Pittsburgh Penguins 2013–2014

  • 805 874
  • 2 479
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Miksi mulle täällä avaudutaan jos sanon että Crosby ei ole mun mielestä hypen arvoinen :P
Muutkin nimimerkit kirjoittavat täällä ei niin mairittelevaa tekstiä Crosbystä. Sitäpaitsi mä kehuin miestä kuinka lahjakas hän on, mutta ei mikään liideri varsinaisesti.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Miksi mulle täällä avaudutaan jos sanon että Crosby ei ole mun mielestä hypen arvoinen :P
Muutkin nimimerkit kirjoittavat täällä ei niin mairittelevaa tekstiä Crosbystä. Sitäpaitsi mä kehuin miestä kuinka lahjakas hän on, mutta ei mikään liideri varsinaisesti.

Jos ainut tarkoitus on louksuttaa leukoja jokaisessa ketjussa niin silloin tulee kuulemaan myös vastaväitteitä. Myöskin asioiden ilmaiseminen eri tavoilla saattaa vaikuttaa vastareaktioon.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Sitäpaitsi mä kehuin miestä kuinka lahjakas hän on, mutta ei mikään liideri varsinaisesti.

Sen koommin ottamatta kantaa johtajuuteen, niin vaikka Crosby onkin todella lahjakas kaveri, niin suuri osa tuosta talentista tulee kovan harjoittelun tuloksena. Crosbyhan on perfektionisti joka treenaa satalasissa eikä ole ikinä tyytyväinen mihinkään. Esimerkkinä vaikka aloitusprosentin ja maalimäärien nouseminen uran alkuvuosista - ei ollut tarpeeksi hyvä, joten päätti treenata vitusti lisää ja tulokset ovat nyt nähtävillä.
 
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Jos ainut tarkoitus on louksuttaa leukoja jokaisessa ketjussa niin silloin tulee kuulemaan myös vastaväitteitä. Myöskin asioiden ilmaiseminen eri tavoilla saattaa vaikuttaa vastareaktioon.

Lähtkökohtaisesti mun ilmaisutapa on tällänen perusjampan näkökanta. Te tuijotatte todella paljon tilastoja. Piirrätte laukaisukarttoja. Laskette jääaikaa, syöttöjä suhteessa peliaikaan, pelipaikkoja, ilmastonkorkeutta ja hiilariannoksia otteluissa.

Mä katon että aha, nyt toi teki maalin ja toi pelaa hyvin. Muodostan mielipiteeni siitä. Ei numerot aina kerro kaikkea vaikka niitä on kiva pyöritellä ja laskea.

Ei se auta että jengissä olisi pistepörssin ykkönen jos ratkaisevalla hetkellä tulee kiekonmenetys vaikka jostain jääpompusta ja vastustaja tekee 4 kentän hyökkääjällä ratkaisevan maalin läpiajosta.
Ei Crosby välttämättä maailman paras kapteeni ole vaikka pistepörssiä johtaa.

Olisko se taskulaskimella selvinnyt vuosi sitten että Martin St Louis pelaa nyt Rangersissa? Ei olisi selvinnyt, mutta nyt pelaa.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lähtkökohtaisesti mun ilmaisutapa on tällänen perusjampan näkökanta. Te tuijotatte todella paljon tilastoja. Piirrätte laukaisukarttoja. Laskette jääaikaa, syöttöjä suhteessa peliaikaan, pelipaikkoja, ilmastonkorkeutta ja hiilariannoksia otteluissa.

Niin, mitä sitten? Sinun tyylisi (muissakin ketjuissa) on kyseen alaistaa kanssakirjoittajien tapa tai perusteet pitää jostakin tai olla pitämättä. Tuot mieleen väistämättä yhden jäähyllä olevan nimimerkin, joskin kyseisen nimimerkin tekstit luovat yleisesti ottaen fiksumman ja asiantuntevamman kuvan kuin sinun vastaavat.

Olisiko sinun mielestäsi maailma sitten parempi paikka, jos me kaikki vaan unohdettaisiin tilastot ja muut ja todettaisiin, että "Matt Bartkowski pelasi paremmin kuin Crosby viime yönä, Bartkowskin on siis oltava parempi pelaaja"?

Mä katon että aha, nyt toi teki maalin ja toi pelaa hyvin. Muodostan mielipiteeni siitä. Ei numerot aina kerro kaikkea vaikka niitä on kiva pyöritellä ja laskea.

No, kerros nyt kuinka monta peliä sitten olet esim. Crosbylta nähnyt tällä kaudella? Tuolla toisessa ketjussa käskit ihmisiä hankkimaan elämän, kun pitää seurata NHL-lätkää niin tarkasti. Oletko siis oikeasti NHL-kaappifani, ja oletkin itse katsellut pelejä, vai katsotko youtubesta kaikkia kivoja videoita hakusanalla "crosby unbelievable goal" tms...?

Ei Crosby välttämättä maailman paras kapteeni ole vaikka pistepörssiä johtaa.

Onko joku jossain näin sitten väittänyt?

edit. Laitetaan nyt omakin mielipide tähän asiaan vielä. Vaikka mikään Crosbyn ihailija en olekaan, niin onhan tuo nyt ihan käsittämätöntä, että tuon ikäinen jamppa on voittanut kapteenina kahdesti olympiakultaa ja kerran Stanley Cupin. Eipä taida olla kukaan muu pystynyt samaan. Siis tuon ikäisenä. Eli kyllä mä taidan itsekin kallistua sille kannalle, että tuossa taitaa olla se "maailman paras kapteeni".
 
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Eikö Jonathan Toews ole vuoden nuorempi kuin Crosby ja voittanut kahdesti Stanley Cupin ja kahdesti Olympiakultaa. Molemmissa olympiafinaaleissa tehnyt maalin, kuten myös Crosbykin.

Edit: Jos nyt oikein ynnäsin niin 3+2=6 tehot Toews on tehnyt näissä ns. mestaruusotteluissa. Eli 2 Staley cupin ratkaisevaa peliä, ja 2 olympiakullan ratkaisevaa peliä.
4 peliä 3+2=6 tehot siis. Ihan hyvin tärkeimmissä peleissä.
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eikö Jonathan Toews ole vuoden nuorempi kuin Crosby ja voittanut kahdesti Stanley Cupin ja kahdesti Olympiakultaa. Molemmissa olympiafinaaleissa tehnyt maalin, kuten myös Crosbykin.

Aika jännää jos nuo molemmat ovat olleet KAPTEENINA voittamassa olympiakultaa SAMASSA JOUKKUEESSA.

Mutta joo, Toews on ihan hyvä kilpailija Crosbylle tuosta tittelistä. Oman mielipiteen mukaan Crosby tosin on niukasti edellä.

edit. Etkä vastannut vielä esittämiini kysymyksiin. Kiinnostaisi oikeasti tietää, että heitteletkö vaan provoja täällä, vai perustuuko mielipiteesi oikeasti näkemiin matseihin...
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Eikö Jonathan Toews ole vuoden nuorempi kuin Crosby ja voittanut kahdesti Stanley Cupin ja kahdesti Olympiakultaa. Molemmissa olympiafinaaleissa tehnyt maalin, kuten myös Crosbykin.

Toews on ollut olympiajoukkueissa samassa joukkueessa missä Crosby oli kapteenina joten sitä on tavallaan huono käyttää perusteluna, että tämä olisi parempi johtaja.

Eikä se edes ole tärkeää onko Toews parempi johtaja kun Crosby koska alkuperäinen aihe oli, että Crosby ei ole hyvä johtaja. Toewsillä ei pitäisi olla mitään tekemistä sen kanssa, varsinkaan tässä ketjussa. Crosby on kapteenina onnistunut saamaan ison liudan saavutuksia ja tuli jälleen tänä vuonna valituksi Kanadan olympiajoukkueen kapteeniksi. Tuskin tuo mikään hirveän huono johtaja on ollut.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Eikö Jonathan Toews ole vuoden nuorempi kuin Crosby ja voittanut kahdesti Stanley Cupin ja kahdesti Olympiakultaa. Molemmissa olympiafinaaleissa tehnyt maalin, kuten myös Crosbykin.

Edit: Jos nyt oikein ynnäsin niin 3+2=6 tehot Toews on tehnyt näissä ns. mestaruusotteluissa. Eli 2 Staley cupin ratkaisevaa peliä, ja 2 olympiakullan ratkaisevaa peliä.
4 peliä 3+2=6 tehot siis. Ihan hyvin tärkeimmissä peleissä.

"Mandariinivillellä" on kyllä rautainen logiikka, ensin kerrot kuinka katsot lätkää ja toteat: aha, tuo teki maalin ja pelaa siis mielestäsi hyvin. Kerrot että numeroita on kiva pyörittää mutta ne eivät kerro totuutta siitä pelasiko joku hyvin, etkä siis itse vedä niistä johtopäätöksiäsi.
Nyt sitten vedät Toewsin pistesaldon huikealla 4:n valitsemasi ottelun otannalla esiin. Äkkiä se mieli muuttui kun halusit vertailla pelaajia.
Saahan Sidiä arvostella, mutta sun argumentit on kyllä syvältä kun noita viestejäsi ja ajattelutapaasi katsoo.
Parhaat naurut tuli tuosta "ei ollut juttuseuraa vaihtopenkillä"-havainnostasi.
 
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
"Mandariinivillellä" on kyllä rautainen logiikka, ensin kerrot kuinka katsot lätkää ja toteat: aha, tuo teki maalin ja pelaa siis mielestäsi hyvin. Kerrot että numeroita on kiva pyörittää mutta ne eivät kerro totuutta siitä pelasiko joku hyvin, etkä siis itse vedä niistä johtopäätöksiäsi.
Nyt sitten vedät Toewsin pistesaldon huikealla 4:n valitsemasi ottelun otannalla esiin. Äkkiä se mieli muuttui kun halusit vertailla pelaajia.
Saahan Sidiä arvostella, mutta sun argumentit on kyllä syvältä kun noita viestejäsi ja ajattelutapaasi katsoo.
Parhaat naurut tuli tuosta "ei ollut juttuseuraa vaihtopenkillä"-havainnostasi.

Mä hain statistiikkaa ihan varta vasten teitä varten :) Kun kerran niitä tykkäätte vertailla. Ja sitäpaitsi noi 4 matsia ei ole ihan mitä tahansa matseja vaan olympiakullan ja stanley cupin ratkaisevia otteluita :) Ei välttämättä kovin moni suomalainenkaan ole pelannut kahdessa stanley cupin ratkaisevassa pelissä ja kahdessa olympiakullan ratkaisevassa pelissä ja voittajan puolella. Niin mitäs siihen sanot :)

No sillä Crosbyllä oli sellanen vähän vaikea ilme siinä eikä kukaan puhunut sille. Sellanen ala-asteen koulupoika jolla ei ole kavereita ja istuu siinä ihan yksin. Älä nyt vedä hernerokkaa nenään. Sä voit nyt etsiä paremmat statiikat mulle ja mä sitten olen surullisena kun olin väärässä. :)
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Ehkä Croby katsoi pakin saavan tilanteen haltuun ja jäävän vähän taakse mahdollisen irtokiekon varalle, mutta eihän tuo tietenkään hyvältä näyttänyt.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaiken synkistelyn keskellä on kyllä pakko vielä kehua tuota Määtän ensimmäistä maalia. Katsokaa tuota jalkasyöttöä Gocille tuohon keskelle, ja sen jälkeen liike jatkuu maalia kohti. Kertokaapa mitä muut suomalaispakit olisi tuossa kohtaa tehnyt? Varmaan lähtenyt vaihtoon.

Linkki maaliin vielä: Olli Maatta Goal on Antti Niemi (15:09/1st) - NHL VideoCenter

Aivan mieletön toi jalkasyöttö Ollilta! Todella hienoa pelaamista laidassa ja sen jälkeen sinne maalin eteen mistä niitä maaleja yleensä tehdäänkin.

No sillä Crosbyllä oli sellanen vähän vaikea ilme siinä eikä kukaan puhunut sille. Sellanen ala-asteen koulupoika jolla ei ole kavereita ja istuu siinä ihan yksin.

Siis ihan oikeasti mitä helvettiä nyt?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Aivan mieletön toi jalkasyöttö Ollilta! Todella hienoa pelaamista laidassa ja sen jälkeen sinne maalin eteen mistä niitä maaleja yleensä tehdäänkin.

Pakko myöntää, että jotain erityistä Määtässä on. Ei tunnu olevan kiire koskaan ja tekee oppikirjan mukaisia ratkaisuja vaihdosta toiseen. Tämä havainto vain sen pienen otannan mukaan, mitä nyt on tullut tällä kaudella Määtän NHL-pelejä nähtyä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Mä hain statistiikkaa ihan varta vasten teitä varten :) Kun kerran niitä tykkäätte vertailla. Ja sitäpaitsi noi 4 matsia ei ole ihan mitä tahansa matseja vaan olympiakullan ja stanley cupin ratkaisevia otteluita :) Ei välttämättä kovin moni suomalainenkaan ole pelannut kahdessa stanley cupin ratkaisevassa pelissä ja kahdessa olympiakullan ratkaisevassa pelissä ja voittajan puolella. Niin mitäs siihen sanot :)

No sillä Crosbyllä oli sellanen vähän vaikea ilme siinä eikä kukaan puhunut sille. Sellanen ala-asteen koulupoika jolla ei ole kavereita ja istuu siinä ihan yksin. Älä nyt vedä hernerokkaa nenään. Sä voit nyt etsiä paremmat statiikat mulle ja mä sitten olen surullisena kun olin väärässä. :)

Taidat olla jonkinsortin pikkujunnu, juttujen tasosta päätellen. Jos ihmettelet miksi saat niin negatiivista huomiota niin keittiöpsykologiasi ja lapsellinen kirjoitustyylisi ei herätä juuri kunnioitusta kanssakirjoittajissa. Varsinkin kun myönnät vielä ettet katso pelejä niin sinulla ei ole edes kompetenssia kommentoida mitään sen syvemmin. Jos et katso pelejä etkä tilastoja niin highlightien perusteella mouhoat täällä?

Olen aina Crosbyä inhonnut (2012 Philly-sarjassa varsinkin) mutta on pakko myöntää että Crosby on yksi suurimpia johtajia tässä lajissa. Vanhan toistoa, mutta ei sitä sattumalta valita Kanadan kapteeniksi. Kanadassa jos jossain osataan olla tuijottamatta pistepörssiä kapteenia valittaessa, toisin kuin jossain Itävallassa missä Fucking Allstarin perintöprinssi Vanek oli kapteeni. En tiedä kuka valitsi kapteenin mutta jos Babcock vaikutti valintaan niin hän valitsi hommaan suurimman johtajan. Ja Crosby nosti tasoaan merkittävästi isoissa peleissä, ollen turnauksen paras pelaaja välierässä ja finaalissa. Jokaiselle sattuu huonoja pelejä sarjatasosta riippumatta. Perfektionistina Crosby varmasti antaa itse itselleen suurimman kritiikin pelistään. Uskon että Crosby kerää itsensä seuraavaan peliin ja näyttää muille taas mallia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokaiselle sattuu huonoja pelejä sarjatasosta riippumatta. Perfektionistina Crosby varmasti antaa itse itselleen suurimman kritiikin pelistään. Uskon että Crosby kerää itsensä seuraavaan peliin ja näyttää muille taas mallia.

Näinhän se on. Itseä kyllä vitutti se tapa millä Crosby viime yönä pelasi, se oli todellakin löysää toimintaa, mutta en epäile hetkeäkään etteikö Ducksia vastaan Sid nostaisi itsensä takaisin omalle tasolleen.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Oli kyllä ala-arvoista pelaamista, olikohan jannu väsynyt? Ei sentään hypännyt kesken kaiken vaihtoon niinkuin muuan Sergei Kostitsyn... Bylsmaa syyttäisin idiootiksi, kun ei pitänyt pakkia viivalla. Sitten muistin, että Crosby on kahdensuunnan hyökkääjä ja hänen varaansa on varmaan laitettu aika paljon jos syöttöjä katkaistaan tai ne eivät muista syistä riippuen päädy perille. Turha kumminkaan raivota telkkarille tai pistää suutuksissaan vaimoa pataan. Ihmisiä ne jääkiekkoilijatkin, välillä ei vaan ilmeisesti nappaa?

Jos vertaillaan Toewsin ja Crosbyn johtajuutta, niin ei kannata ehkä ensimmäisenä miettiä sitä kumpi on olympialaisissa joukkueen kapteenina. Tuolla Sochin osiossa puhuttiin siitä, että Crosbyn on periaatteessa "pakko" olla kapteeni, koska hän on valovoimaisin tähti ja Kanadalaisen jääkiekkoilun henkilöitymä, kansikuvapoju jne. Voihan se olla, että Toews on oikeasti parempi kapteeni, mutta vaikeaa on mitään sanoa kun johtajuutta ei pysty mittaamaan täysin objektiivisesti. Onko se sitten uhrautuvat blokkaukset, kova raataminen, silkka taito vai puhelahjat jotka tekevät jostakin paremman kapteenin kuin toisesta, ja millä perusteilla ominaisuuksia painotetaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Bylsmaa syyttäisin idiootiksi, kun ei pitänyt pakkia viivalla. Sitten muistin, että Crosby on kahdensuunnan hyökkääjä ja hänen varaansa on varmaan laitettu aika paljon jos syöttöjä katkaistaan tai ne eivät muista syistä riippuen päädy perille.

Piti Crosbya kahdensuunnan hyökkääjänä tai ei, niin eihän Bylsmaa voi millään idioottina pitkää, koska Penguinsin YV on liigan parasta ja Malkin viivassa on tärkeä osa sitä. Onhan tuossa riskinsä tietty, mutta kyllä se yleensä on tulosta tuottanut oikeassa päädyssä kenttää.
 

faro

Jäsen
edit. Laitetaan nyt omakin mielipide tähän asiaan vielä. Vaikka mikään Crosbyn ihailija en olekaan, niin onhan tuo nyt ihan käsittämätöntä, että tuon ikäinen jamppa on voittanut kapteenina kahdesti olympiakultaa ja kerran Stanley Cupin. Eipä taida olla kukaan muu pystynyt samaan. Siis tuon ikäisenä. Eli kyllä mä taidan itsekin kallistua sille kannalle, että tuossa taitaa olla se "maailman paras kapteeni".

Vancouverissa 2010 Crosby ei ollut kapteeni, joten hän on siis voittanut kapteenina yhden Olympiakullan ja Stanley Cupin. Onhan tämäkin jo lähes ainutlaatuista, sillä Crosbyn lisäksi ainoastaan kaksi muuta pelaajaa ovat voittaneet sekä Olympiakullan että Stanley Cupin kapteenina.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Edit: Jos nyt oikein ynnäsin niin 3+2=6 tehot Toews on tehnyt näissä ns. mestaruusotteluissa. Eli 2 Staley cupin ratkaisevaa peliä, ja 2 olympiakullan ratkaisevaa peliä.
4 peliä 3+2=6 tehot siis. Ihan hyvin tärkeimmissä peleissä.

Kun kukaan muu ei ole vielä viilannut pilkkua, niin minua rupesi hihittämään sen verran, että pakko.

Infona: Et ynnännyt oikein. Hyvä kuitenkin, että itse valmiiksi kyseenalaistit osaamisesi :D

Kerran väärin voi olla kirjoitusvirhe, kun kaks kertaa, niin se on laskuvirhe. Eipä siinä mitään noloa, vaikeahko yhtälöhän tuo.

No tämä taitaa mennä koulukiusaamisen puolelle, älä pahastu, ota huumorilla.
 
Suosikkijoukkue
NHL joukkueet
Kun kukaan muu ei ole vielä viilannut pilkkua, niin minua rupesi hihittämään sen verran, että pakko.

Infona: Et ynnännyt oikein. Hyvä kuitenkin, että itse valmiiksi kyseenalaistit osaamisesi :D

Kerran väärin voi olla kirjoitusvirhe, kun kaks kertaa, niin se on laskuvirhe. Eipä siinä mitään noloa, vaikeahko yhtälöhän tuo.

No tämä taitaa mennä koulukiusaamisen puolelle, älä pahastu, ota huumorilla.

Ei oo opetettu vitosta ikinä. ;)
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vancouverissa 2010 Crosby ei ollut kapteeni, joten hän on siis voittanut kapteenina yhden Olympiakullan ja Stanley Cupin. Onhan tämäkin jo lähes ainutlaatuista, sillä Crosbyn lisäksi ainoastaan kaksi muuta pelaajaa ovat voittaneet sekä Olympiakullan että Stanley Cupin kapteenina.

OK, rupesin itsekin funtsimaan tuota Vancouveria jälkeenpäin, mutta en jaksanut tarkistaa... :)

Ja Mandariiniville, myönnän olet oikeassa, jos tuo vaan pitää paikkansa. Jonathan Toews on maailman ainoa pelaaja, kuka on voittanut Staley Cupin kapteenina.
 

Pengu

Jäsen
Sen koommin ottamatta kantaa johtajuuteen, niin vaikka Crosby onkin todella lahjakas kaveri, niin suuri osa tuosta talentista tulee kovan harjoittelun tuloksena. Crosbyhan on perfektionisti joka treenaa satalasissa eikä ole ikinä tyytyväinen mihinkään. Esimerkkinä vaikka aloitusprosentin ja maalimäärien nouseminen uran alkuvuosista - ei ollut tarpeeksi hyvä, joten päätti treenata vitusti lisää ja tulokset ovat nyt nähtävillä.

Tätä tulin itsekin sanomaan. Kiistatta maailman paras pelaaja, mutta silti haluaa aina olla entistä parempi kehittämällä heikkouksiaan jne. Pelkällä lahjakkuudella ei mielestäni NHL:ssä tehdä tuollaisia tehoja mitä #87 on uransa aikana tehnyt, vaan se vaatii myös sitä työntekoa ja halua olla paras. Lahjakkuudella ei pitkälle pötkitä, jos ei työnteko ja harjoittelu kiinnosta.

Joukkueen aamujäät peruttiin tältä päivältä, syytä ei kerrottu. Kovatasoinen Anaheim asettuu siis tänään vastaan, ja toivottavasti tullaan uudella ilmeellä tähän peliin! MAF aloittaa maalilla. Kiekko tippuu jäähän Anaheimissä kello 5.00. LGP!
 

valkeaori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Kyllähän viime yön pelissä näkyi selkeästi se, kuinka suuriin ongelmiin Penguins joutuu, kun vastustaja alkaa pelaamaan erittäin fyysisesti. Ja pahinta siinä on juurikin se, että nimenomaan ne joukkueen 1. ja 2. kenttä saadaan aikalailla pois tolaltaan. Varsinkin Malkin ja Neal menettävät malttinsa hyvin nopeasti. En muista oliko toisessa vaiko kolmannessa erässä, kun samassa vaihdossa molemmat veljekset yrittävät oikein hakemalla hakea taklausta Sharksin pelaajiin. Kun näin tapahtuu, on joukkue ongelmissa.

Peli oli toki erittäin viihdyttävää päästä päähän kiekkoa, mistä ainakin itse nautin hyvinkin paljon. Tappiot ottavat päähän aina hetken aikaa oikein kovastikkin, ja olen pahoillani, että aiheutin pelin jälkeisillä (ja jo sen aikaisilla) kommenteillani ärsyyntymistä.

Penguins on edelleen pistekeskiarvollaan NHL:n kolmanneksi paras joukkue, joten tottakai positiivisilla mielin mennään! Itse pidän Bylsmasta juurikin sen takia, että hänen pelikirjaansa kuuluu erittäin vauhdikas, tapahtumarikas, sekä viihdyttävä peli! Usein mennään päästä päähän, ja tilanteita syntyy liukuhihnalta. Tämä ei varmastikkaan ole sitä kaikkin "voittavinta" kiekkoa pleijareissa, mutta ainakin peleissä on paljon vauhtia, toisin kuin monesti niin monen muun joukkueen peleissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös