Pitsiturnaus 05.08.2022

  • 62 748
  • 399

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Ai että. Pitsissä tullut tähän mennessä oltua noin 7-8 kertaa, osa alaikäisenä, osa täysi-ikäisenä, mutta yleensä joutunut yksin täältä etelästä tulla katsomaan. Majoitus ollut isovanhemmilla.

Pitkään haaveillut siitä, että pääsisi kaveriporukan kanssa katsomaan ja viihtymään lätkän ja virvokkeiden parissa. Vihdoin tänä vuonna tämä toteutuu! Majoitus hommattu Poroholman lomakeskuksesta ja koko viiden hengen porukka odottaa jo innoissaan. Alkaispa jo!

Ps. Rauman parhaista baareista/yökerhoista/jatkopaikoista yms. saa infota. Dominossa tullut käytyä, mutta muut paikat vielä ihan tuntemattomia.

Eikä mitä kun Porispereen liput kaveriporukalle taskuun. Taksin saa neuvoteltua 15-20€/suunta per pää tolla porukalla ja perjantaina on usein päässyt ihan liftaamallakin. :)
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eikä mitä kun Porispereen liput kaveriporukalle taskuun. Taksin saa neuvoteltua 15-20€/suunta per pää tolla porukalla ja perjantaina on usein päässyt ihan liftaamallakin. :)
Ei siellä kauhean fiksua porukkaa ilmeisesti ole. Järkevää tunkea pitsiturnauksen kanssa samaan aikaan.

Toki kun katsoo Lukon ja Ässien keskinäisiä, niin ehkä ihan hyvä että Ässä-faneillekin jotain katsottavaa tuona päivänä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Ei siellä kauhean fiksua porukkaa ilmeisesti ole. Järkevää tunkea pitsiturnauksen kanssa samaan aikaan.

Toki kun katsoo Lukon ja Ässien keskinäisiä, niin ehkä ihan hyvä että Ässä-faneillekin jotain katsottavaa tuona päivänä.

Siitä en tiiä sit, ei erityisiä muistikuvia miten keskinäiset tai jääkiekko yleensä on sujunut. Mut matamissa on hauskat väännöt, mäntybaarissa kiva tunnelma ja kellarin katolla hyvät välipalat. Ja aina kivempi kun sit löytyy meille Porissa hyvät jatkotkin :)

Kaiken kaikkiaan yks jollei jopa #thepääpäivä vuosikalenterissa. Nähhään siäl! Since 2000.
 
Ohhoh, lipun hinta ei noussut tälle vuodelle yhtään. Milloin viimeksi?
Siinä pitsiturnauslippujen hintojen historiaa:

2009: 25€
2010: 27€ (+2€)
2011: 29€ (+2€)
2012: 30€ (+1€)
2013: 32€ (+2€)
2014: 33€ (+1€)
2015: 35€ (+2€)
2016: 38€ (+3€)
2017: 40€ (+2€)
2018: 42€ (+2€)
2019: 45€ (+3€)
2020: 75€ (+30€) (halliin otettiin rajoitettu määrä katsojia)
2021: 55€ (-20€)
2022: 55€ (-)
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Muistanko väärin, mutta oliko viime kesänäkin lippumäärää rajoitettu?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olen tulossa taas paikalle, jos ei mitään ihmeellistä työestettä ilmene tuolle päivälle.

Viimeiset kaksi kertaa on katsottu koko turnaus pelejä siltä vyöhykkeeltä, minne on lipun ostanut. Nyt olisi ehkä mukavaa, jos pääsisi kiertelemään ympäri hallia kuten ennenkin.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Jos tulee asuntoautolla (yöpyminen pe-la) niin mikä olisi paras paikka sijoittaa? Saako äijänsuon parkkialueilta sähköä vai onko lähellä jotain siihen tarkoitettua paikkaa, kuten caravan -alue?
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos tulee asuntoautolla (yöpyminen pe-la) niin mikä olisi paras paikka sijoittaa? Saako äijänsuon parkkialueilta sähköä vai onko lähellä jotain siihen tarkoitettua paikkaa, kuten caravan -alue?
Joku saa korjata jos olen väärässä, mutta ainoa caravan -alue taitaa löytyä Poroholman leirintäalueelta (linkki Poroholman sivuille), eikä tietääkseni äijänsuon parkkialueilta saa sähköä. Töyryntien hiekkakenttä on sopivan lähellä hallia ja suosittu paikka pysäköidä jos sähköliitäntä ei ole prioriteetti.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos tulee asuntoautolla (yöpyminen pe-la) niin mikä olisi paras paikka sijoittaa? Saako äijänsuon parkkialueilta sähköä vai onko lähellä jotain siihen tarkoitettua paikkaa, kuten caravan -alue?

Poroholmaan ehdoton suositus, viiden tähden lomakeskus noin 4-5minuutin ajomatkan päässä hallilta.

Esikaupunkialueelta löytyy sitten neljän tähden yyteri jos haluaa tyytyä vaatimattomampaan menoon, ajomatka sinne tosin on jotain tunnin luokkaa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mielestäni myös Pitsiturnauksen lipuissa voisi olla sama porkkana nopeille kuin monissa festarilipuissa,eli early bird liput. Esimerkiksi 100:lle nopeimmalle lippu hintaan 40€

Muistaakseni joskus oli joku tarjous, mutta en näe tarvetta. Halii myytänee täyteen jokatapauksessa nyt kun ei rajoituksia ja saa täysillä tehdä.

Tuo Lukon kassaan päivässä helposti puoli milliä rahaa ja enemmänkin. Tekee hyvää.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olen taas suorittanut jokavuotisen konserniavustukseni Rauman Lukolle. Eli siis lippu Pitsiturnaukseen on hankittu, joten tuolla rahalla voi Lukko ostaa sitten vaikka kynän sitä allekirjoitusta varten, jonka avulla se Lukon tuleva ykkössentteri voi kirjoittaa sopimukseen nimensä.

Itse olen nyt ollut Pitsiturnauksessa putkeen jo niin monta vuotta, etten edes muista koska tämä alkoi. Enkä oikeastaan enää osaa edes ajatella elokuun ensimmäistä perjantaita ilman tätä perinteistä kauden avausta.

Eihän tässä enää ole kovin montaa viikkoa kyseiseen tapahtumaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään tuli ostettua lippu ja yöpyminen Raumalta. 128€ meni noihin. Tähän kun lisää bensa kulut Lappeenrannasta, niin kohtuullisesti kustantaa reissu. Siltikään, millään en halua jättää välistä, nyt kun lähdetään mestaruutta puolustamaan, taikka muutenkin kun SaiPa on mukana, ehkä kauden parhaimmassa kiekko tapahtumassa.

Huomaa vissiin, että menestystä ei ole tänne kaakkoon siunaantunut liigan osalta, kun näin sanon. Puolustavavat mestarit ja silleen...

Sanoinko jo, että puolustavat mestarit?
 
Viimeksi muokattu:

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Itse tule ekaa kertaa kyseiseen tapahtumaan Kuopiosta, kun oma joukkue päässyt sinne. Vaimo harmitteli ja ihmetteli nimeä eli miksi Pitsiturnaus, kun pitsiviikko jo ohi. Lähtee kuitenkin mukaan, mutta ei hallille. Siis minä olen syntyäni turkulainen ja hän kuopiolainen, jotta kukaan ei ihmettele.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Itse tule ekaa kertaa kyseiseen tapahtumaan Kuopiosta, kun oma joukkue päässyt sinne. Vaimo harmitteli ja ihmetteli nimeä eli miksi Pitsiturnaus, kun pitsiviikko jo ohi. Lähtee kuitenkin mukaan, mutta ei hallille. Siis minä olen syntyäni turkulainen ja hän kuopiolainen, jotta kukaan ei ihmettele.
Alunperinhän turnaus pelattiin heinäkuussa pitsiviikon päättävänä perjantaina eli ennen mustan pitsin yötä. Sitten jossain vaiheessa pelaajayhdistys päätti että pelaajien pitää saada olla lomalla heinäkuussa, joten turnauksen paikka piti siirtää elokuun puolelle. Pitsiviikon järjestäjät eivät kuitenkaan halunneet siirtää tapahtumaansa elokuunpuolelle, joten nykyään mustanpitsin yö on aina heinäkuun viimeinen perjantai ja pitsiturnaus pelataan elokuun ensimmäisenä perjantaina.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Itse tule ekaa kertaa kyseiseen tapahtumaan Kuopiosta, kun oma joukkue päässyt sinne. Vaimo harmitteli ja ihmetteli nimeä eli miksi Pitsiturnaus, kun pitsiviikko jo ohi. Lähtee kuitenkin mukaan, mutta ei hallille. Siis minä olen syntyäni turkulainen ja hän kuopiolainen, jotta kukaan ei ihmettele.
Tervetuloa ja menestystä TuTolle! (kunhan ei vaan Lukon kustannuksella)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen nyt hiukan kahden vaiheilla että tulenko paikalle vaiko enkö tule? Itse itseni tuntien en luultavasti jaksa tänäkään vuonna. Olenkohan viimeksi 2018 ollut pelipaikalla?

Mutta sitä mä vaan että kai joku taho tuon turnauksen tänäkin vuonna näyttää? Solidsport kenties, kuten parina kolmena vuonna aiemminkin?
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Onko jollain tietoa näkyykö streamia turnauksesta jossain?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös