Pitsiturnaus 05.08.2022

  • 62 758
  • 399

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Sulkeeko Lukon toimisto ovensa myös tällä viikolla joka päivä 15:30? Tuota rannekkeenvaihtoa mietin, kun ollaan torstaina Raumalla vasta pari tuntia myöhemmin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näkyy Pitsiturnaus Solidsportilta.
Onko varma ja?

Huvittaisi katsoa turnaus kotona, toisaalta huvittaisi pitkästä aikaa lähteä Äijänsuolle mutta on toi lippu vaan niin juukelin kallis ja sitten se tärkein syy että en minä jaksa enää niinkuin nuorempana.
 

JeReTN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko varma ja?

Huvittaisi katsoa turnaus kotona, toisaalta huvittaisi pitkästä aikaa lähteä Äijänsuolle mutta on toi lippu vaan niin juukelin kallis ja sitten se tärkein syy että en minä jaksa enää niinkuin nuorempana.
Ainakin tuollainen tuli sähköpostiin tänään ja sitten vielä kuva Solidsportin sivulta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220801-145005_Chrome.jpg
    Screenshot_20220801-145005_Chrome.jpg
    112,7 KB · kertaa luettu: 147
  • Screenshot_20220801-144924_Gmail.jpg
    Screenshot_20220801-144924_Gmail.jpg
    409,3 KB · kertaa luettu: 146

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mikseiköhän Tutoa ja Tepsiä voitu samaan lohkoon laittaa. Vai vieläkö Pekka Virran mielipiteet näistä paikallisotteluista kummittelee?
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Olen hieman seuraillut säätiedotuksia turnauspäivää ajatellen, eikä kovin hyvälle näytä jos koko päivän sataa. Taitaa jäädä sen takia väliin itseltä jos ei ihmeitä tapahdu.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Olen hieman seuraillut säätiedotuksia turnauspäivää ajatellen, eikä kovin hyvälle näytä jos koko päivän sataa. Taitaa jäädä sen takia väliin itseltä jos ei ihmeitä tapahdu.
Eikös tekojäärata ole kuitenkin katettu katsomoita myöden…vitsi vitsi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikseiköhän Tutoa ja Tepsiä voitu samaan lohkoon laittaa. Vai vieläkö Pekka Virran mielipiteet näistä paikallisotteluista kummittelee?

Eiks se oo ihan ilmeistä, että Lukon ja Ässien kanssa otetaan aina lähtökohtaisesti heikoin joukkue. Lukon myynnin kannalta on paras, että Lukko on jatkossa, eikä sekään huono ole, jos Ässät myös.

Raha määrää.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eiks se oo ihan ilmeistä, että Lukon ja Ässien kanssa otetaan aina lähtökohtaisesti heikoin joukkue. Lukon myynnin kannalta on paras, että Lukko on jatkossa, eikä sekään huono ole, jos Ässät myös.

Raha määrää.
Lukko saa pientä kilpailuetua kun kaksi huonointa joukkuetta laitetaan samaan lohkoon Lukon kanssa. Mutta TPS-TUTO olisi kyllä ollut kiva nähdä. SaiPa Lukon kanssa, kyllä ne Ässät pieksee
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko nyt niin tänä vuonna, että Pitsiturnaus voidaan viedä läpi ilman mitään koronarajoitteita? Tarkoitan siis sitä, että hallissa pystyisi liikkumaan vapaasti ilman sitä katsomolohkosysteemiä, mikä oli käytössä kahtena viime vuonna. Se nyt on tietysti selvää, että tapahtumajärjestäjän pitää muistuttaa käsihygieniasta jne.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Koko Pitsiturnauksen kattava All Access-katseluoikeus kustantaa 19euroa.

Linkin takaa lisätietoa.
Solidsport - Pitsiturnaus
Mulla muuten näyttää tää Telia TV:n mobiilisovelluksen ohjelmaopas myös noita Pitsin pelejä perjantaille. Siihen varmaan on erikseen hankittava joku Telian oma paketti, kun oon liigapelitkin ostanut vaan Cmoren appiin näkymään.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen hieman seuraillut säätiedotuksia turnauspäivää ajatellen, eikä kovin hyvälle näytä jos koko päivän sataa. Taitaa jäädä sen takia väliin itseltä jos ei ihmeitä tapahdu.
Ilmatieteenlaitoksen ennuste näyttää sadetta vasta illalle. Jää nähtäväksi, miten rintama liikkuu.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Sateinen sää saattaa sataa kirjaimellisesti Lukon laariin. Liput mennee kaupaksi hyvin joka tapauksessa. Sade varmasti rauhoittaa pussikaljoittelua ja ajaa asiakkaat tuopin äärelle halliin. Samalla kuitenkin osa turnauksen identiteettiä kärsii. Ulkoalueet ovat erittäin tärkeässä roolissa ja siellä saa samalla kivasti happea.

Neljän seinän sisällä oleminen voi olla yllättävän raskasta päivän mittaan.

edit. Ja tietysti Lukon menestys olisi tae isolle tilipussille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös