Toivottavasti ei ilmoitakkaan. Tuon lähetyksen laatu oli hirveetä paskaa ainakin itellä viime vuonna.Lukko ei ole ainaka virallisesti ilmoittanut, että Solidi näyttäisi turneen.
Toivottavasti ei ilmoitakkaan. Tuon lähetyksen laatu oli hirveetä paskaa ainakin itellä viime vuonna.Lukko ei ole ainaka virallisesti ilmoittanut, että Solidi näyttäisi turneen.
Tämä linkki tarjoaa vielä viime vuoden turnausta.
Lukko ei ole ainaka virallisesti ilmoittanut, että Solidi näyttäisi turneen.
Onko varma ja?Näkyy Pitsiturnaus Solidsportilta.
Ainakin tuollainen tuli sähköpostiin tänään ja sitten vielä kuva Solidsportin sivulta.Onko varma ja?
Huvittaisi katsoa turnaus kotona, toisaalta huvittaisi pitkästä aikaa lähteä Äijänsuolle mutta on toi lippu vaan niin juukelin kallis ja sitten se tärkein syy että en minä jaksa enää niinkuin nuorempana.
Jep, hyvä homma. Aamulla varhain kun katselin niin silloin oli vaan viime vuoden turnauksen pelit mutta se on päivän aikana päivitetty.Ainakin tuollainen tuli sähköpostiin tänään ja sitten vielä kuva Solidsportin sivulta.
Ehkä ne kohtaavat jumbofinaalissa.Mikseiköhän Tutoa ja Tepsiä voitu samaan lohkoon laittaa. Vai vieläkö Pekka Virran mielipiteet näistä paikallisotteluista kummittelee?
Eikös tekojäärata ole kuitenkin katettu katsomoita myöden…vitsi vitsi.Olen hieman seuraillut säätiedotuksia turnauspäivää ajatellen, eikä kovin hyvälle näytä jos koko päivän sataa. Taitaa jäädä sen takia väliin itseltä jos ei ihmeitä tapahdu.
Eikös tekojäärata ole kuitenkin katettu katsomoita myöden…vitsi vitsi.
Mikseiköhän Tutoa ja Tepsiä voitu samaan lohkoon laittaa. Vai vieläkö Pekka Virran mielipiteet näistä paikallisotteluista kummittelee?
Lukko saa pientä kilpailuetua kun kaksi huonointa joukkuetta laitetaan samaan lohkoon Lukon kanssa. Mutta TPS-TUTO olisi kyllä ollut kiva nähdä. SaiPa Lukon kanssa, kyllä ne Ässät piekseeEiks se oo ihan ilmeistä, että Lukon ja Ässien kanssa otetaan aina lähtökohtaisesti heikoin joukkue. Lukon myynnin kannalta on paras, että Lukko on jatkossa, eikä sekään huono ole, jos Ässät myös.
Raha määrää.
Ei niitä noin vain laiteta, vaan arvotaan. Kokeilevien arvontakierrosten määrää saakin sitten arvailla :)kaksi huonointa joukkuetta laitetaan samaan lohkoon Lukon kanssa.
Kerta laaki ja tulos taululle on aina ollut. Tässä todiste. Uskomaton säkä saada porilaispoppoo joka vuosi kuitenkin vastaan ;)Ei niitä noin vain laiteta, vaan arvotaan. Kokeilevien arvontakierrosten määrää saakin sitten arvailla :)
Mulla muuten näyttää tää Telia TV:n mobiilisovelluksen ohjelmaopas myös noita Pitsin pelejä perjantaille. Siihen varmaan on erikseen hankittava joku Telian oma paketti, kun oon liigapelitkin ostanut vaan Cmoren appiin näkymään.Koko Pitsiturnauksen kattava All Access-katseluoikeus kustantaa 19euroa.
Linkin takaa lisätietoa.
Solidsport - Pitsiturnaus
Onko nyt niin tänä vuonna, että Pitsiturnaus voidaan viedä läpi ilman mitään koronarajoitteita?
Kyllä noin on.
Ilmatieteenlaitoksen ennuste näyttää sadetta vasta illalle. Jää nähtäväksi, miten rintama liikkuu.Olen hieman seuraillut säätiedotuksia turnauspäivää ajatellen, eikä kovin hyvälle näytä jos koko päivän sataa. Taitaa jäädä sen takia väliin itseltä jos ei ihmeitä tapahdu.