Pitäisikö Jokereihin palkata lisää NHL-keikkatyöläisiä?

• 49 623
  • 375

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
EDELLEEN KYLLÄ KIITOS

Suuri yleisö vaatii tähtiä tai vähintään tähteä ja sen myös minä haluan. Tämä vaatii Hancockin ulostamisen tai yksinkertaisesti Herbien pelaamisen lopettamisen.

Kaisse Harry nyt jonkun hommaa kun vakuutteli: "Työsulun jatkuessa koko kauden on se mahdollisuus. On turha roudata miehiä, jotka pelaavat vain muutamia otteluita."

Herbie ulos ja tilalle Paul Kariya, jota Ilveskin tavoittelee tosissaan. Mies on toipunut.

Teme, Ossi, Campbell sekä yksi NHL tähti on minun minimivaatimus. Jos sponsseilla on halua sekä valuuttaa tähden hankkimiseen miksi emme hyödyntäisi mahdollisuutta.

Turhaa paskanjauhamista, että joku Kariya pilaisi kaiken ja pelit menisivät perseelleen. Vai kuka näkee kentällä mieluummin Quinn Hancockin kuin NHL tähden?

Tälläisia mahdollisuuksia tulee kerran kymmeneen vuoteen. Tai no riippuu, jos Bettman jatkaa hommiaan 10v eteenpäin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Viestin lähetti PeteX
Nyt on kyllä jengi vähän liikaa kiinni tässä hetkessä ja tuijottaa sarjataulukon tilannetta eikä taaskaan ajattele kevään tosipelejä. Finaalissa ollaan varmasti tälläkin kokoonpanolla, mutta Pojan kotiinpaluun avittamiseksi jengiin voi/pitää hankkia vahvistuksia eli pari pelimiestä hyökkäyspäähän ja yhden puolustukseen.

Mielestäni kysymys ei ole siitä että tuijotetaan sarjataulukkoa, vaan peliä jota Jokerit esittää. Se on kokonaisvaltaisesti erittäin hyvässä kuosissa, ollut jo pitkään, enkä pysty näkemään syitä miksi taso jatkossa putoaisi. Joukkueen johtavat pelaajat ynnä valmennus on aivan liian kokenutta karjua mennäkseen siihen miinaan että pelin ollessa jo syksyllä valmista se yht`äkkiä alkaisi tökkiä keväällä kun panokset kovenevat. Tämän voisi saada aikaan vain oma TJ:mme rupeamalla taas tammikuussa roudaamaan joukkuetta sekoittamaan muiden jengien ulkomaalais"vahvistuksia" tyyliin Nemirovsky, Vostrak, Burström jne. Mutta ilmassa on lopultakin merkkejä että herra on oppinut jotain tiimityöstä. Hatunnosto Virmaselle, jos uusi linja oikeasti pitää koko kauden!

Ketkä sitten olisivat nämä ehdottamasi 2 hyökkääjää ja pakki, ja keiden nykyisten paikalle he tulisivat?

ps.on tietenkin totta että avainpelaajien loukkaantumiset kauden ratkaisuvaiheissa on riskitekijänä aina olemassa, mutta niitä vastaan ei kai oikein voi ennakkovarustautua?

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Jokerit Forever
Tämän voisi saada aikaan vain oma TJ:mme rupeamalla taas tammikuussa roudaamaan joukkuetta sekoittamaan muiden jengien ulkomaalais"vahvistuksia" tyyliin Nemirovsky, Vostrak, Burström jne. Mutta ilmassa on lopultakin merkkejä että herra on oppinut jotain tiimityöstä. Hatunnosto Virmaselle, jos uusi linja oikeasti pitää koko kauden!

Nyt ei puhuta nimistä Vostrak jne. Todelliset NHL tähdet, (jota Hot Dog ei ollut) ovat paskassakin kunnossa pelaajia, jotka voivat ratkaista otteluita omilla suorituksillaan.

Niin kyllä se Masa miehiä roudaisi, jos kirstu vain antaisi myöden...

Hancock vai NHL tähti hmmm onpas vaikea valinta...
Ette voi tosissaan sanoa haluavanne pitää Herbien, jos on mahdollisuus saada tilalle kunnon pelimies.

Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jokeri
Nyt ei puhuta nimistä Vostrak jne. Todelliset NHL tähdet, (jota Hot Dog ei ollut) ovat paskassakin kunnossa pelaajia, jotka voivat ratkaista otteluita omilla suorituksillaan.

Harhakuva liigan tason heikkoudesta, sanon minä. Vaikka NHL kiistatta on ollut kovin liiga, niin SM-liiga on tasoltaan niin kova, ettei tänne pysty tulemaan kovinkaan tähti rapakunnossa dominoimaan. Tämä on kuitenkin kivikova täysammattilaissarja, ei mikään puulaaki.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Jokeri
Hancock vai NHL tähti hmmm onpas vaikea valinta...
Ette voi tosissaan sanoa haluavanne pitää Herbien, jos on mahdollisuus saada tilalle kunnon pelimies.

Nythän ei puhuttu pelkästään Hanckistä vaan koko ulkomaalaispakasta. Pointti tässä hommassahan on se, mitä Gags:kin kyseli eli ovatko esim. Thomas ja Metro koskemattomia jos NHL:n lakko jää voimaan?

Tähän uskoakseni moni tuossa ylhäällä kommentoi ja antoi palautetta. Kysymys ei ole siitä ulostetaanko tai laitetaanko Hanck katsomoon vai ei, vaan siitä millä kokonaispakettilla kevääseen mennään lakon jatkuessa. Näissä hommissahan voi tunnetusti mopo karata käsistä, kun faksista pukkaa mitä huikeampia nimiä ulos ja gsm hohkaa kuumana (joka varmasti tapahtuu jos NHL jää kokonaan pelaamatta). Kuka tahansa alkaa miettiä mitäs nyt tehdään, jos naapuriin luistelee vaikkapa Steve Yzerman ja Sergei Fedorov =).

Luulen että suurta vastustusta ei fanijoukkiosta löydy, jos Masa päättää laittaa Hanckin katsomoon puremaan tuppea ja Kariyan kirmaamaan Temen rinnalle kaukaloon. Metron ja Thomaksen korvaaminen kenellä tahansa olisi sen sijaan nykytilanteessa vähintäänkin kyseenalaista, jopa naurettavaa.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Oiva
Harhakuva liigan tason heikkoudesta, sanon minä. Vaikka NHL kiistatta on ollut kovin liiga, niin SM-liiga on tasoltaan niin kova, ettei tänne pysty tulemaan kovinkaan tähti rapakunnossa dominoimaan. Tämä on kuitenkin kivikova täysammattilaissarja, ei mikään puulaaki.

Puhumattakaan siitä, mitä joku rapakuntoinen diiva tekisi joukkuehengelle.

Minä olen edelleen sitä mieltä, että Teemua lukuunottamatta ketään muuta ei tarvitse hankkia. Joukkue pelaa tällä hetkellä iloista kiekkoa ja hyvällä joukkuehengellä. Älkäämme särkekö sitä.

Meillä on aiemmilta kausilta esimerkkejä siitä, että ylivertainenkaan materiaali ei riitä, jos joukkue ei ole Joukkue.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mielestäni NHL:ää jumaloidaan täällä(kin), joidenkin toimesta liikaa. Onhan siellä toki hemmetin kovia jätkiä, mutta ei niiden keskenkuntoisena tarvitse tänne tulla "viihdyttämään" surffailemalla. Toki, jos pitäisi valita Herbien tai esim. Paul Kariyan väliltä, ottaisin toki Kariyan, sehän nyt on selvä. Mutta Kariyaan (ja Selänteeseen) se saisi minun puolestani jäädäkin.

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
NHL MIES TULEE

Viestin lähetti Vakio
Puhumattakaan siitä, mitä joku rapakuntoinen diiva tekisi joukkuehengelle.

Minä olen edelleen sitä mieltä, että Teemua lukuunottamatta ketään muuta ei tarvitse hankkia. Joukkue pelaa tällä hetkellä iloista kiekkoa ja hyvällä joukkuehengellä. Älkäämme särkekö sitä.

Meillä on aiemmilta kausilta esimerkkejä siitä, että ylivertainenkaan materiaali ei riitä, jos joukkue ei ole Joukkue.

Elä nyt selitä, että Hancock tuo joukkueeseen tiettyä yhtenäisyyttä, todellista jokerimieltä. Minä puhun vain ja ainostaan Hancockin vaihtamisesta todella laadukkaaseen NHL pelaajaan. Tuskin kukaan voi väittää, että vaihtamalla Hancock parempaan, joukkue murtuu ja pelit lähtevät laskuun. Hohhoijaa sanon minä.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: NHL MIES TULEE

Viestin lähetti Jokeri
Elä nyt selitä, että Hancock tuo joukkueeseen tiettyä yhtenäisyyttä, todellista jokerimieltä. Minä puhun vain ja ainostaan Hancockin vaihtamisesta todella laadukkaaseen NHL pelaajaan. Tuskin kukaan voi väittää, että vaihtamalla Hancock parempaan, joukkue murtuu ja pelit lähtevät laskuun. Hohhoijaa sanon minä.

Never change a winning side. Tämä on vanha totuus pallopeleissä.

En kai minäkään nyt itkua ala vääntää, jos Hancockin tilalle hankitaan todella kovan luokan pelimies, ei tässä siitä ole kyse. Ainahan sitä laatua mielellään katselee. Pitää vaan sitten olla varma, että sieltä saadaan kovassa kunnossa oleva todellinen vahvistus eikä mitään laiskanpulskeaa Maddenia.

Minulla ei sinänsä ole Herbietäkään vastaan mitään. Mies on hoitanut oman roolinsa moitteetta, eli on tuurannut missä ketjussa milloinkin, hyvällä menestyksellä. Sitä paitsi Herbie on myös niitä jätkiä, joilta sitoutumista ennen kauden alkua vaadittiin. Hän on mielestäni vastannut vaatimuksiin. Kova homma heittää jätkä pois. Enpä haluaisi olla noita päätöksiä tekemässä.

Olen vain ja ainoastaan huolestunut siitä, että mahdolliset muutokset voivat syödä joukkuehenkeä. Näin paremmasta pelaajasta tuleva lisäarvo voi nollautua tai kääntyä jopa miinukselle.

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: NHL MIES TULEE

Viestin lähetti Vakio
Never change a winning side. Tämä on vanha totuus pallopeleissä.

En kai minäkään nyt itkua ala vääntää, jos Hancockin tilalle hankitaan todella kovan luokan pelimies, ei tässä siitä ole kyse. Ainahan sitä laatua mielellään katselee. Pitää vaan sitten olla varma, että sieltä saadaan kovassa kunnossa oleva todellinen vahvistus eikä mitään laiskanpulskeaa Maddenia.

Minulla ei sinänsä ole Herbietäkään vastaan mitään. Mies on hoitanut oman roolinsa moitteetta, eli on tuurannut missä ketjussa milloinkin, hyvällä menestyksellä.

Tuskin Masa&Harry ovat mitään Hot Dogia hankkimassa. Nyt ollaan BigMacin jäljillä ja isosilmäiset verkot ovat jo vedessä. Toivottavasti. En nyt ymmärrä kaikkia, jotka puhuvat:" Ihan hyvinhän se pelannut ja hyvin paikkansa täyttänyt jne jne"

Jos on mahdollisuus saada motivoitunut ja suht hyväkuntoinen NHL laitahyökkääjä niin Herbie katsomoon ja heti. No kyllä ne jonku hommaa.

Makelele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gags
No niin. NHL työsulku sitten jatkuu ja nyt olisi sitten mahdollista saada näitä isoja kaloja SM-liigaan ja Jokereihin. Nyt sitten Masalla onkin ongelma; kuka ulkomaalaisista saa kenkää ja kuka ei?

Hancock ja Campbell ovat ensimmäisinä liipasimella, mutta ovatko Metro ja Thomas koskemattomia, siinäpä onkin Masalla miettimistä. Tosiasia kuitenkin lienee, että parempia korvaavia pelaajia olisi tarjolla, mutta riittääkö rahkeet? Luulisi riittävän, kun riittää muillakin, mutta halutaanko edelleen mennä näillä joilla aloitettiinkin.

Nyt taitaa olla Masalla kova paikka edessä, saapa nähdä miten tän klaaraa. Loistavaa oli tietenkin aloittaa peli jatkamalla Campbellin sopimusta viime viikolla, ennenkuin tämä NHL-päätös tuli julki.

Hei haloo, oletko muka tosissasi, että Masa luopuisi liigan parhaasta hyökkääjästä? Metropolit on muutenki fanien suursuosikki, joten en näe mitään mieltä siinä, että mies ei olisi "koskematon." Ja mikä tulee Thomakseen, mies on tämän hetken paras maalivahti liigassa ja myös Jortikan suosikki. Olisihan se todella realistista potkia helvettiin mies, joka on pelannut kaikki matsit, 7 nollapeliä ja torjuntaprosenttikin 94%.

Jos täytyy sanoa niin ainoa ulkomaalainen joka lähtisi olisi varmasti Hancock. Campbell on Jortikan mieleen, joten tuskin hänen paikkansakaan on vaarassa, varsinkin ku Jokerit jatkoi hänen sopimustaan.

Se, hankkiiko Jokerit montaa ulkomaalaisvahvistusta, on taas eri asia. Itse uskon jos NHL alkaa, niin Jokereihin tullee vain pari nimekästä pelaajaa. Toinen heistä on Selänne, mutta olisiko tämä toinen ulkomaalainen.

Elämän suuria kysymyksiä.

Edit. Kirjoitusvirheitä

Viimeksi muokattu:

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Re: Re: NHL MIES TULEE

Viestin lähetti Vakio
Olen vain ja ainoastaan huolestunut siitä, että mahdolliset muutokset voivat syödä joukkuehenkeä.
Tuo riippuu kaverista. Joku omasta ja äitinsä mielestä maailman paras jääkiekkoilija (Jagr ;-) voisi periaatteessa me-henkeä murentaa, mutten oikein usko, että sellaisia ammattilaiskaukaloista löytyy tai Jokereille pestataan.
Yhden tai kahden - pelikuntoisen - NHL-huipun palkkaaminen voi päinvastoin tuoda lisäpotkua koko jengiin. Olisi vertailukohtaa ja pelillistä kirittäjää. Toisaalta, Jokerithan ei lisäpotkua edes tarvitse ...

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Viestin lähetti Makelele
Campbell on Jortikan mieleen, joten tuskin hänen paikkansakaan on vaarassa, varsinkin ku Jokerit jatkoi hänen sopimustaan.

Mutta mitä jos tilalle olisi saatavissa nimekäs ja selvästi parempi vaihtoehto? Luulen että kyllä Jortsu sen verran pelimies on, että jos tarjoutuu mahdollisuus haalia huipputason pelaaja joukkueeseen, niin ei siinä paljon henkilökohtaiset suosikit ole tiellä.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Emilio
Mutta mitä jos tilalle olisi saatavissa nimekäs ja selvästi parempi vaihtoehto? Luulen että kyllä Jortsu sen verran pelimies on, että jos tarjoutuu mahdollisuus haalia huipputason pelaaja joukkueeseen, niin ei siinä paljon henkilökohtaiset suosikit ole tiellä.
Asiaa Emilio kirjoittaa, ei siinä mitään. Mutta yksi pointti mun mielestä unohtui. Jortikalla on visio siitä, kuinka tuosta joukkueesta otetaan kaikki irti. Mä luulen, että tämä on Jortsulle kuin palapeli, mies on saanut yhden mieleisensä palan (Campbell) paikoilleen, niin silloin sitä ei ihan heti siirretä. Jos sen sijaan Jortsu saa Campbellin tasoisen jätkän joka on vieläpä fyysinen ja taidoiltaan samaa tasoa, totta kai hän sellaisen ottaa. Epäilen vaan, että Jortsun kuvioissa jokin puolikuntoinen ukko ei koskaan voi korvata Campbellin luisteluvoimaa. Hyvä näin, sillä siitä minä pidän ja kannua odottelen.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti bozik
Epäilen vaan, että Jortsun kuvioissa jokin puolikuntoinen ukko ei koskaan voi korvata Campbellin luisteluvoimaa. Hyvä näin, sillä siitä minä pidän ja kannua odottelen.

Ranskan kirjeenvaihtajamme kirjoittaa asiaa. Noissa hankinnoissa on riski, koska useimmat "kovistakin nimimiehistä" ovat pelanneet viimeksi joskus viime keväänä. Pelituntumaa ei ole eikä pohjakunnosta ole käsitystä. Sopeutuminen joukkueeseen on kysymysmerkki. Minä laittaisin jäitä hattuun haihattelijoille.

Markkinataloushenkisenä ihmisenä olen tietenkin jossain määrin valmis ymmärtämään yhteistyökumppanien asettamat odotukset pelaajamateriaalin vertailukelpoisuudesta muihin seuroihin verrattuna. Jokainen tulkitkoon tämän miten haluaa ;).

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vakio
Markkinataloushenkisenä ihmisenä olen tietenkin jossain määrin valmis ymmärtämään yhteistyökumppanien asettamat odotukset pelaajamateriaalin vertailukelpoisuudesta muihin seuroihin verrattuna. Jokainen tulkitkoon tämän miten haluaa ;).
Äijä on Masa.

Eikä tää ollut chatti, puhdasta faktaa. Masa (nimim. Vakio) on opettanut mm. Paavo Väyrystä, tulkitsijan vika.

T; Näillä mennään ry. Pariisin alajaosto.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti bozik
Äijä on Masa.

Eikä tää ollut chatti, puhdasta faktaa. Masa (nimim. Vakio) on opettanut mm. Paavo Väyrystä, tulkitsijan vika.

T; Näillä mennään ry. Pariisin alajaosto.

Eihän tästä ole kuin pari kuukautta kun viimeksi vierailin Moulin Rougessa, mutta en minä sentään noin sekaisin mennyt, vaikka nättejä paljastissisiä tyttöjä lavalla parveilikin.

Käypäs nyt bozik luistelemassa siellä Eiffel-tornin tekojäällä muutama kierros ihan rauhassa. Jospa se sitten helpottaisi :).

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti bozik
Jos sen sijaan Jortsu saa Campbellin tasoisen jätkän joka on vieläpä fyysinen ja taidoiltaan samaa tasoa, totta kai hän sellaisen ottaa.

Sanopa tuo Masalle ja Hjallikselle, niin ne puistelevat vaan päätään ja toteavat, että ei ota :) Ei kampelan sopparia vaihingossa jatkettu. Kyllä sen takana oli Mestari itse. Ja NHL:n todennäköinen alkaminen. Edelleen.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Sanopa tuo Masalle ja Hjallikselle, niin ne puistelevat vaan päätään ja toteavat, että ei ota :) Ei kampelan sopparia vaihingossa jatkettu. Kyllä sen takana oli Mestari itse. Ja NHL:n todennäköinen alkaminen. Edelleen.
Ei jumalauta voi olla näin. Jos on muuten tasavertainen, mutta parempi yhdessä osa-alueessa (fyysisyys tjsp.) niin kuka tahansa ammattikoutsi ottaa fyysisen pelaajan ennemmin kuin jonkin samantasoisen ei-fyysisen pelaajan.

Mä oon nyt Jortsu, näin minä pohtisin. Mitä vtua minä teen kaverilla, joka kierretään oikealta ja vasemmalta ja puolustuspäässä siitä on apua 3 sekuntia + jäähy omalle joukkueelle. En minä tuollaista haluaisi omaan jengiin. Campbell takoo liigan puolustajista lähes parhaita pisteitä eikä ota minuutteja, mä haluan tuollaisen jätkän mun jengiin. Ja sitten kun joku tulee puhumaan fyysisyyden puutteesta, mä kysyn, millä sitä mitataan, katotaanko +/- tilastoa vai jatkoaikaa ? Mä tiedän millä perusteella minä päätökseni tekisin. (vinkki, ei Jatkoaika)

Vakio, meinaan käydä kokeilemassa sirklaamista ranskalaisilla luistimilla, 25 vuotta kaukalossa kiekkoluistimilla hääräänneenä jänskättää pysynkö pystyssä ;) Kovaa siellä ei kuulemma saa luistella ja se on buu ;)

Vaan mailoja ja kiekkoa ei ole erillisesti kielletty, ne siis saa ottaa mukaan ja hanskat, näin ymmärsin.

Makelele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Emilio

No kerroppas mulle yksi Jortsun mieleen oleva, hintalaatusuhteessa hyvä hankinta? Campbell on sitäpaitsi noussut Jokereiden ykköspuolustajaksi.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti Emilio
Jos se kaveri osaa taklata ja on muutenkin fyysinen, ei kaverilla ole Jortsulle käyttöä.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
NHL-pakit voidaan jakaa ja hinnoitella seuraavasti:

TOP-5 luokka

Ei edelleenkään saatavissa Jokereihin ilman isoa ylihintaa harjoittelemattomasta ja vailla pelituntumaa olevasta pelaajasta. Mutta mikä on hänen todellinen motiivinsa vetää Jortsun komennossa treeniä kaksi kertaa päivässä ja lähteä sitten jälkimmäisen treenin päätyttyä Waden kanssa kuntopolulle...? Hintaluokka 1.1. 2005 - loppukausi alkaen 200 000 euroa.

TOP-20 luokka

Topin loppupäästä löytyy kivasti ukkoa, jotka on saatavilla. Jos trafiikki valtameren yli alkaa (eli jos kausi peruuntuu kokonaan), tästä luokasta on saatavissa edullisia pelaajia siitäkin huolimatta, että eihän ne voi paljon pyytääkään kun ei ole joukkuetreenejä ja pelituntumaa alla. Hintaluokka 1.1. 2005 - loppukausi hyvin vaihteleva tasosta riippuen alkaen 20 000 eurosta.

TOP-50 luokka

Lähtisi riemusta kiljuen Jokereihin ja osa varmasti maksaisi matkansakin itse :) Voisi tehdä todellisia löytöjä sellaisten nuorempien pelaajien joukosta, jotka ovat huolehtineet fyysisestä kunnostaan ja pelaavat rakkaudesta jääkiekkoon. Hintaluokka 1.1. 2005 - loppukausi hyvin vaihteleva tasosta riippuen alkaen 10 000 eurosta.

Koska arvaan, että kohta tulee kirjoituksia, joissa kerrotaan hintojen olevan halvempia, kannattaa lukea tämä: hinnat arvioitu sen mukaan, että tuolla rahalla kaveri myös Suomeen ja Jokereihin saadaan. Alustavat tarjouksethan ovat koko ajan reilusti pienempiä. Todellinen hinta määräytyy agentin saamien tarjousten perusteella eri seuroilta (mm. venäläiset ja ruotsalaiset seurat). Silloin lopullinen hinta saattaa olla jopa kaksinkertainen alkuperäiseen tarjoukseen verratuna.

Hyökkääjien osalta hinnat ovat jonkin verran korkeammat.

Itse en näe mitään mieltä siinä, että Jokereihin hommattaisiin NHL:n peruuntuessa enää muita pelaajia kuin Selänne. Jos varustelukilpa menisi todella pahaksi, Hanckin vaihtamista voisi harkita. Tai eihän tässä vaihtamisesta ole kyse, vaan siitä, että hänen tilalleen tulisi uusi pelaaja ja Hanck saisi roolin katsomossa.

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti cobol
Itse en näe mitään mieltä siinä, että Jokereihin hommattaisiin NHL:n peruuntuessa enää muita pelaajia kuin Selänne. Jos varustelukilpa menisi todella pahaksi, Hanckin vaihtamista voisi harkita. Tai eihän tässä vaihtamisesta ole kyse, vaan siitä, että hänen tilalleen tulisi uusi pelaaja ja Hanck saisi roolin katsomossa. [/B]

Miksi? Miksi et voisi harkita Hankin vaihtamista, vaikka kilpavarustelu ei pahemmin kiihtyisi? Miksi et haluaisi Paul Kariyaa, jota Ilveskin tavoittelee? Jos on mahdollisuus ja valuuttaa löytyy niin miksi emme vaihtaisi Hankkia parempaan?
Vai edustaako Herbie juuri sitä mitä haluatte kentällä nähdä?

Mielestäni joukkue on loistava ja Herbiekin ihan hyvin on tyhjiin laitellut, mutta näitä mahdollisuuksia on kerran 10 vuoteen.

Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Jokeri
Miksi? Miksi et voisi harkita Hankin vaihtamista, vaikka kilpavarustelu ei pahemmin kiihtyisi? Miksi et haluaisi Paul Kariyaa, jota Ilveskin tavoittelee? Jos on mahdollisuus ja valuuttaa löytyy niin miksi emme vaihtaisi Hankkia parempaan?
Vai edustaako Herbie juuri sitä mitä haluatte kentällä nähdä?

Mielestäni joukkue on loistava ja Herbiekin ihan hyvin on tyhjiin laitellut, mutta näitä mahdollisuuksia on kerran 10 vuoteen.

Muistan kuin eilisen päivän sen kun Hjallis hankki tähden toisensa jälkeen Jokereihin ja kun joukkueen sydän ja runko hukattiin, mitkään inhimilliset resurssisatsaukset eivät enää tuoneet mestaruutta. Mestaruus ja kiekollinen menestys yritettiin liiaksi ostaa ja jokainen tietää sen, miten siinä sitten käy.

Nyt kaudella 2004/2005 Jokerit on pitkästä aikaa hyvähenkinen joukkue. Ihan totta, muutama pelaajakin on todennut, että henkisesti paras Jokeri-joukkue aikoihin. Pakko se on heitä uskoa kun ei vastaankaan pysty väittämään.

Jos tähän jengiin lyödään seuraavaksi joku Madden II, perseelleen menee ja rankasti. Vaikka asia ei tähän ketjuun kuulukaan, Maddenin ongelma oli asenteessa. Kun hän ei rapakuntoisena ja vailla pelituntumaa pärjännyt, hän vetäisi lopulta surffausvaihteen päälle. Myös treeneissä. Se söi jengiä kun lähes esikuva paljastui sanalla sanoen hot dogiksi. Melkeinpä parasta oli se, että ymmärsi itse lähteä. Nämä tiedot IFK:n sisältä. Ja kun on olemassa riski saada samanlainen elätti vaivaksemme, miksi se pitäisi ottaa? Madden on pelimoraaliltaan ja käytökseltään ihan oikeasti erittäin fiksu pelaaja. Mutta silti hänelle kävi näin.

Paul Kariya on 100 prosentin varmuudella koko loppukauden keskenkuntoinen eikä hänen pelituntumansa ole hyvä edes edelliskaudelta. Tämä kausi on mennyt toipilaana kuntopyörän kanssa, joten en millään jaksa lämmetä tällaiseen riskiluokkaan. Sen toki tiedän, että Paul Kariyan vammat kuvat on lähetetty jo aikoja sitten Helsinkiin, joten kyllä häntä on vakavastikin Jokereihin pohdittu. Uskon kuitenkin, että Paul saa vapaasti mennä Ilvekseen ilman Jokereiden tarjousta.

Hanck on edelleen SM-liigan TOP-6 kamaa seuraavasti:

- 4. paras aloittaja puolustusalueella
- 6. paras aloittaja hyökkäysalueella
- 1. paras maalilntekijä tyhjään maaliin tehdyissä maaleissa

Viimeisellä tilastolla ei ole mitään väliä ja Hancockin aloitusmääräkin on tosin vain 80 kun se Pakalla on 280 ja Metrolla 319. Myös Kuki on hyvä aloittaja ja jos taso säilyy samana, Hanckin tärkein apu on korvattu. Lisäksi myös Hanck voi pelata sentterinä ja laiturina, joten vaikka kokonaisuutena onkin liian flegmaattinen minun makuuni, kyllä tuollaiselle ukolle voi olla käyttöä.

En mä tosin vastaankaan laita, jos Virmanen pistää Hanckin katsomoon ja ottaa tilalle hyvässä kunnossa olevan fyysisen hyökkääjän eli power forwardin tai sitten todellisen maalitykin luokkaa Martin St. Louis :)

Viimeksi muokattu:

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti cobol

Paul Kariya on 100 prosentin varmuudella koko loppukauden keskenkuntoinen eikä hänen pelituntumansa ole hyvä edes edelliskaudelta. Tämä kausi on mennyt toipilaana kuntopyörän kanssa, joten en millään jaksa lämmetä tällaiseen riskiluokkaan. Sen toki tiedän, että Paul Kariyan vammat kuvat on lähetetty jo aikoja sitten Helsinkiin, joten kyllä häntä on vakavastikin Jokereihin pohdittu. Uskon kuitenkin, että Paul saa vapaasti mennä Ilvekseen ilman Jokereiden tarjousta.

No katsotaan sitten keskenkuntoista Paulia Ilveksessä laittamassa kiekkoa meidän Timpan taakse. No meillähän on loistoHerbie loistavalla asenteella. Mitä me maalitykillä, joka Teemun kanssa muodostaisi rampoinakin uskomattoman duon...

Tuo on muuten aivan naurettavaa ajatella, että joku mies tulee ja sotkee kaiken. Maddenkin lähinnä nosti IFK miehien itseluottamusta kun pelaajat näkivät kuinka sysipaska mies oli.
;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy