Kyllähän viime yön pelissä näkyi selkeästi se, kuinka suuriin ongelmiin Penguins joutuu, kun vastustaja alkaa pelaamaan erittäin fyysisesti. Ja pahinta siinä on juurikin se, että nimenomaan ne joukkueen 1. ja 2. kenttä saadaan aikalailla pois tolaltaan. Varsinkin Malkin ja Neal menettävät malttinsa hyvin nopeasti. En muista oliko toisessa vaiko kolmannessa erässä, kun samassa vaihdossa molemmat veljekset yrittävät oikein hakemalla hakea taklausta Sharksin pelaajiin. Kun näin tapahtuu, on joukkue ongelmissa.
Peli oli toki erittäin viihdyttävää päästä päähän kiekkoa, mistä ainakin itse nautin hyvinkin paljon. Tappiot ottavat päähän aina hetken aikaa oikein kovastikkin, ja olen pahoillani, että aiheutin pelin jälkeisillä (ja jo sen aikaisilla) kommenteillani ärsyyntymistä.
Penguins on edelleen pistekeskiarvollaan NHL:n kolmanneksi paras joukkue, joten tottakai positiivisilla mielin mennään! Itse pidän Bylsmasta juurikin sen takia, että hänen pelikirjaansa kuuluu erittäin vauhdikas, tapahtumarikas, sekä viihdyttävä peli! Usein mennään päästä päähän, ja tilanteita syntyy liukuhihnalta. Tämä ei varmastikkaan ole sitä kaikkin "voittavinta" kiekkoa pleijareissa, mutta ainakin peleissä on paljon vauhtia, toisin kuin monesti niin monen muun joukkueen peleissä.