Ei siellä mainitakkaan että kolmonen olisi secondary. Sen voi kuitenkin ymmärtää molemmilla tavoilla. Sen takia mietin että mahdatko tulkita asiaa väärin, koska sinun tapasi poikkeaa siitä näkemyksestä mikä on täällä yleinen.
Sekoitat nyt kuitenkin kaksi asiaa. Eli sen, miten yksittäinen henkilö ymmärtää käsitteen yleisesti sekä sen, miten yksittäinen henkilö ymmärtää tätä käsitettä
käyettävän jossain yhteydessä. Sinä olet edelleen ainoa, joka on tuota esimerkkiartikkelia lähtenyt tulkitsemaan toisella tavalla. Yksityisviestitse minulle jo sanottiin, että hän ymmärsi siinä käytettävän sitä sillä tavalla kuin itse käytän. Esitin jo perusteita, minkä vuoksi sitä on perusteltua tulkita, kuten esitin. Sinä taas et ole esittänyt yhtään mitään perusteita, joiden mukaan tulisi tulkita toisella tavalla.
Sen takia kysyin sinulta onko tällaisia tekstejä useampiakin, joista olet saanut tällaisen käsityksen, koska niistä näkisi onko tekstit mahdollista tulkita tällä yleisellä tavalla. Itse en ole tällaisiin teksteihin törmännyt, että sinun näkökulmasi olisi se mitä näillä käsitteillä tarkoitetaan, kysyin sen takia niitä lisää että jos niitä paljon on, niin minunkin on mahdollista niiden pohjalta arvioida että onko tällainen sinun näkemyksesi myös yleisesti käytössä. Tällä hetkellä olen tullut siihen johtopäätökseen että todennäköisemmin sinä olet vain tulkinnut asiaa väärin, koska minun tiedoissani olet ainoa joka käyttää termejä kyseisellä tavalla. Jos annat minulle lisää materiaalia joka antaa minulle aihetta muuttaa johtopäätöstäni, voin sitä myös muuttaa. Tämän hetkiset tietoni antavat minun olettaa että olet tulkinnut väärin. Siksi siis kysyin lisämateriaalia.
Edelleenkin käytät tuolla jotain "väärin" sanaa... Sinun arviosi asiasta on sitä paitsi itselleni täysin yhdentekevä eikä sillä ole mitään relevanssia muutenkaan yhtään mihinkään.
Ymmärsin selityksesi kahdesta täysin eri asiasta, ja asia on näin. Kuitenkin omassa tiedossani tällä hetkellä olevien faktojen pohjalta oletan vielä että olet tulkinnut asiaa ns. väärin, jonka pohjalta olet mielipiteesi muodostanut.
No et kyllä oikein näyttänyt ymmärtävän.
"En sano edelleenkään että asia näin on ja minä olen oikeassa, mutta olisi mielenkiintoista nähdä muitakin tekstejä joista olet ymmärtänyt kyseisen asian eri tavalla kuin muut."
Sinä edelleenkin puhut tuossa siitä, että joku muukin olisi tulkintasi kannalla tuon kyseisen tekstin kanssa, vaikka kukaan ei sitä toistaiseksi ole ollut - vaan päinvastoin. Hieman turhauttavaa tuollainen jatkuva tietoinen pyrkimys saada jotain "yleistä käsitystä" asiassa minua vastaan.
Saat toki pitää minua ylimielisenä, itse en asiaa näin näe, toki meillä kaikilla saa olla omat mielipiteemme. Minun mielipiteeni sinun ylimielisyydestä johtuu siitä kuinka annat teksteissäsi sen kuvan että toinen näkökulma on huonompi, ja sitä kautta olet kirjoittanut paikoin alentuvaan sävyyn. En tiedä miksi minä vaikutan sinusta ylimieliseltä, johtuuko se siitä että meidän näkemyksemme ovat erilaisia ja minä uskon omiin väitteisiini yhtä paljon kuin sinä omiisi. Otan mielelläni vastaan kritiikin, mutta tahtoisin siihen myös jonkinlaiset perustelut.
Kyse on siitä, että paljastit heti toisessa virkkeessäsi motiivisi osallistua keskusteluun, mutta sitten otat tuollaisen naurettavan sokraattisen otteen keskusteluun. Kuvastaa sitä tekopyhää asennettasi, mikä kuvastaa toimintaasi tässä koko ketjussa.
En tiedä kumpi nyt noista on analyyttisempi näkemys, mutta mielestäni minun ja monen muun näkökulma asiaan on hyödyllisempi, koska suurin osa käsittää asian samalla tavalla, jolloin tiedetään mistä puhutaan. Ja käsitehän on ihan yhtä hyödyllinen tällä tavalla kuin muutkin playmakerit sun muut, jos ihmiset ymmärtävät asian samalla tavalla ja keskustelevat niistä laittamalla ne näihin tiedettyihin muotteihin. Ja nämä asiat perustuvat tämänhetkisiin havaintoihini, johtopäätökseni voi muuttua uusien havaintojen ilmestyessä.
Edelleenkin on syytä huomioida, että minä puhun nimenomaan kentällisten osalta. En liitä tuota käsitettä pelaajiin itseensä, muuta kuin roolinsa kautta välillisesti. Sitä voi toki käyttää muussakin yhteydessä, mutta itse pyrin käyttämään käsitteitä mahdollisimman koherentisti, jolloin käytän sitä mielummin siinä merkityksessä, jolle näen eniten perusteita.
Edit. Ja tuohon viimeiseen edittiisi, olen todellakin pahoillani siitä että tämä ketju täyttyy tästä, koska tiedän että täällä on ihmisiä jotka haluaisivat lukea mielummin pensiin liittyvää asiaa kuin tätä. Itse nautin tästä väännöstä jonka takia minä tässä vielä mukana olen. Pahoittelu ei koskenut siis sinua, joten nuo sinun lauseesi eivät mielestäni liity toisiinsa.
Et sinä mitään pahoillasi ole, muussa tapauksessa olisit lähestynyt ihan yksityisviestein. Tämän ketjun toiminnallasi kuulut siihen keskustelupalstojen haaskalintuporukkaan, joille on tyypillistä leijailla keskustelun ulkopuolella ja siinä vaiheessa ilmestyä paikalle, kun keskustelussa on määrällisesti riittävästi muita keskustelijoita yhdelle puolella jotain toista vastaan (eli silloin kuin selusta on turvattu) ja aloittaa hyökkääminen henkilöä vastaan. Tällainen hyvin "reviiritietoinen" keskustelupalstahan on hyvä väylä tällaisille haaskalinnuille, koska reviirin jäsenet ovat hyvin solidaarisia toisille. Tämä korostuu, jos keskusteluun osallistuu vielä tällainen selkeä heimopäällikkö, jota sitten syöksyy moni nimimerkki taputtelemaan selkään ilmaan sen kummempaa sisältöä (aivan kuin perusteluiden paremmuus mitattaisiin jollain puna-armeijan huutoäänestkysellä). Näköjään se viidakkorumpu toisinaan kantaa myös muillekkin reviireille, jolloin kaikenlaisia urpojakin apajille saapuu. Värilasit kuuluvat näihin hommiin ehdottomasti, mutta kaikenlainen tribalistinen paska on kyllä toinen juttu. Valitettavasti sitä esiintyy tällä palstalla tiettyjen joukkueiden kohdalla hyvin voimakkaasti. Ei se täällä niin pahaa ole kuin jossain HFBoardseilla kuitenkaan.
Minähän osallistuin keskusteluun alunperin spekuloidakseni mahdollisella Vanekin hankinnalla. Sen jälkeen olen lähinnä vastannut siitä seuranneeseen viestittelyyn. Sinä taas osallistuit suoraan hyökkäämällä nimimerkkiäni kohtaan.
Nyt mahdollisille uusille urpoille sekä vanhalle Urpolle tiedoksi, että jatketaan keskustelua siellä yksityisviestitilassa. Pääset jatkamaan nautinnonsaamistasi ilman sotkemalla ketjun sisältöä.