Viestin lähetti Tomppa#74
Jollei näistä kommenteista aukene, niin en tosiaankaan pysy nyt kartalla tai löydä pihviä. Yritätkö sanoa että yritykset hakevat helposti ja aktiivisesti uusia juttuja, joilla saada asiakkailtaan aikaa ja kiinnostusta? Jos tätä tarkoitat, niin olet mielestäni väärässä. Nämä erilaisten tapahtumien vaihtoehdot eivät ole toisiaan pois sulkevia, ainoastaan osittain korvaavia tai täydentäviä. Suomessa jääkiekko on vahva osa urheilun seuraamiseen liittyvää kulttuuria. Tarvitaan melko massiivisia muutoksia jääkiekon imagossa tai rakenteessa jotta yrityselämän kiinnostus siihen lopahtaisi.
Tomppa#74 on niinsanotusti asia alkulähteillä.
Yritysasiakkaista vielä se huomio, että viedäänkö jakkupukukansa marraskuussa katsomaan Suomen Cup:in finaaleja, pesäpallon loppuottelua vai jotain piirikunnallista hiihtotapahtumaa.
Tai toisaalta lämmin halli, ravintolat, mukavat tilat sekä muutenkin loppun asti suunniteltu kokonaisuus.
Lätkämatsiin on paljon helpompi viedä asiakkaita, tietäen ettei kaikkia itse asia niin hirveästi kiinnostaisikaan.