Minä kuulun sellaiseen ikäluokkaan, että näen Tapparan finaaleissa nyt viidettä kertaa (tai niin, että oikeasti tajuan niistä jotain). Neljästä aiemmasta kolme on päättynyt tappioon ja on se perkele, jos neljäskin vielä päättyy.
No, oikeastihan minulla ei ole väliä mutta ihan aidosti kyllä Ville Niemisen toivoisi sen pystin. Minä en idolisoi ketään ihmistä mutta Niemistä arvostan ihmisenä kovasti, etenkin kun häntä on nähnyt tuolla pikkusällien parissa eri turnauksissa ja muutenkin Tampereella kaikki tuntevat kaikki, enpä ole pahaa sanaa kuullut.
Siinä on loistava esimerkki siitä miten huipulle päästään ja mitä työnteko tarkoittaa huippu-urheilussa. Saapa nähdä piiskaako tuo Sashaa Jr:ää taas ensi kesänä puntilla.
Toinen on Saravon Peksi, joka on myös mainio tyyppi ja jalat maassa kaveri. Pitkän linjan tapparalainen myöskin ja toinen joka on vetänyt jäätävän kovan uran. Kyllähän täällä paskahousunimimerkit haukkuvat yhden jos toisen pelaajan ja kertovat hänen olevan sitä sun tätä mutta eipä niistä parane välittää.
Onnetar saisi siis tänään vähän pyllistellä sillä lailla oikealla tavalla ja loppu on jengistä kiinni. Kärpät on etukäteen suosikki, se on selvää, mutta summeriin asti tässä kuitenkin pelataan.
Laitetaan loppuun vielä hieno ja ytimekäs UFC-moottoriturpa Chael Sonnenin motivaatiopuhe omille valmennettavilleen. Tapparan (ja miksei Kärppienkin) kannalta juuri TÄSTÄ on kyse:
TUF 17 "Reflection of Perfection" speech by Chael Sonnen