboomin kaltaisia positiivisia poikkeuksia. Sanon nyt vielä sen, että linja oli tasapuolinen alkuun, sitten mediakohun myötä Kärpät lisäsi roikkumistaan, mutta tuomarit alkoivat viheltää Tapparan rikkeitä tarkemmin. Ja näillä on sitten nämä pari peliä menty.Kovasti parjaat valituksesta ja itkusta muita, etkä tajua peiliin katsoa, jotta näkisit omat kosteat silmäsi. Luulin, että eilen illalla silmäsi avautuivat. Olin väärässä.
Väitteesi tuomaritoiminnan puoluellisuudesta on avan älytön. Kukahan sinut ravistelisi hereille?
... Linja muuttuu tämän sarjan aikana vielä kerran.
Kaveri oli eilen siinä vaihtoaitioden välissä hommissa ja sanoi, että ihan yhtälailla Marjamäki huutelee tuomareille vähän väliä milloin mistäkin. Tietysti Jukalla on ehkä vähän enemmän pontta omassa viestinnässään.Kyllä ainakin minun televisiossani Rautakorpi on ollut se joka siellä useinmmiten tuomareille on mussuttamassa.
...
Kyllä ainakin minun televisiossani Rautakorpi on ollut se joka siellä useinmmiten tuomareille on mussuttamassa.
Kun molemmat tuomariparit ovat viheltäneet nyt kolmesti ja tuomarien toiminta ollut muutenkin keskiössä koko sarjan, niin nyt olisi kyllä Liigalta kylmäpäinen veto painaa tähän väliin joku Laaksonen-Salminen pari jakamaan oikeutta.
Kaveri oli eilen siinä vaihtoaitioden välissä hommissa ja sanoi, että ihan yhtälailla Marjamäki huutelee tuomareille vähän väliä milloin mistäkin. Tietysti Jukalla on ehkä vähän enemmän pontta omassa viestinnässään.
Nooh.. Järvinen saa kuitenkin aina tuotua kiekon alueelle. Sitten kun pitäisi jakaa, niin Palola ja Jormakka hiihtelevät jossain... Järvinenkin menee tasakentällisin mielestäni hukkaan kun ei käytännössä vedä koskaan. Ylivoimalla toki on käyttökelpoinen. Minkäs takia tämä Sawada ei ole lainkaan pelannut?
Tuo mies on kyllä väsynein ja huonoin häviäjäjä, jonka olen nähnyt. Helvetin nolo äijä. Hatunnosto Kärppäleiriin, kun ovat pysyneet asiallisella linjalla koko playoffit. Rautakorvelle ei kyllä toivo tämänkaltaisten jatkuvien itkujen jälkeen minkäänlaista menestystä.
Onnistuiko joku saamaan lippuja? Minulla ei netissä onnannut ahkeralla F5-työlläkään, sekunneissa muka kaikki loppuivat. Mikähän kauppa tänään on ottanut varaslähdön...
Ihtekin koitin netin kautta ja eukko jonotti Linnanmaan Prismassa. About 6 yli yheksän oli päässy Lippupalvelun puhelinmyyntiin läpi ja oli jo halli loppuunmyyty. Kohtuu sähäkästi meni siis piletit!Kukakohan henkilö se on myynyt jo eilen niitä...
Ihtekin koitin netin kautta ja eukko jonotti Linnanmaan Prismassa. About 6 yli yheksän oli päässy Lippupalvelun puhelinmyyntiin läpi ja oli jo halli loppuunmyyty. Kohtuu sähäkästi meni siis piletit!