Ammatti-Isännöinti Pamis (Pirkanmaan Am-Is.) ja sen huoltoyhtiö. Tuli uudet vastikelaput, joissa mukana karhu saunavuoroista ajalta 1.3.-30.6. Olen sanonut irti saunavuoron jo maaliskuussa, kun en kokenut tuota riittävän kiinnostavaksi pitää mukana, kun äidilläkin voi saunoa sen mitä jaksaa/haluaa ja kesällä sauna niin houkuta muutenkaan näin kerrostaloasunnossa. Noh, ei siinä mitään jos kerran tuo virhe sattuu. Mutta kun tämä on nyt kolmas asunto ja noin seitsemäs kerta kun joudun soittelemaan tuonne hiton firmaan että mulla ei ole saunavuoroa. Ennen tuo meno meni niin, että lähettelivät karhuja kesävuoroilta, joita en ikinä ole ottanut ja nuo pitää siis hakea itse. Ja näitä karhuja tulee aikalailla joka kesä tuolta. Lähettivät jo yhden karhun huhtikuussa tuosta huhtikuun vuorosta, jonka siis olin perunut ja soitin sinne ettei sitä enää ole ja sanoivat että merkkaavat asian ylös. No eipä näemmä näin käynyt. Tässä karhussa toki on myös tuo ensimmäinen kesävuoro tältäkin vuodelta, jota ole varannut.
Oli jo pakko murahtaa asiasta ja selvisi, ettei tämä huoltoyhtiö ilmeisesti käytä sähköpostia ollenkaan (vuonna 2016) ja lähettelevät Pamikselle 6kk vanhoja saunalistoja, joiden mukaan sitten nuo laskuttavat. Aika sanaton olo juuri nyt.