Nythän vaikuttaa siltä, että solidsport ei tänä vuonna striimaa pitsiä lainkaan.. vai enkö muka vain osannut katsoa, mutta ei ainakaan tulevien live-lähetyksien listalla näy. Eli joko tiedetään mikä palvelu sitten striimaa pitsin?
Ainakin Lukon sivujen mukaan Solidsport striimaa: Pitsiturnaus 2023Nythän vaikuttaa siltä, että solidsport ei tänä vuonna striimaa pitsiä lainkaan.. vai enkö muka vain osannut katsoa, mutta ei ainakaan tulevien live-lähetyksien listalla näy. Eli joko tiedetään mikä palvelu sitten striimaa pitsin?
No sitähän minäkin.. eli eivät ole vain vielä laittaneet solidsportilla hommaa omille sivuilleen, ehkä tulee ensi viikolla tai vasta pitsiviikolla. Täytyy kytätä linkkiä vaikka tuolta Lugun sivujen kautta..Ainakin Lukon sivujen mukaan Solidsport striimaa: Pitsiturnaus 2023
Onneksi olen lomalla tuolloin niin voi aloittaa nestetankkauksen jo hyvissä ajoin torstaina ettei takapenkin ahtaus haittaa matkantekoa. Poispäin tullessa onkin jo perjantailta varmasti hyvät pohjat.Saatiin 5.matkaaja autooni. Voi olla tukalat oltavat takapenkillä, kun kottero ei ole koolla pilattu ja matkaa on riittävästi. Kiva kuitenkin, että keltamustaa kiinnostaa kaikesta huolimatta.
Ei ole.Onko pitsiturnaukseen lippua jolla näkisi vain aamupäivän (lukko-ässät) pelin. Kun ei viitsisi sen takia maksaa 59euroa
Ihan mielenkiinnosta, niin mikä siitä vie mielenkiinnon että on perjantaina, eikä ole enää pitsiyön kanssa samaan aikaa? Itse kun en näe, taikka ole ikinä kokenut mitään ongelmaa sen kanssa.Jos turnaus olisi lauantaina niin voishan sen joskus vielä katsastaa mutta tuo perjantai ja se ettei pitsiyö ole enää samaan aikaan vie kyllä viimeisenkin mielenkiinnon.
Ihan mielenkiinnosta, niin mikä siitä vie mielenkiinnon että on perjantaina, eikä ole enää pitsiyön kanssa samaan aikaa? Itse kun en näe, taikka ole ikinä kokenut mitään ongelmaa sen kanssa.
Näin on ehkä jopa parempi, niin on Raumallakin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna jotain menoa.
Perjantai huono niille keillä ei ole pekkasia tai lomia ei pysty järjestämään. Sinulla käsittääkseni on työnantajan puolesta pekkasia ja suhteellisen joustava konserni työnantajana.Ihan mielenkiinnosta, niin mikä siitä vie mielenkiinnon että on perjantaina, eikä ole enää pitsiyön kanssa samaan aikaa? Itse kun en näe, taikka ole ikinä kokenut mitään ongelmaa sen kanssa.
Näin on ehkä jopa parempi, niin on Raumallakin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna jotain menoa.
Joo ei minulla työnantajan puolesta ollut ikinä mitään ongelmaa, mutta minun kokemukseni onkin vain kaksi työnantajaa tässä +10 vuoden sisään.Perjantai huono niille keillä ei ole pekkasia tai lomia ei pysty järjestämään. Sinulla käsittääkseni on työnantajan puolesta pekkasia ja suhteellisen joustava konserni työnantajana.
Olin vuodesta 1994 vuoteen 2009 joka kerta paikalla, mukaanlukien 06 avajaisturnaus. Toki tätä helpotti kun yhteen aikaan kortteeri oli 400 metrin päässä hallilta. Sen jälkeen ollut yhden kerran mestoilla. Alkuvuosina jännää ja uutta oli keskioluen myynti hallilla.Turnaus jää jo varmaan viidettä kertaa putkeen välistä enkä olisi muistanut koko turnajaisia jos en olisi tänne poikennut.
Jos turnaus olisi lauantaina niin voishan sen joskus vielä katsastaa mutta tuo perjantai ja se ettei pitsiyö ole enää samaan aikaan vie kyllä viimeisenkin mielenkiinnon.
Yli 10 vuotta pidetty perjantaina ja halli joka vuosi täynnä joten varmasti on ollut järkeä. Henkilökuntaa varmasti halvempi pitää perjantaina töissä kuin lauantaina. Asiakkaita kun ei sen enempää kuitenkaan olisi.Minulle ei asialla ole väliä, mutta eihän tuossa ole kertakaikkiaan mitään järkeä pitää perjantaina kun ei liity enää pitsiyöhön.
Eikös pitsiturnausta siirretty joskus noiden pelaajien lomien tai omaehtoisten treenijaksojen takia?Minulle ei asialla ole väliä, mutta eihän tuossa ole kertakaikkiaan mitään järkeä pitää perjantaina kun ei liity enää pitsiyöhön.
Toimistotyössä tuo on keskimäärin helpompaa kuin monessa muussa hommassa. Tietyillä palvelualoilla pitsiturnaus aiheuttaa myös sen ettei vapaita onnistu niin helposti. Ja osassa työpaikoista lomia ei pysty kauheasti pilkkomaan, sitten jos ei ole liukuvaa työaikaa ja pekkasia, niin hankalaksi menee perjantai.Joo ei minulla työnantajan puolesta ollut ikinä mitään ongelmaa, mutta minun kokemukseni onkin vain kaksi työnantajaa tässä +10 vuoden sisään.
Jotenkin se omaan mieleen vaan kuulostaa äärimmäisen hassulta, ettei vuodesta saisi yhtä päivää sovittua vapaaksi, kun tarpeeksi ajoissa on liikkeellä. Taikka sitten minulla on ollut poikkeuksellisia työnantajia, mihin en oikein usko.
Juu, siirrettiin myöhemmäksi juurikin pelaajien noudattaman sopimuksen takia. Heinäkuussa kun ei enää saa mitään johdettua toimintaa järjestää.Eikös pitsiturnausta siirretty joskus noiden pelaajien lomien tai omaehtoisten treenijaksojen takia?
Eikös tässä perjantaissa ole takana joku juttu että tässä vaiheessa kesää pitää pelaajille antaa vapaa viikonloppu tai sitten se on vaan pelaajien toive.Minulle ei asialla ole väliä, mutta eihän tuossa ole kertakaikkiaan mitään järkeä pitää perjantaina kun ei liity enää pitsiyöhön.
Ei mulla varmaa tietoa ole mutta ihmettelen jos muutoksia tehdään eli turnausta ei radioitaisi. Toki niin kuin muinakin vuosina, eli vain Lukon pelit selostetaan ja muuten turnaukseen liittyvää ohjelmaa tulee uutisia lukuunottamatta koko päivän Äijänsuolta.Tuleeko tämän vuoden pitsiturnaus myös ramonan taajuuksilta, niin kuin muistaakseni viime vuonna tuli?