Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 006 791
  • 12 943

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua ihmetyttää, missä kohtaa elämäänsä tuollainen keskiverto urheilufani kasvaa aikuiseksi. 45 vuoden kohdalla? 50 vuotiaana? Milloin se maaginen hetki koittaa, kun Jarmo ja Pasi tajuavat, että ehkä se onkin aivan helvetin huono idea mennä keskustaan häiritsemään ihmisten kotirauhaa ja hoilaamaan epävireisesti jotain faniviisuja?
Miksi jossain iässä pitäisi tylsistyä ja alkaa viettämään ankeeta elämää kun voi pitää hauskaa ja nautiskella. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota.

No pahimmat huligaanit nyt on erikseen.
 

julle-jr

Jäsen
Miksi jossain iässä pitäisi tylsistyä ja alkaa viettämään ankeeta elämää kun voi pitää hauskaa ja nautiskella. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota.
Ei kai pidäkään, mutta lähes kaikkien mielestä se, mikä joskus nuorempana oli hauskaa, ei enää nykyään ole. Lapsena minä ainakin leikin taaperoiässä eri leikkejä kuin ala-asteella ja sitten taas ylä-asteikäisenä eri jutut kiinnosti.

Opiskeluaikoina taas teki mieli testailla erilaisia päihteitä, mutta nykyäänhän niistä ei juurikaan saa kiksejä, joten ei kannata kovin paljoa käyttää koska terveys kärsii, eli kokonaissaldo on rutkasti negatiivisen puolella.

Useimpia siis vain kiinnostaa eri jutut mitä ennen. Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi pitäisi väkisin juoda joka päivä 20 kaljaa, vaikka ei huvita juoda montaa päivässä? Se olisi kaikkea muuta kuin nautiskelua. Kun parhaat kiksithän tulee niistä parista kolmesta ensimmäisestä, sen jälkeen vaan väsyttää, turvottaa ja vituttaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Useimpia siis vain kiinnostaa eri jutut mitä ennen. Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi pitäisi väkisin juoda joka päivä 20 kaljaa, vaikka ei huvita juoda montaa päivässä? Se olisi kaikkea muuta kuin nautiskelua. Kun parhaat kiksithän tulee niistä parista kolmesta ensimmäisestä, sen jälkeen vaan väsyttää, turvottaa ja vituttaa.
Joo ei kannata ryypätä jos ei tee mieli. Ja jännää että kalja vaikuttaa niin eri tavalla ihmisiin.

Ei kait kaljaa juodessa koskaan väsytä. Mun mielestä se on parasta energiajuomaa mitä on. Koita vaikka ruveta nukkumaan jonkun 6-päkin jälkeen. Ei tule mitään. Kahvinkaan kanssa ei jaksaisi valvoa aamuun asti, mutta kaljan kanssa jaksaa aina, mitä nyt joskus sammuu. Mitään turvotustakaan en ole koskaan ajatellut, paitsi että maha vähän kasvaa. Ja toi vitutus? Kännihän on vitutuksen vastakohta. No hirveässä krapulassa saattaa ahdistaa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Miksi jossain iässä pitäisi tylsistyä ja alkaa viettämään ankeeta elämää kun voi pitää hauskaa ja nautiskella. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota.

Se ettei ole tukkimassa liikennettä ja haukkumassa poliiseja homoiksi ja sioiksi, ei välttämättä tarkoita että elämä muuten olisi tylsää ja ankeeta. Nuorena tuollainen perseily vielä menettelee, tyhmyys menee iän piikkiin. Mutta sitten nelikymppisenä kun on jo käynyt sossut sun muut läpi eikä vieläkään tajua, että käyttäytymällä kuin apina ei saa mitään hyvää aikaan, niin asiat on jo aika huonosti. Eihän se edes ole lapsellista tehdä niitä ei-tylsiä asioita, mutta miksi pitää olla niin vitun tyhmä siinä samalla. Menisivät vaikka riippuliitämään, jos elämä tuntuu tylsältä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Miksi jossain iässä pitäisi tylsistyä ja alkaa viettämään ankeeta elämää kun voi pitää hauskaa ja nautiskella. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota.
.

Erittäin hyvin sanottu siellä perällä/puistossa ja tuota olen funtsinut joskus itsekin kun itseäni nuoremman, mutta täysin jyyräksi muuttuneen sattumalta pitkästä aikaa nähnyt.

Äsken hetken katsoin Poliisit sarjaa ja taisi olla turggusen konstaapelit kun piti kiinniotettu pösö saada käyntiin, mutta ilmeisesti solenoidivian takia ei startannut, joten toisen piti mennä naputtelemaan starttimoottoria kylkeen kun toinen starttasi ja sinnehän se meni, suunnilleen etulamppua koputtelemaan ja totesi ettei lähde. Sitten työnsivät sen parkkiruutuun voivotellen ja olin aivan varma että työntävät käyntiin. Jepjep!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan naurettavaa kitinää tuolta isältä. Sietäisi hävetä. Varmaan 90% ihmisistä osasi aavistaa mitä tulee tapahtumaan. Tommosiin paikkoihin ei todellakaan mennä minkään puolivuotiaan muksun kanssa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Carlos

Jäsen
Tänään semmoisen mitävittuafiiliksen aiheutti kaksi asiaa ensinnäkin;

Pelottava löytö katoamispaikalta – metsään kadonneen 7-vuotiaan etsijöiden epätoivo kasvaa - Ulkomaat - Ilta-Sanomat

Siis miten pässejä vanhempia maailmasta löytyykään??


Ja sitten ihan kokonaan eri luokan mitävittuafiiliksen saa tästä;

Ruotsissa kohistaan: Mathias, 26, harrastaa seksiä kivien ja puiden kanssa – haluaisi löytää naisen - Ulkomaat - Ilta-Sanomat

Siis.... jjjoooo.... jätän lounaan tänään väliin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Näin valot sammuu ja startissa on Kulli kovana!"
Ja tämä vielä Kyllösen selostamana niin olisi naurussa pidättelemistä. Mattihan ei tuollaista tilaisuutta jättäisi käyttämättä, jos selostaisi kisan, jossa Raimo Kulli olisi mukana.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Taas meni usko ihmiskuntaan feissarimokia lukiessa, tällä kertaa tuon aiheutti astujaa etsivä Marjaana.

Ehdokkaita olisi saattanut löytyä vähän enemmän jos olisi tuon viimeisen lauseen jättänyt kirjoittamatta...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Winter Is Coming.

Mitä olisikaan tää kesäaika ilman jo perinteeksi muodostuneita juhannuspakkasia. Taas saa grillata ja hörppiä viskiä villapaidassa.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Winter Is Coming.

Mitä olisikaan tää kesäaika ilman jo perinteeksi muodostuneita juhannuspakkasia. Taas saa grillata ja hörppiä viskiä villapaidassa.


Tämähän se ärsyttää. Ei saisi valittaa näin pitkän kesäloman omaavana, mutta oikeasti vitutti toukokuussa niiden kovimpien helteiden aikaan kuumassa luokassa, kun tiesi taas tasan tarkkaan, minkälainen keli se sieltä sitten meidän iloksemme saapuukaan kun varsinainen loma alkaa. Ja pessimisti ei pettynyt, taaskaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämähän se ärsyttää. Ei saisi valittaa näin pitkän kesäloman omaavana, mutta oikeasti vitutti toukokuussa niiden kovimpien helteiden aikaan kuumassa luokassa, kun tiesi taas tasan tarkkaan, minkälainen keli se sieltä sitten meidän iloksemme saapuukaan kun varsinainen loma alkaa. Ja pessimisti ei pettynyt, taaskaan.
Tälle aamen, vaikka en opettaja ammatiltani ole, eikä lomakaan kestä kuin hieman vajaat viisi viikkoa. Vituttaa silti. Tai pikemminkin sitä suuremmalla syyllä.

Heinäkuusta veikkaan taasen oikein lämmintä, joten tämä välikuukausi osunee juuri tähän meikäläisen lomalle. Noh, kunhan ei paljoa sataisi...
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälle aamen, vaikka en opettaja ammatiltani ole, eikä lomakaan kestä kuin hieman vajaat viisi viikkoa. Vituttaa silti. Tai pikemminkin sitä suuremmalla syyllä.

Heinäkuusta veikkaan taasen oikein lämmintä, joten tämä välikuukausi osunee juuri tähän meikäläisen lomalle. Noh, kunhan ei paljoa sataisi...

Joo ja jatkoksi vielä tuohon, että kun kaikki kukatkin ehti kukkia jo toukokuussa, niin sekin on nyt pois kesäkuun tyypillisestä väriloistosta, harvinaisen väritöntä alkaa jo olla varsinkin etelässä...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ammatti-Isännöinti Pamis (Pirkanmaan Am-Is.) ja sen huoltoyhtiö. Tuli uudet vastikelaput, joissa mukana karhu saunavuoroista ajalta 1.3.-30.6. Olen sanonut irti saunavuoron jo maaliskuussa, kun en kokenut tuota riittävän kiinnostavaksi pitää mukana, kun äidilläkin voi saunoa sen mitä jaksaa/haluaa ja kesällä sauna niin houkuta muutenkaan näin kerrostaloasunnossa. Noh, ei siinä mitään jos kerran tuo virhe sattuu. Mutta kun tämä on nyt kolmas asunto ja noin seitsemäs kerta kun joudun soittelemaan tuonne hiton firmaan että mulla ei ole saunavuoroa. Ennen tuo meno meni niin, että lähettelivät karhuja kesävuoroilta, joita en ikinä ole ottanut ja nuo pitää siis hakea itse. Ja näitä karhuja tulee aikalailla joka kesä tuolta. Lähettivät jo yhden karhun huhtikuussa tuosta huhtikuun vuorosta, jonka siis olin perunut ja soitin sinne ettei sitä enää ole ja sanoivat että merkkaavat asian ylös. No eipä näemmä näin käynyt. Tässä karhussa toki on myös tuo ensimmäinen kesävuoro tältäkin vuodelta, jota ole varannut.

Oli jo pakko murahtaa asiasta ja selvisi, ettei tämä huoltoyhtiö ilmeisesti käytä sähköpostia ollenkaan (vuonna 2016) ja lähettelevät Pamikselle 6kk vanhoja saunalistoja, joiden mukaan sitten nuo laskuttavat. Aika sanaton olo juuri nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös