On kyllä mut ainakaan vielä en sitä sieltä löytänyt, silläpä kyselin.Olisko Solidsportilta joskus ainakin näkynyt.
On kyllä mut ainakaan vielä en sitä sieltä löytänyt, silläpä kyselin.Olisko Solidsportilta joskus ainakin näkynyt.
Oman kokemuksen mukaan hyvin voi mennä.Uskaltaakos Pitsiin lähteä 8-vuotiaan kanssa vai onko meno jo kovaakin örvellystä illan sijoitusotteluissa?
Ihan hyvin uskaltaa mennä. Omat pojat oli ekan kerran mukana 4 ja 6 vuotiaina eikä ollut mitään ongelmia.Uskaltaakos Pitsiin lähteä 8-vuotiaan kanssa vai onko meno jo kovaakin örvellystä illan sijoitusotteluissa?
Itse taasen ajattelin olla sen verran kännissä Pitsissä, että luulen Almarin olevan se uusi ykkössentteri.Itse en ainakaan mene Pitsiin, jossei vielä ole ykkössentteriä sinne hankittu.
Viroa ei nähdä koko kautena, lähtee Detroitiin, Detroitin sopimuspelaajana.Pitsiturnauksessa ei nähdä ainakaan U20-kisoihin lähteviä Ässien Aleksi Heimosalmea, SaiPan Roni Karvista tai TPS:n Ruben Rafkinia, Eemil Viroa tai Kalle Väisästä.
Ei ole vielä infoa tullut. Eiköhän se viimeistään ensi viikon alkuun mennessä selviä.Kysynpä jo valmiiksi, että mikähän nettipalvelu striimaa Pitsin tänä vuonna? Solidsportin sivuilla ei ainakaan ole sitä tulevien lähetysten joukossa, sivustolla oleva Pitsiin liittyvä linkkikin vie viime vuoden asioihin..
Tulossa ensimmäistä kertaa pitsiin. Minkälaista oheismeininkiä on hallin ulkopuolella ja suosituksia lounaspaikaksi?+19 ja puolipilvistä. Lupaa vielä ihan mukavaa keliä soramontun takakonttibaariin.
Ei tarvitse kuin pysyä jäähallin lähiympäristössä, niin on kuin pienet festarit käynnissä. Sellaisen ~15 Pitsiturnauksen kokemuksella voin sanoa, että oli porukka mikä tahansa nurtsilla, niin mukaan voi mennä turisemaan ja tutustumaan ja aina on hyvä tunnelma.Minkälaista oheismeininkiä on hallin ulkopuolella ja suosituksia lounaspaikaksi?
Lounaalle vaikka vanhaan Raumaan, mutta illemalla/päivemmällä suosittelen ottamaan hallilta Kivikylän palvattua possua. Tarjoillaan suoraan lavetilta. En kyllä tiedä, että onko enää possua roudattu hallille, mutta muutamia vuosia sitten kyllä olen nautiskellut. Voi ottaa vaikka pari lautasellista porukalle ja syödä kimppaan. On nimittäin aika raskas setti, mutta niin birun gomiaa.suosituksia lounaspaikaksi?
Saitkin paljon vastauksia jo paikallisilta, onneksi. :D mä en olisi osannut Raumalta jäähallin lisäksi kuin aluesairaalan, Prisman ja Citymarketin. Takakonttibaarin ja hallin tarjoiluilla pärjätty päivät yleensä. Joskus jossain kebulla kanaalin varrella. Niin joo käytiinhän viime vuonna liput lunastamassa ja Peksin palopuhe kuuntelemassa jossain kattoterassilla.Tulossa ensimmäistä kertaa pitsiin. Minkälaista oheismeininkiä on hallin ulkopuolella ja suosituksia lounaspaikaksi?
Jälkiruoka ja otteluiden jälkipelit sitten nesteen muodossa Pikku Matamissa, jos sääolosuhteet vaativat sisätiloja.Aivan hallin vieressä erinomaista syyrialaista ruokaa, kana pääraaka-aineena. Eli Dimashki.
Ulkonäkö voi pettää, pieni paikka mutta todella hyvää ruokaa.
"Mäntybaari", k-market areenan tien toisella puolella nurmialueella.Tulossa ensimmäistä kertaa pitsiin. Minkälaista oheismeininkiä on hallin ulkopuolella ja suosituksia lounaspaikaksi?
Tänne olisi itsellä tarkoitus suunnata, ei ole aiemmin tullut käytyä.Aivan hallin vieressä erinomaista syyrialaista ruokaa, kana pääraaka-aineena. Eli Dimashki.
Ulkonäkö voi pettää, pieni paikka mutta todella hyvää ruokaa.
Varoitan sen verran että annokset ovat erittäin rasvaisia ja pieniä. Itse annoin kolme mahdollisuutta, mutta ei mennyt itsellä kyllä jatkoon. Onneksi lähellä sitten on Santun autogrilli ja sitten tietysti keskustan ruokapaikat, jos jää nälkä. Maku oli kyllä ok, kanaa, ranskalaisia, taikinalätty ja majoa. Ei se kauhean pieleen voi mennä.Tänne olisi itsellä tarkoitus suunnata, ei ole aiemmin tullut käytyä.
Pieniä? Shaurma-ateria esimerkiksi vie kyllä nälän ja itseäni en voi pieniruokaiseksi kutsua.Varoitan sen verran että annokset ovat erittäin rasvaisia ja pieniä. Itse annoin kolme mahdollisuutta, mutta ei mennyt itsellä kyllä jatkoon. Onneksi lähellä sitten on Santun autogrilli ja sitten tietysti keskustan ruokapaikat, jos jää nälkä. Maku oli kyllä ok, kanaa, ranskalaisia, taikinalätty ja majoa. Ei se kauhean pieleen voi mennä.
Jotenkin tuossa paikassa moni yrittäjä käynyt epäonnistumassa.