B3 on siis Lukon oma "Onninen" katsomo jatkossa. :)
B3 on siis Lukon oma "Onninen" katsomo jatkossa. :)
Ei vissiin enää aitiot riitä. Melko touhua sanoisin.
Viime vuonna maksoi 55e eli aika reipas nousu itse asiassa.Mut hei jotain positiivista, lipun hinta (59e) on sama kuin viime vuonna. Ei tullut nousua.
Olet oikeassa. Viime vuonna maksoin tuon 59e lipusta, mutta se sisälsi 4e käsittelykuluja ja lippu oli siis tuon 55e. Joten vedetäänpäs sanat takaisin ja melko reilu nosto tuli tälle vuodelle.Viime vuonna maksoi 55e eli aika reipas nousu itse asiassa.
Maksukykyisiä ihmisiä, joilla rahaa riittää lippuun, ruokiin ja juomiin.Ehkä tuolla ”onninen” katsomolla koitetaan saada myös ulkopaikkakuntalaisia yrityksiä katsomaan turnausta. Luulisi, että esim. Helsinkiläisillä yrityksillä/yhteistyökumppaneilla olisi kiinnostusta tulla katsomaan pitkästä aikaa Jokereita Suomalaisia joukkueita vastaan.
Tämä on totta, vaikka tietyllä tapaa sotii omia periaatteitani vastaan. Jääkiekko on koko kansan laji ja sen saavutettavuus täytyisi pitää mahdollisena niin monelle kuin mahdollista. Niin kentällä, kuin katsomossakin. Nyky maailmantilanteessa asia ei ole enää niin ja huonommaksi menee.Maksukykyisiä ihmisiä, joilla rahaa riittää lippuun, ruokiin ja juomiin.
Mielestäni Lukon kannattaa rahastaa kunnolla tästä kesäisestä karnevaalista.
Onhan tuo 59 iso raha, mutta vain pieni osa omasta pitsi budjetistani. Bensat Lappeesta, 2 yötä hotellissa ja reippaat juomat. Kallista on, mutta harrastukset maksavat.Olen väärä henkilö tuosta lipun hinnasta nassuttamaan, kun en tänäkään vuonna aio turnausta katsoa paitsi kotona, olettaen että joku "Santtu Moravcik" siellä taas on selostamassa jollekin taholle pelin.
Mutta niin että onhan 59 euroa iso raha, voi miten paljon sillä oluttakin saisi ja vielä pantit päälle myöhempiä investointeja varten.
Mutta sitten taas kun ajattelee että sillä 59 eurolla näkee kuitenkin koko päivän ajan jääkiekkoa. Kyllä, kyllä se elokuun alussakin jääkiekkoa on vaikka ne jotka turnaukseen eivät osallistu aina sanovatkin että ei se mitään jääkiekkoa ole. Kuusi joukkuetta näkee, näkee myös paljon tuttuja naamatauluja kesän jälkeen ym ym. Ja turnausfiilis on kuitenkin ainutlaatuinen, ei ole muualla samanlaista.
Eikä ne mitkään muutkaan päivän mittaiset kinkerit ilmaisia ole.
Itse tulen Lappeenrannasta julkisilla. Pari yötä myös hotellissa. Kaikki pelit ajattelin katsoa. Juopottelut jätän muille. Hieno homma nähdä Jokerit pitkästä aikaa pelaamassa.Onhan tuo 59 iso raha, mutta vain pieni osa omasta pitsi budjetistani. Bensat Lappeesta, 2 yötä hotellissa ja reippaat juomat. Kallista on, mutta harrastukset maksavat.
On niin mahtava tapahtuma, että olen tuosta aika paljon valmis maksamaan. Itse yleensä katsonut hallilla SaiPan ottelut ja aamun Ässät-Lukko ottelun. Muita pelejä ehkä jonkun fiiliksen mukaan . Muutoin menee matamissa/hallin ulkopuolella juopotellessa ja seurustellessa tuttujen ja tuntemattomien kanssa.
Ostin omani jo aikaisemmin, mutta kokeilin äsken vielä ja kyllä minulla ainakin onnistui (olisi onnistunut).Ei näköjään pääse ostamaan lippua ticketmaster sivuilta.
Sain ostettua liput. Täältä tullaan Rauma.Ostin omani jo aikaisemmin, mutta kokeilin äsken vielä ja kyllä minulla ainakin onnistui (olisi onnistunut).
Juuri näin. Tuli itselle aika kova ulospuhallus kun sarja Lukon osalta päättyi. Tänään löysin itseni varaamasta Pitsin anniskelukatsomoon lippua.Tämän päivän julkistukset "palkittu" lippujen muodossa. Ainakin 3 henkilöä tuo rahaa kassaan, jotka vielä kuukausi sitten olisivat tehneet jotain ihan muuta.
Eli kyllä sillä joukkueella ja voittamisen halulla, tai ainakin sillä että yritetään näyttää ulos että ollaan tosissaan ja opitaan virheistä on merkitystä. Turha muuta väittää.
Minä taisin luvata kauden päätyttyä, etten saavu Pitsiturnaukseen, jos Virtanen yhä valmentajana.Juuri näin. Tuli itselle aika kova ulospuhallus kun sarja Lukon osalta päättyi. Tänään löysin itseni varaamasta Pitsin anniskelukatsomoon lippua.
Kahdeksan (8) viikkoa.
Näinpä, eikä edes seitsemän kertaa seitsemän, vaikka kohtalon koura onkin tässä koetellut.Seitsemän (7) viikkoa.