Playoff 2007 Välierät: Jokerit - HPK

  • 101 939
  • 631

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Rontti kirjoitti:
Edelleenkin kirjoittelet ihan vaan musta tuntuu-fiiliksellä, tai ehkä paremminkin toivotaan-fiiliksellä. Säälittävää.

No sinne toiseen päätyyn ei näkynyt menikö se kiekko maalin perukoille asti, sinne kyllä näkyi että Chiodo oli vasemmalla puolella maaliverkoissa ja sinne näkyi myös kun Jokereiden pelaaja löi kiekon käytännössä tyhjää maalia kohti ja välittömästi tämän jälkeen kaikilla Jokeripelaajilla tuossa maalin läheisyydessä nousi kädet pystyyn ja alettiin onnittelemaan maalintekijää. Ne Jokeripelaajatkin veti ilmeisesti säälittävästi fiilispohjalta, toisin kuin sinä joka olet tappavan asiallinen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
flintstone kirjoitti:
No sinne toiseen päätyyn ei näkynyt menikö se kiekko maalin perukoille asti, sinne kyllä näkyi että Chiodo oli vasemmalla puolella maaliverkoissa ja sinne näkyi myös kun Jokereiden pelaaja löi kiekon käytännössä tyhjää maalia kohti ja välittömästi tämän jälkeen kaikilla Jokeripelaajilla tuossa maalin läheisyydessä nousi kädet pystyyn ja alettiin onnittelemaan maalintekijää. Ne Jokeripelaajatkin veti ilmeisesti säälittävästi fiilispohjalta, toisin kuin sinä joka olet tappavan asiallinen.
Näkyikö sinne toiseen päätyyn asti se Chiodon sylissä ollut pelaaja? Mitä sä tästäkin tilanteesta yrität oikesti kaivaa, kun sitä nyt ei pelaajatkaan protestoineet juuri mitenkään? Vai nostivat Jokeripelaajat kädet ilmaan, no sitten siitä olisi kyllä pitänyt tuomita maali. Voi herra isä sun kanssas.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Rontti kirjoitti:
Näkyikö sinne toiseen päätyyn asti se Chiodon sylissä ollut pelaaja? Mitä sä tästäkin tilanteesta yrität oikesti kaivaa, kun sitä nyt ei pelaajatkaan protestoineet juuri mitenkään? Vai nostivat Jokeripelaajat kädet ilmaan, no sitten siitä olisi kyllä pitänyt tuomita maali. Voi herra isä sun kanssas.

En minä mitään kaivele, totesin vain että Jokerituomari Jyri Rönn hylkäsi Jokereilta yhden maalin, missään en ole sanonut että se hylkäystuomio olisi ollut väärä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
flintstone kirjoitti:
En minä mitään kaivele, totesin vain että Jokerituomari Jyri Rönn hylkäsi Jokereilta yhden maalin, missään en ole sanonut että se hylkäystuomio olisi ollut väärä.
Laskitko myös kaikki maalit, joita Kerho teki omiin lämmittelyssä?

Nyt, Iltasanomien jutun jälkeen, ei kyllä enää paatuneinkaan puusilmä voi olla sisäistämättä sitä, missä lepäsi ensimmäisen pelin ratkaisu. Jos Vesa Rantanen, huom, Vesa Rantanen sanoo Rönnin vieneen HPK:lta voiton, on tapahtumassa ollut jotain giganttisen väärää ja sana oikeusmurha tuntuu erittäin lievältä ilmaukselta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
tuuski kirjoitti:
Laskitko myös kaikki maalit, joita Kerho teki omiin lämmittelyssä?

Miksihän ne olisi pitänyt laskea? Ei peli ollut silloin käynnissä, toisin kuin oli tuolloin jatkoajalla.

tuuski kirjoitti:
Jos Vesa Rantanen, huom, Vesa Rantanen sanoo Rönnin vieneen HPK:lta voiton, on tapahtumassa ollut jotain giganttisen väärää ja sana oikeusmurha tuntuu erittäin lievältä ilmaukselta.

Niin Rönn vei Rantasen sanoin Kerholta mahdollisuuden voittaa, koska Jokereiden ylivoima viimeisellä minuutilla tarkoittaa aina maalia ja jatkoajalla vain Jokerit voi voittaa.

Rantanen myös tiesi että yksi merkillinen tuomio Tampereella Jokereiden 4-1 voittamassa pelissä kaatoi Ilveksen, vaikka Jokerit pääsi ko pelissä 2 kertaa ylivoimalle Ilveksen 7 kertaa vastaan. Ilmeisesti Partasen syytä oli sekin että Jokerit teki noista kahdesta ylivoimasta 2 maalia, kun Ilves pystyi vain 1 maaliin 7 yrittämällä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
flintstone kirjoitti:
En minä mitään kaivele, totesin vain että Jokerituomari Jyri Rönn hylkäsi Jokereilta yhden maalin, missään en ole sanonut että se hylkäystuomio olisi ollut väärä.
Kaivaisit nyt ensin jostain alkuun edes yhden ihmisen, joka olisi nähnyt, että kiekko ylipäätään oli maalissa.
flintstone kirjoitti:
Niin Rönn vei Kerholta mahdollisuuden voittaa, koska Jokereiden ylivoima viimeisellä minuutilla tarkoittaa aina maalia ja jatkoajalla vain Jokerit voi voittaa.
Sä olet armottoman mukahauska. Rönn antoi ilmaiseksi Jokereille mahdollisuuden, jonka se käytti hyväkseen.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Rontti kirjoitti:
Kaivaisit nyt ensin jostain alkuun edes yhden ihmisen, joka olisi nähnyt, että kiekko ylipäätään oli maalissa.

Kyllä se kiekko mun mielestä oli juuri ja juuri kokonaan maaliviivan ylitse. Itse olin ihan maalin takana katsomassa ottelua joten aika hyvin mielestäni näin tilanteen. Mutta ei siinä hylkäyksessä ollut mitään epäselvää. Kyseessä oli selkeä maalivahdin häirintä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Rontti kirjoitti:
Sä olet armottoman mukahauska. Rönn antoi ilmaiseksi Jokereille mahdollisuuden, jonka se käytti hyväkseen.

En mä yritä olla mikään mukahauska, mä totean vain faktan mitä Vesa Rantanen kirjoituksessaan väittää. Ja itse niissä kohutuissa tilanteissa Kerhon Moravec ja Schneider teki sen ihan itse rikkomalla Jokereiden Petri Varista ja Arto Kukia. Ei Rönn keksinyt antaa jäähyjä tyhjästä ne annettiin aivan selvistä rikkeistä.

Bosco kirjoitti:
Kyllä se kiekko mun mielestä oli juuri ja juuri kokonaan maaliviivan ylitse. Itse olin ihan maalin takana katsomassa ottelua joten aika hyvin mielestäni näin tilanteen. Mutta ei siinä hylkäyksessä ollut mitään epäselvää. Kyseessä oli selkeä maalivahdin häirintä.

Rontilla oli ilmeisesti jo silmät muurautunut kyynelistä umpeen ennen tuota joten se ei enää tekstitv:n välityksellä näkynyt.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
flintstone kirjoitti:
En mä yritä olla mikään mukahauska, mä totean vain faktan mitä Vesa Rantanen kirjoituksessaan väittää. Ja itse niissä kohutuissa tilanteissa Kerhon Moravec ja Schneider teki sen ihan itse rikkomalla Jokereiden Petri Varista ja Arto Kukia. Ei Rönn keksinyt antaa jäähyjä tyhjästä ne annettiin aivan selvistä rikkeistä.
.

Mä en kyllä noissa Kerhon kahdessa viimeisessä tilanteessa nähnyt yhtään mitään rangaistuksen arvoista. Ottelun aikana nähtiin puolin ja toisin useita kymmeniä selkeitä jäähyn paikkoja, etenkin jatkoajalla, mutta näistä ei vihelletty jäähyjä. Esimerkiksi juuri ennen Moravecin saamaa jäähyä Kerho pyöritti peliä Jokeri-päädyssä ja Jokeripakki tarjosi maalin kulmalla ottelun törkeimmän poikittaisen mailan Kerho-pelaajan selkään mutta tästä ei tullut jäähyä. Sen sijaan hetkeä tuota tilannetta myöhemmin, ottelun viimeisen kymmenen varsinaisen peliminuutin aikana Jokereitten ollessa 0-1 häviöllä, tuli nämä kaksi jäähyä tilanteista joissa ei edes rikettä tapahtunut. Onko joku ihme, että Kerho kannattajat eivät pysty tätä hyväksymään?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Bosco kirjoitti:
Sen sijaan hetkeä tuota tilannetta myöhemmin, ottelun viimeisen kymmenen varsinaisen peliminuutin aikana Jokereitten ollessa 0-1 häviöllä, tuli nämä kaksi jäähyä tilanteista joissa ei edes rikettä tapahtunut. Onko joku ihme, että Kerho kannattajat eivät pysty tätä hyväksymään?

Aivan selkeää huitomista ja estämistä oli molemmissa, joskus vihelletään ja joskus ei. Aivan samoin kuin jo ennestään alivoimalla olevalle joukkueelle vihelletyissä jäähyissä.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Täytyy kumminkin muistaa että Rönnikin on vain ihminen ja toimi niinkuin toimi lievän paineen alaisena. Harmi sinänsä jos kevään ratkaisupelit käydään tuomarin pääkopan sisällä, se kai ei ole tarkoitus! Mutta jos nyt jätetään se ensimmäinen peli jo taakse ja keskitytään viikonlopun otteluihin, aivan varmasti 2 jännittävää ottelua luvassa tässä sarjassa!
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
flintstone kirjoitti:
Aivan selkeää huitomista ja estämistä oli molemmissa, joskus vihelletään ja joskus ei. Aivan samoin kuin jo ennestään alivoimalla olevalle joukkueelle vihelletyissä jäähyissä.

No ei todellakaan ollut SELKEÄÄ huitomista ja estämistä noissa tilanteissa. Ja ennenkaikkea ottelu oli täynnä todella selkeitä jäähyn paikkoja puolin ja toisin ennen näitä kahta jäähyä ja näiden kahden jäähyn jälkeen. Miksi niitä ei vihelletty pois? Minkä takia viimeisen kymmenen minuutin aikana Jokereiden ollessa maalin tappiolla vihellettiin HPK:lle kaksi jäähyä tilanteista, joista ei sitä ennen eikä sen jälkeen vihelletty jäähyjä kummallekaan?

Ja sitä en ymmärrä miksi Kankaanperän saamasta jäähystä puhutaan vielä? Se, että joukkue on alivoimalla ei oikeuta huitomaan vastustajan maalivahtia räpylään sen jälkeen kun kiekko on suljettuna. Nämä on aina vihellettävä pois. Se on eriasia, että alivoimalla tulee sallia OMAN maalinedessä kovempi pelaaminen kuin normaalisti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olisiko jo aika unohtaa 1.välieräpelin Rönnin tekoihin liittyvien asioiden puinti?Se,että niitä käydään läpi vieläkin,ei muuta sitä tosiseikkaa,että Jokerit voitti 2-1.Hpk:lla oli kuitenkin ainakin 2 erinomaista paikkaa tehdä lisämaaleja pelissä.Näissä kun oltaisiin onnistuttu olisi JJ jäänyt ilman sakkoja.Sitten täällä on alettu jauhaan tuosta Jokereiden hylätystä maalista,mikä on täysin turhaa.Syyt maalin hylkäämiseen,kun olivat selvät.Nyt kehotankin unohtamaan Rönniin liittyvät asiat ja keskittymään illan peliin!Ps.On muuten 1.viesti,minkä kirjoitan kännyllä tänne.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Bosco kirjoitti:
Ja sitä en ymmärrä miksi Kankaanperän saamasta jäähystä puhutaan vielä? Se, että joukkue on alivoimalla ei oikeuta huitomaan vastustajan maalivahtia räpylään sen jälkeen kun kiekko on suljettuna. Nämä on aina vihellettävä pois. Se on eriasia, että alivoimalla tulee sallia OMAN maalinedessä kovempi pelaaminen kuin normaalisti.

No aivan samaan tapaan ottelun viimeisen 10 minuutin aikana voi tulla jäähyjä, molemmissa kynnys antaa jäähyjä on kuitenkin yleensä hieman korkeampi. Minusta noissa molemmissa jäähyyn johtaneista tilanteista rikkomalla vietiin Jokereiden pelaajalta selkeä maalipaikka, Moravec huitominen sai aikaiseksi sen että Varis ei pystynyt kunnolla lähteä harhauttaan Chiodoa (kiekko karkasi) ja siinä toisessa jäähyssä jäljessä ollut Schneider esti Kukia pääsemästä maalin eteen tulleeseen syöttöön. Rikkeiden katsominen sormien läpi noissa maalipaikoissa olisi ollut selkeää Kerhon suosimista. Nyt kun Rönn vihelsi tilanteista jäähyt niin se kuulemma vei Kerholta kokonaan mahdollisuuden voittaa pelin (c) Vesa Rantala IS 30.3.2007.
 

Alkiolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue ja Jokerit
Eipä ole tullut tänne Jatkoaikaan pitkään aikaan kirjoiteltua jääkiekosta oikein mitään, mutta näin toisen välieräpelin kynnyksellä on pakko "avautua". En voi olla hämmästelemättä, kuinka Jokereiden mahdollisuuksia ylipäätään tässä ottelusarjassa vähätellään. Runkosarjan kakkosen voittoa runkosarjan kolmosesta pidetään lähes seitsemäntenä ihmeenä; hei haloo! Itselleni Jokerit ei merkitse enää niin paljon kuin joskus aikaisemmin, mutta täytyy sanoa, että taas tämän viime päivien "Messias (Jalonen) vst. Fiasko (Shedden)" -keskustelun jälkeen olen normaaliakin tyytyväisempi, jos Jokerit onnistuu HPK:n sysäämään pronssiotteluun. Vahingonilo on makein ilo...
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Alkiolainen kirjoitti:
Eipä ole tullut tänne Jatkoaikaan pitkään aikaan kirjoiteltua jääkiekosta oikein mitään, mutta näin toisen välieräpelin kynnyksellä on pakko "avautua". En voi olla hämmästelemättä, kuinka Jokereiden mahdollisuuksia ylipäätään tässä ottelusarjassa vähätellään. Runkosarjan kakkosen voittoa runkosarjan kolmosesta pidetään lähes seitsemäntenä ihmeenä; hei haloo! Itselleni Jokerit ei merkitse enää niin paljon kuin joskus aikaisemmin, mutta täytyy sanoa, että taas tämän viime päivien "Messias (Jalonen) vst. Fiasko (Shedden)" -keskustelun jälkeen olen normaaliakin tyytyväisempi, jos Jokerit onnistuu HPK:n sysäämään pronssiotteluun. Vahingonilo on makein ilo...


Missä Jokereitten mahdollisuuksia tässä sarjassa on oikein vähätelty? En ole ainakaan täällä Jatkoajassa sellaista huomannut, Veikkaajia sun muita lehtiä ei tule luettua joten itseltä on ainakin mennyt ohitse tuollainen. Kyllä tää sarja on niin tasainen kuin voi olla, joten sen takia viime ottelun kaltaisia tilanteita on todella vaikea hyväksyä.


flintstone kirjoitti:
No aivan samaan tapaan ottelun viimeisen 10 minuutin aikana voi tulla jäähyjä, molemmissa kynnys antaa jäähyjä on kuitenkin yleensä hieman korkeampi.

Keskiviikkona ainakaan ei ollut korkea kynnys viheltää Kerholle kahta kakkosta viimeisen kymmenen minuutin aikana. Itse asiassa kynnys oli matalimmalla koko ottelun aikana juuri tuolloin, tosin viimeisen kymmenen minuutin aikana jätettiin Jokereitten rikkeet viheltämättä eli kynnyn madaltui ainoastaan HPK:n suhteen.
flintstone kirjoitti:
Rikkeiden katsominen sormien läpi noissa maalipaikoissa olisi ollut selkeää Kerhon suosimista.

Mun mielestä taas noiden rikkeiden viheltäminen oli selkeää Jokereiden suosintaa, ihan sieltä törkeimmästä päästä. Mutta eiköhän ole aika siirtää katseet kohti illan matsia ja kattoa jos löytyisi taas jotain uutta väiteltävää sen jälkeen. Kenties Cobol tulee jauhamaan kuinka Lintumäki hankki kabinettipelillä voiton Kerholla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Bosco kirjoitti:
Mun mielestä taas noiden rikkeiden viheltäminen oli selkeää Jokereiden suosintaa, ihan sieltä törkeimmästä päästä. Mutta eiköhän ole aika siirtää katseet kohti illan matsia ja kattoa jos löytyisi taas jotain uutta väiteltävää sen jälkeen. Kenties Cobol tulee jauhamaan kuinka Lintumäki hankki kabinettipelillä voiton Kerholla.

Muista sitten pitää tuo sama kanta jos käykin tänään niin että Jokerit johtaa pelin loppuvaiheilla ja rikkoo teidän miehiä maalipaikoissa. Viimeisen kympin aikana saa siis rikkoa jos tilanne sitä vaatii ja jos tuomari heltyy antamaan jäähyn niin se on sen joukkueen suosimista mikä pääsee ylivoimalle.
 
flintstone kirjoitti:
Muista sitten pitää tuo sama kanta jos käykin tänään niin että Jokerit johtaa pelin loppuvaiheilla ja rikkoo teidän miehiä maalipaikoissa. Viimeisen kympin aikana saa siis rikkoa jos tilanne sitä vaatii ja jos tuomari heltyy antamaan jäähyn niin se on sen joukkueen suosimista mikä pääsee ylivoimalle.
Koitappas nyt flintstone lukea niitä viestejä kokonaisuuksina. Se riippuu täysin siitä miten on pelin aikana muuten vihellellyt. Jos on pilli ollut taskussa koko pelin, ja rikkeet jäävät viheltämättä, mutta viimeiselle vitoselle antaa parit kakkoset toiselle joukkueelle, niin kyllä silloin jotain on pielessä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Väsyneet Kädet kirjoitti:
Koitappas nyt flintstone lukea niitä viestejä kokonaisuuksina. Se riippuu täysin siitä miten on pelin aikana muuten vihellellyt. Jos on pilli ollut taskussa koko pelin, ja rikkeet jäävät viheltämättä, mutta viimeiselle vitoselle antaa parit kakkoset toiselle joukkueelle, niin kyllä silloin jotain on pielessä.

Ei siellä pilli aikasemminkaan ollut koko ajan taskussa, Kerho teki maalinsa pelin ainoan kahden miehen ylivoiman aikana.

Se siitä nyt katseet tän illan peliin tuolla edellisellä pelillä ei ole muuta merkitystä kuin että Jokerit johtaa sarjaa 1-0 ja Kerhon on tänään pakko voittaa jos se meinaa pysyä mukana taistelussa finaalipaikasta.
 
flintstone kirjoitti:
Ei siellä ollut pilli koko ajan taskussa, Kerho teki maalinsa pelin ainoan kahden miehen ylivoiman aikana.
Viittasinkin tämän iltaiseen peliin, kuten itsekin viestissäsi. Ja tosiaan tästä eteenpäin viittaillaan muutenkin. Asiallisesti viitataan, kuten koulussa kuuluukin. (feat. Rauno Repomies)

Jännä peli tulee. Toivottavasti nähdään paljon kovia taklauksia ja lämpöä kentällä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Väsyneet Kädet kirjoitti:
Jännä peli tulee. Toivottavasti nähdään paljon kovia taklauksia ja lämpöä kentällä.

Nimenomaan, jännä peli ja varmasti hieman tapahtumarikkaanpi kuin edellinen kohtaaminen jossa pääsääntöisesti molemmat pyrki enemmän estämään toisen maalintekoa kuin tehdä itse maaleja. Jospa tänään oltaisiin hieman agressiivisempia, ainakin pienenpi kaukalo antaa siihen suht hyvät lähtökohdat. Kerho myös pelannee kotona aktiivisemmin joka sopii pelityylillisesti Jokereille paremmin kuin keskiviikkona nähty "Pelicans sumputtaminen".
 

miq$u84

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LA KINGS
Hapsiainen kirjoitti:
Täytyy kumminkin muistaa että Rönnikin on vain ihminen ja toimi niinkuin toimi lievän paineen alaisena. Harmi sinänsä jos kevään ratkaisupelit käydään tuomarin pääkopan sisällä, se kai ei ole tarkoitus!!

No juurikin näin. Onhan se selvä, että ei joka jätkällä vaan pää kestä, mutta sitä nyt on turha jeesustella. Tapahtunut mikä tapahtunut, ensimmäinen peli ei merkitse mitään muuta kuin, että Jokerit johtaa 1-0.

Muutama tunti jäljellä pelin alkuun ja fiilis rupee nousemaan. Väisänen näyttää olevan nelosketjussa kerholla, mikä on tosi hieno juttu kerhon kannalta. Maalivahdit pysyvät samoina ja suuria muutoksia ei kokoonpanoissa ole, tai ei ainakaan sellaista mitä ei jossain vaiheessa olisi ollut.

Molemmat kyllä ovat tänään pakkovoiton edessä minun mielestä, koska huomenna on jo peli ja kyllä se kummankin joukkueen mieltä kalvaa jos tänäänä takkiin tulee. Joku voisi olla sitä mieltä, että tappiolla ei olisi Jokereille suurta merkitystä, mutta veikkaan, että jos HPK tänään vie niin alkaa puntti täristä toisella puolella.

Toivotaan nyt kuitenkin, että rehti ja vauhdikas peli nähtäisiin, lopputuloksesta huolimatta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
miq$u84 kirjoitti:
Onhan se selvä, että ei joka jätkällä vaan pää kestä, mutta sitä nyt on turha jeesustella.

Näinhän se menee. Enkä tiedä yhtään, tuoko Alatalo korjauksen tähän ongelmaan. Miten hänellä pää kestäisi paremmin tärkeiden otteluiden lopussa, että onnistuisi pistämään kentälle edes oikean ryhmittymän kauden toistaiseksi tärkeimpään aloitukseen? Pään kestäminen lähtee tästä. Tuomareilla pää on kestänyt kovassa paikassa selvästi paremmin kuin Jalosella on Areenalla kestänyt koskaan. Toivotaan nyt, että ei mene ihan suoraan kolmesta poikki tämä sarja. Jäisi aika ikävä maku Kerholle ja sen kannattajille kaiken uhoamisen ja itkemisen jälkeen. Ja joku voisi vielä puhua säälimestaruudesta viime kaudella :)
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
flintstone kirjoitti:
Rontilla oli ilmeisesti jo silmät muurautunut kyynelistä umpeen ennen tuota joten se ei enää tekstitv:n välityksellä näkynyt.
Heh, minä en nähnyt kiekon ylittävän maaliviivaa. Et muuten ole vielä vissiin kertonut, että näitkö sinä mitään jäähyn arvoiseen rikkeeseen viittaavaa niissä kahdessa viime minuuttien Kerho-jäähyissä. Ei tarvitse vastata, kysymys täysin retorinen ja eiköhän tämä aihe muutenkin ala olla taputeltu.

Nimim. cobolin tarkoitushakuisen käänteisfilosofisen lähestymisen takana hän sentään tajuaa mikä homman nimi oikeasti on, mutta kovin huvittavaa on se, että hänen hännystelijänsä laukovat omia juttujaan ilmeisen tosissaan.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Rontti kirjoitti:
Heh, minä en nähnyt kiekon ylittävän maaliviivaa.

Kyllä se kiekko kävi maalissa, mutta pelaajia (HPK:n pelaajia että Jokerien pelaajia) oli kuitenkin niin paljon maalivahdin alueella, että hylkäys oli oikea ratkaisu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös