@MacRef - viestisi on täyttä asiaa!
Tässä on nyt jankattu jo pari päivää Käyttäjänimettömän annista kiekkokeskustelulle. Alla lainaus eilisestä viestistäsi, boldattuna nyt se kaikkein oleellisin tähän vänkäykseen liittyen. Monen muun jäsenen kohdalla olet jo myöntänyt, että ei se vapaan puolelle tai kierrätyskeskukseen kirjoittaminen vaikuta kirjoittajan lätkäjätkyyteen jne. Vaikka ei siis edes kirjoittaisi lainkaan kiekkoketjuihin, niin voi olla hyvä lätkäjätkä ja ansaita paikkansa palstalla.
Kyllä - ollaan jankattu ja mä olen mielestäni pyrkinyt kertomaan omia mielipiteitäni enemmänkin ketjun otsikossa olevaan kysymykseen liittyen - en niinkään yksittäisen käyttäjän annista keskustelupalstalle. Kopioin jälleen kerran omat mielipiteeni ranskalaisin viivoin. Edellisen kerran listasin nämä vajaat kuutisen tuntia sitten:
Ketjun aiheeseen liittyen olen todennut omiksi ratkaisuehdotuksiksini seuraavaa:
- Vapaa keskustelu -osiota ei saa poistaa
- moderointia kyseisellä alueella pitäisi tiukentaa
- yksi ehdotus moderoinnin tiukentamiseksi olisi juuri tiukempi linja: "
onko kirjoittajalla jotain annettavaa myös jääkiekkoaiheiseen keskusteluun?"
- siivoaminen tulisi aloittaa jo nykyisistä kirjoittajista, jotka kirjoittavat valtaosan teksteistään esim. Kierrätyskeskukseen
- kirjoitusoikeuksia ei myönnettäisi hakijoille, jotka jo hakemuksessaan ilmoittavat vähät välittävänsä jääkiekosta
Jostain syystä olet kuitenkin sitä mieltä, että Käyttäjänimetön on täysin asiaton lätkäkirjoittaja eikä hänen panoksensa kiekkokirjoitteluun näy missään.
Missä kohtaa mä olen sanonut näin? Jos sä tarkoitat sitä lainaamassasi viestissä olevaa boldattua kohtaa, niin nyt laitetaan sanoja mun suuhuni oikein urakalla. Mitä sanoin sanatarkasti?
"
Samainen sankari kuitenkin itse kuvittelee olevansa joku asiallinenkin lätkäkirjoittaja. Kas kummaa kun tämä ei vain näy mitenkään, jos tarkastellaan vähän pidemmällä aikavälillä."
Käyttäjänimetön pitää itseään asiallisena lätkäkirjoittajana. Mä en missään kohdassa sano, että mä pitäisin häntä täysin asiattomana lätkäkirjoittajana! Enhän mä ilmaise mielipidettäni asiallisuudesta/asiattomuudesta millään tavalla. Tämän jälkeen totean, että tämä (Käyttäjänimetön = omasta mielestään asiallinen lätkäkirjoittaja) ei vain näy mitenkään, jos tarkastellaan vähän pidemmällä aikavälillä. Se, että joku asia ei näy, ei tarkoita samaa kuin kyseistä asiaa ei ole olemassa tai että olisin asiasta täysin päinvastaista mieltä. Mitä mä noilla boldaamillasi lauseilla yritin kertoa?
"
Käyttäjänimetön on (vähintään omasta mielestään) asiallinen lätkäkirjoittaja, mutta MUN MIELESTÄNI se (mahdollinen) asiallisuus hukkuu sen kaiken muun paskan alle, jota Käyttäjänimetön suoltaa Kierrätyskeskukseen todistetusti 2,84 viestin päivävauhdilla."
Kuitenkin aika moni on jo todistanut ja osoittanut, että kyllähän tuolla Käyttäjänimettömälläkin on tietämystä kiekosta ja hän jopa osaa siitä kirjoittaa. Ja myös kirjoittaa. Kirjoittaa toki enemmän tänne vapaalle, mutta niin tekee moni muukin, vaikka onkin annettavaa myös sinne kiekkopuolelle.
En mä mitään todisteluja tai osoitteluita kaipaa. Sen verran osaan itsekin lukea, että tiedän nämä asiat todistelemattakin. Mun mielipiteeni on vain se, että jos yksi asiallinen lätkäkirjoitus hukkuu yhdeksän paska-kusi-känni-spämmiviestin joukkoon, niin ei kirjoittajasta kyllä kovin asiallista kuvaa saa - siis kokonaisuutena!
Käyttäjänimetön voi siis olla täysin asiallinen lätkäjätkä tai -kirjoittaja - joka hukuttaa kaiken asiallisuutensa näihin Kierrätyskeskus-sekoiluihin.
En muuten itsekään hirveästi osallistu joukkueiden alla käytävään keskusteluun enkä yksittäisiin otteluihin, spekulaatioihin, siirtohuhuihin tms. Kuitenkin koen minulla olevan yhä annettavaa sääntöasioissa, koska niitä tunnen mielestäni varsin hyvin. Ja silloin kun tulee kysymyksiä jääkiekon säännöistä, niin mielelläni vastaan.
Tiedän tasan tarkkaan sun vahvuutesi - ja panoksesi on helvetin tärkeä sääntöpuolella sekä tietyissä ihan yleisissä kysymyksissä (jääkiekkoon liittyen).
Mutta kettuherranen, miksi et nyt vain voi myöntää ja tunnustaa, että alla boldattuna oleva väitteesi Käyttäjänimettömän kiekkoon liittyvien kirjoitusten tasosta ja laadusta taisi mennä pieleen? Vasitenkin, kun et oikeasti ole tainnut noiden kirjoitusten sisältöön pahemmin tutustua. Ei se niin vaikeaa ole. Eikä se edelleenkään vie pois tuota tilastollista tosiasiaa, jonka olet tuonut esiin.
Siksi, että tekstini on vain niin päin persettä tulkittu kuin vain olla ja saattaa!
Olen useampaankin kertaan jo tässä ketjussa todennut, että en ole ottanut (toistaiseksi) mitään kantaa jääkiekkokeskustelun laatuun tai tasoon ainakaan negatiivisessa mielessä! En yleisellä tasolla enkä yhdenkään yksittäisen kirjoittajan kohdalla. Vielä kerran täysin sama ajatukseni yksittäisestä kirjoittajasta kahdella eri sanavalinnalla.
"
Samainen sankari kuitenkin itse kuvittelee olevansa joku asiallinenkin lätkäkirjoittaja. Kas kummaa kun tämä ei vain näy mitenkään, jos tarkastellaan vähän pidemmällä aikavälillä."
"
Käyttäjänimetön on (vähintään omasta mielestään) asiallinen lätkäkirjoittaja, mutta MUN MIELESTÄNI se (mahdollinen) asiallisuus hukkuu sen kaiken muun paskan alle, jota Käyttäjänimetön suoltaa Kierrätyskeskukseen todistetusti 2,84 viestin päivävauhdilla."