Yritän kiteyttää sen olennaisen, pahoittelut jos en ole onnistunut. Anyways, onnea vain projektillesi lakkauttaa ruotsin kielen historiallinen asema tässä maassa. Veikkaan ettet ihan kauheasti saa johtavia poliitikkoja mukaan tähän etnis-nationalistiseen pyrkimykseesi tässä Euroopan tilanteessa.
Tuntuu siltä, että vastaat vain pieneen osaan viesteistäni, koska pidät minua mielipiteeni vuoksi jotenkin vähäpätöisenä, etkä näin ollen halua vastata viesteihin kunnolla. Tämän puolesta puhuu myös se, että kutsut pakkoruotsia vastustavia hörhöiksi, radikaaleiksi ja nationalisteiksi.
Juuri tämän kaltaista ajattelua siellä pakkoruotsia kannattavassa eliitissä on liikkeellä ja juuri tämän vuoksi Suomen kansan enemmistöllä on tarpeettoman negatiivisia ajatuksia ruotsin kielestä ja Ruotsista yleisesti.
Eikä minulla ole mitään projektia. Minulla on vain mielipiteeni, jonka jakaa käsittääkseni suurin osa Suomen kansasta. Jossain vaiheessa tämä ulottuu riittävissä määrin myös päättäjiin, jolloin nähdään niitä muutoksia, jotka ovat väistämättä jollain aikataululla edessä.
Minun toiveissani on vain, että Suomen ja Ruotsin yhteistyö vahvistuu entisestään. Mielipiteeni pakkoruotsista tai ruotsin kielen virallisesta asemasta eivät missään nimessä kulje tätä toivetta vastaan - päinvastoin.
Jatka vain samalla linjalla, jos haluat, että suomalaisten suhtautuminen Ruotsiin heikkenee. Tuolla ajattelulla nimittäin mennään juuri siihen suuntaan. Elitismi pilaa tässäkin asiassa kaiken.