Pitsiturnaus 04.08.2023

  • 77 049
  • 444

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Viime vuonna Turusta tullessa kahden Lukon kannattajan kanssa oli varsin hauska reissu, joskin vähän oli kiusallista olla Lukko - Ässät pelissä Lukon fanipäädyssä Palloseuran paidassa (kun nämä pari kaveriani minut sinne raahasivat), mutta hyvin siellä tuli toimeen raumalaiskannattajien kanssa tässä tilanteessa kuin luonnollisesti myös koko päivänä hallin läheisyydessä.

Opetus ehkä tässäkin oli se, että lätkäähän tää vaan on. Tänä vuonna uudestaan!
 

JeReTN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko jollain jo tietoa, että näkyykö Pitsiturnaus taas Solidsportilta? Tai näkyikö viime Pitsiturnaus sieltä? Itse olin viimeksi paikanpäällä katsomassa, niin ei ole tietoa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on perinteisesti kesäloma Pitsiturnauksen aikana. Ei siitä tarvitte edes enää puhua, ne pistää loman automaattisesti siihen aikaan. Ihan hyvä niin. Tuskin tänäkään vuonna enää viitsin Raumalle lähteä, mutta kotona aion pelit katsella.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Mulla on perinteisesti kesäloma Pitsiturnauksen aikana. Ei siitä tarvitte edes enää puhua, ne pistää loman automaattisesti siihen aikaan. Ihan hyvä niin. Tuskin tänäkään vuonna enää viitsin Raumalle lähteä, mutta kotona aion pelit katsella.
Täällä sama tai kaikesta muusta voitiin neuvotella, mutta elokuun ensimmäisenä perjantaina mä oon hallilla oli tilanne mikä tahansa!
 

-Joni-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins
Toivottavasti viime vuodesta on otettu opiksi ja aamupäivälle ei ole laitettu sitä pilipali-DJ:tä, jolla ei ollut ilmeisesti hajuakaan mitä musiikkia lätkäpeleissä yleensä soitetaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kolme (3) viikkoa.
Eipä ole koskaan tuntunut kesätauko näin lyhyelle kuin nyt. Yleensä pelien alkua odottaa innolla, mutta nyt ei niinkään. Suosikki joukkueeni parin viime kauden suorituksilla on varmasti tekemistä tämän asian suhteen. Ensi kaudestakaan kun ei ole mitään riemumarssia odotettavissa.

Pitsiin on toki hieno lähteä jälleen. 5.turnaus Itselläni edessä. 2013 lähtien oon joka kerta käynyt, kun SaiPa on ollut mukana. Aika usein on ollut kyllä välimatkaan ja joukkueen yleiseen kiinnostavuuteen nähden.

Saatiin 5.matkaaja autooni. Voi olla tukalat oltavat takapenkillä, kun kottero ei ole koolla pilattu ja matkaa on riittävästi. Kiva kuitenkin, että keltamustaa kiinnostaa kaikesta huolimatta.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäistä kertaa pitsiturnaukseen. Onko muuten hallilla hyvät ruokapaikat.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ensimmäistä kertaa pitsiturnaukseen. Onko muuten hallilla hyvät ruokapaikat.

Alle kilometri hallilta:

Buena Vista. -Klassikko. Ravintola Buena Vista

Teatteriravintola Ankkuri. -Uudempi yrittäjä lounasskenessä, mutta hyvä noutopöytä. Kiva terassi, josta saa myös viinaksia. Ankkuri Raumalla | Fresco Ravintolat

Wanhan Rauman kellari. -Klassikko. Rauman aurinkoisin terassi. Ruokalista - Wanhan Rauman Kellari

Osteria Filippo. -Rauman suosituin italialainen. Etusivu | Osteria da Filippo

Kebua löytyy myös. Esim. Eti-Kebab, joka on näiden em. ravintoloiden välittömässä läheisyydessä.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolla on kyllä nyt niin paljon mielenkiintoisia uusia nimiä, että vesikielellä jo odottaa heidän näkemistään pitsissä. Kyllä sieltä jo jotain osviittaa saa onko pelimiehen virkaa vai ei. Mielenkiintoisimpana Burke, Brook, Krannila ja Tieksola.

Muistan hyvin Dänforthin ensimmäisen pitsin ja miten herätti heti huomion erityisesti poikkeuksellisen vahvalla luistelullaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muistan hyvin Dänforthin ensimmäisen pitsin ja miten herätti heti huomion erityisesti poikkeuksellisen vahvalla luistelullaan.
Itse muistan myös Klokin sekä venäläisen puudelin pitsiturnaukset ja varsinkin vähän myöhemmin pelatun harjoitusottelun Porissa. Jos silloin olisi saanut enemmistö (taikka lujaa kuuluvin osasto) päättää, olisivat miehet lähteneet kilometritehtaalle ennen kauden avausta.

Eli jälleen kerran muistutus kiihkeimmille kannattajille, että jos Pitsissä vetää vihkoon, niin se todennäköisesti ei vielä tarkoita että tuli hutihankinta. Sama tietenkin myös toisinpäin, että jos Pitsissä loistaa, ni se ei ole mikään tae menestyksekkäästä kaudesta. Lisätietoa voi kysellä Patrik Nevalaiselta ja Niklas Fogströmiltä.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli jälleen kerran muistutus kiihkeimmille kannattajille, että jos Pitsissä vetää vihkoon, niin se todennäköisesti ei vielä tarkoita että tuli hutihankinta. Sama tietenkin myös toisinpäin, että jos Pitsissä loistaa, ni se ei ole mikään tae menestyksekkäästä kaudesta. Lisätietoa voi kysellä Patrik Nevalaiselta ja Niklas Fogströmiltä.
Muistuu mieleen myös eräs tsekki, joka ei niin vakuuttavalta näyttänyt ja rankkarissakin luisteli kiekon ohi keskiympyrän yli. Muistuuko mieleen, kuka mahtoi olla? ;)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös