Pitsiturnaus 04.08.2023

  • 77 048
  • 444

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Nythän vaikuttaa siltä, että solidsport ei tänä vuonna striimaa pitsiä lainkaan.. vai enkö muka vain osannut katsoa, mutta ei ainakaan tulevien live-lähetyksien listalla näy. Eli joko tiedetään mikä palvelu sitten striimaa pitsin?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ainakin Lukon sivujen mukaan Solidsport striimaa: Pitsiturnaus 2023
No sitähän minäkin.. eli eivät ole vain vielä laittaneet solidsportilla hommaa omille sivuilleen, ehkä tulee ensi viikolla tai vasta pitsiviikolla. Täytyy kytätä linkkiä vaikka tuolta Lugun sivujen kautta..
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Saatiin 5.matkaaja autooni. Voi olla tukalat oltavat takapenkillä, kun kottero ei ole koolla pilattu ja matkaa on riittävästi. Kiva kuitenkin, että keltamustaa kiinnostaa kaikesta huolimatta.
Onneksi olen lomalla tuolloin niin voi aloittaa nestetankkauksen jo hyvissä ajoin torstaina ettei takapenkin ahtaus haittaa matkantekoa. Poispäin tullessa onkin jo perjantailta varmasti hyvät pohjat.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Mahdotontahan sellaisia olisi myydäkin tollaseen turnaukseen, kun sitten pitäisi tyhjentää halli ottelun jälkeen, jolla varmistaa, että vain siihen yhteen otteluun lipun ostaneet poistuvat hallista, eikä jää "vahingossa" katselemaan muitakin pelejä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Unohtui perjantaina ilmoittaa, mutta alle kaksi (2) viikkoa. Onneksi ylempänä muistettiin ilmoittaa.

Tänään alkoi viimeinen omatoiminen treeniviikko. Maanantaina joukkue kokoontuu ja siitä se lähtee taas. Tämä taitaa olla viimeinen viikko ilman pelejä ennen marraskuun maajoukkuetaukoa.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Turnaus jää jo varmaan viidettä kertaa putkeen välistä enkä olisi muistanut koko turnajaisia jos en olisi tänne poikennut.

Jos turnaus olisi lauantaina niin voishan sen joskus vielä katsastaa mutta tuo perjantai ja se ettei pitsiyö ole enää samaan aikaan vie kyllä viimeisenkin mielenkiinnon.

Toisaalta Lukon kannalta ihan sama vaikka olis tiistaina jos mökki kuitenkin on täynnä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos turnaus olisi lauantaina niin voishan sen joskus vielä katsastaa mutta tuo perjantai ja se ettei pitsiyö ole enää samaan aikaan vie kyllä viimeisenkin mielenkiinnon.
Ihan mielenkiinnosta, niin mikä siitä vie mielenkiinnon että on perjantaina, eikä ole enää pitsiyön kanssa samaan aikaa? Itse kun en näe, taikka ole ikinä kokenut mitään ongelmaa sen kanssa.

Näin on ehkä jopa parempi, niin on Raumallakin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna jotain menoa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihan mielenkiinnosta, niin mikä siitä vie mielenkiinnon että on perjantaina, eikä ole enää pitsiyön kanssa samaan aikaa? Itse kun en näe, taikka ole ikinä kokenut mitään ongelmaa sen kanssa.

Näin on ehkä jopa parempi, niin on Raumallakin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna jotain menoa.

Itselläni ei ole myöskään väliä, että minä viikonpäivänä Pitsiturnaus on. Ehkä siihen on syynä myös se, että opettajan kohtuullisen pitkä loma mahdollistaa vaikka koko päivän viettämisen Raumalla. Lisäksi vaimo on jo aikoja sitten hahmottanut, että hän pyytää aina vapaaksi elokuun ensimmäisen perjantain. Todellista rakkautta, koska meillä nyt noita lapsia riittää.

Itse olen käynyt Pitsiturnauksessa nyt peräkkäin varmaan suunnilleen 8-9 kertaa ja täytyy kyllä sanoa, että oli aikoinaan rakkautta ensisilmäyksellä. Huikea tapahtuma ja kiekkokauden avaus kokonaisuudessaan. Näet uudet pelaajat ensimmäisen kerran ja myös Satakunnan derby koetaan ensimmäisen kerran. Nyt bonuksena vielä Jokereiden comeback kotimaan sarjoihin. Itse olen taas tänäkin vuonna paikalla.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ihan mielenkiinnosta, niin mikä siitä vie mielenkiinnon että on perjantaina, eikä ole enää pitsiyön kanssa samaan aikaa? Itse kun en näe, taikka ole ikinä kokenut mitään ongelmaa sen kanssa.

Näin on ehkä jopa parempi, niin on Raumallakin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna jotain menoa.
Perjantai huono niille keillä ei ole pekkasia tai lomia ei pysty järjestämään. Sinulla käsittääkseni on työnantajan puolesta pekkasia ja suhteellisen joustava konserni työnantajana.

Ja joskus ennenmuinoin oli tapana lähteä tuosta sitten ns. voitolla (pitsiyöhön)
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perjantai huono niille keillä ei ole pekkasia tai lomia ei pysty järjestämään. Sinulla käsittääkseni on työnantajan puolesta pekkasia ja suhteellisen joustava konserni työnantajana.
Joo ei minulla työnantajan puolesta ollut ikinä mitään ongelmaa, mutta minun kokemukseni onkin vain kaksi työnantajaa tässä +10 vuoden sisään.

Jotenkin se omaan mieleen vaan kuulostaa äärimmäisen hassulta, ettei vuodesta saisi yhtä päivää sovittua vapaaksi, kun tarpeeksi ajoissa on liikkeellä. Taikka sitten minulla on ollut poikkeuksellisia työnantajia, mihin en oikein usko.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Minulle ei asialla ole väliä, mutta eihän tuossa ole kertakaikkiaan mitään järkeä pitää perjantaina kun ei liity enää pitsiyöhön.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Turnaus jää jo varmaan viidettä kertaa putkeen välistä enkä olisi muistanut koko turnajaisia jos en olisi tänne poikennut.

Jos turnaus olisi lauantaina niin voishan sen joskus vielä katsastaa mutta tuo perjantai ja se ettei pitsiyö ole enää samaan aikaan vie kyllä viimeisenkin mielenkiinnon.
Olin vuodesta 1994 vuoteen 2009 joka kerta paikalla, mukaanlukien 06 avajaisturnaus. Toki tätä helpotti kun yhteen aikaan kortteeri oli 400 metrin päässä hallilta. Sen jälkeen ollut yhden kerran mestoilla. Alkuvuosina jännää ja uutta oli keskioluen myynti hallilla.

Olen sitä koulukuntaa jolle pitsiturnaus ja Mustan pitsin yö olivat samaa pakettia. Kun ne erotettiin niin kumpikin oli sen jälkeen vähän plääh.

Vapaiden järjestely ei muuten Rauman seudulla ole tuona perjantaina mikään itsestäänselvyys. Aika monessa duunipaikassa moni on tuon pistänyt vapaapäivätoivelistalleen ja on tullut nähtyä pettyneitä työn sankareita joiden kohtalona on löytää nimensä työvuorolistasta vaikka hallille olisi tehnyt kovasti mieli.
 
Viimeksi muokattu:

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulle ei asialla ole väliä, mutta eihän tuossa ole kertakaikkiaan mitään järkeä pitää perjantaina kun ei liity enää pitsiyöhön.
Yli 10 vuotta pidetty perjantaina ja halli joka vuosi täynnä joten varmasti on ollut järkeä. Henkilökuntaa varmasti halvempi pitää perjantaina töissä kuin lauantaina. Asiakkaita kun ei sen enempää kuitenkaan olisi.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Joo ei minulla työnantajan puolesta ollut ikinä mitään ongelmaa, mutta minun kokemukseni onkin vain kaksi työnantajaa tässä +10 vuoden sisään.

Jotenkin se omaan mieleen vaan kuulostaa äärimmäisen hassulta, ettei vuodesta saisi yhtä päivää sovittua vapaaksi, kun tarpeeksi ajoissa on liikkeellä. Taikka sitten minulla on ollut poikkeuksellisia työnantajia, mihin en oikein usko.
Toimistotyössä tuo on keskimäärin helpompaa kuin monessa muussa hommassa. Tietyillä palvelualoilla pitsiturnaus aiheuttaa myös sen ettei vapaita onnistu niin helposti. Ja osassa työpaikoista lomia ei pysty kauheasti pilkkomaan, sitten jos ei ole liukuvaa työaikaa ja pekkasia, niin hankalaksi menee perjantai.

Sitten tietysti mahdollinen muksujen haku tarhasta yms, ellei puoliso pysty hakemaan (vaikka töiden puolesta).

Kyllähän siinä on monta syytä miksi lauantai olisi helpompi, itselle tosin ei mitään merkitystä, jokaisessa työpaikassa järjestynyt tuo tarpeen vaatiessa. Mutta itselläkin on kavereita, joille tuo ei onnistu kuin hyvin harvoin.

Toki halli kuitenkin täynnä ja ne pelaajien sopimukset eivät mahdollista lauantaita, sekä muita mahdollisia syitä, niin ei Lukko tuossa mitään häviä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eikös pitsiturnausta siirretty joskus noiden pelaajien lomien tai omaehtoisten treenijaksojen takia?
Juu, siirrettiin myöhemmäksi juurikin pelaajien noudattaman sopimuksen takia. Heinäkuussa kun ei enää saa mitään johdettua toimintaa järjestää.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Tuleeko tämän vuoden pitsiturnaus myös ramonan taajuuksilta, niin kuin muistaakseni viime vuonna tuli?
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensimmäistä kertaa koskaan lähdössä Pitsiin. Hyvät on fiilikset ja ylipäätänsä hienoa päästä Äijänsuolle todella pitkään aikaan! PK-asukille harvinaista herkkua.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minulle ei asialla ole väliä, mutta eihän tuossa ole kertakaikkiaan mitään järkeä pitää perjantaina kun ei liity enää pitsiyöhön.
Eikös tässä perjantaissa ole takana joku juttu että tässä vaiheessa kesää pitää pelaajille antaa vapaa viikonloppu tai sitten se on vaan pelaajien toive.
Mutta siirtohan tehtiin alunperin sen takia ettei heinäkuussa saa pitää ohjattua toimintaa joukkueelle ja tämä siis pelaajayhdistyksen sopimien ehtojen mukaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuleeko tämän vuoden pitsiturnaus myös ramonan taajuuksilta, niin kuin muistaakseni viime vuonna tuli?
Ei mulla varmaa tietoa ole mutta ihmettelen jos muutoksia tehdään eli turnausta ei radioitaisi. Toki niin kuin muinakin vuosina, eli vain Lukon pelit selostetaan ja muuten turnaukseen liittyvää ohjelmaa tulee uutisia lukuunottamatta koko päivän Äijänsuolta.

Viime vuonnahan ei finaalia enää selostettu, kun Lukko putosi. Eikä toista välierääkään. Joskus aiemmin Ripa on vetänyt illan loppuun asti Lukon sijoituksesta riippumatta, kun vauhtiin on päässyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös