Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 841
  • 12 976

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Jalkapallo on hieno laji, mutta siihen pesiytynyt kiihkonationalismi ei. Huvittavinta on se, että samanlaisilla elämänarvoilla ja -tavoilla varustetut ihmiset kohtaavat kadulla toisensa, niin siinä tuodaan esille se ainoa ero, mikä löytyy näiden ihmisten väliltä eli kotimaa. No tämähän on sitten riittävä syy ruveta mättämään.

Suomalaisilla on kuitenkin hyvä puolustus siinä, että mitä vittua ne ryssät tulevat Suomeen katsomaan peliä, eihän sellainen kuulu maaotteluihin. Lisäksi venäläiset ovat huonosti käyttäytyviä, vodkaa litkiviä juntteja ja ehkä vielä homojakin, joten parhaiten osoitamme heille sivistyneisyytemme vastaamalla samalla mitalla eli käyttäytymällä huonosti, juomalla viinaa ja laulamalla isossa miesporukassa lasten lauluja.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Syödään kaikki yhtä samaa sämpylää...

Jalkapallo on hieno laji, mutta siihen pesiytynyt kiihkonationalismi ei. Huvittavinta on se, että samanlaisilla elämänarvoilla ja -tavoilla varustetut ihmiset kohtaavat kadulla toisensa, niin siinä tuodaan esille se ainoa ero, mikä löytyy näiden ihmisten väliltä eli kotimaa. No tämähän on sitten riittävä syy ruveta mättämään.

Onneksi meillä ei ole jääkiekossa vastaavanlaisia ongelmia...
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Suomalaisilla on kuitenkin hyvä puolustus siinä, että mitä vittua ne ryssät tulevat Suomeen katsomaan peliä, eihän sellainen kuulu maaotteluihin.

Niin, nuo venäläiset olivat kautta aikain ensimmäinen kansallisuus, joka on tänne asti peliä tullut seuraamaan. Täällä ei olla totuttu muunmaalaisiin ja siksi piti aloittaa tappelu heidän kanssaan. Aiemmissa kotipeleissähän ei ole ollut minkäänlaisia tappeluita, johtuen aivan varmasti vain siitä ettei niissä ole ollut marsseja eikä vieraskannattajia.

Toisaalta nämä eilen tapelleet kaverit ovat niittäneet maailmalla mainetta, viimeksi Walesissa, jossa 2000 suomalaista aiheutti mellakan tappelemalla kaikkien kanssa ja kivittämällä koko pääkadun remonttiin.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun potkupallon verukkeella suomalaiset tappelevat koko ajan, eivätkä edes pärjää kentällä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valtiolla on ilmeisesti joku salainen hana, jota kääntämällä rahaa vaan tulee...
Voi jestas. Viestinnän keskusliiton viestintä ylen rahoituksesta ontuu: valtion on maksettava, ei kansalaisten...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Valtiolla on ilmeisesti joku salainen hana, jota kääntämällä rahaa vaan tulee...
Voi jestas. Viestinnän keskusliiton viestintä ylen rahoituksesta ontuu: valtion on maksettava, ei kansalaisten...
Mitä, eikö maito tulekaan kaupan kylmäkaapista??

Jutun otsikko on ainakin täysin järjetön. Ehkä tuossa sisällössä sitten haetaan sitä, että verotuksen progression kautta maksu jakaantuisi oikeudenmukaisemmin eli köyhä opiskelija joutuisi maksamaan vähemmän kuin mikaelliliukset perheineen. Mutta mites ne, joilla ei ole tuloja. Saavatko he katsoa telkkua ilmaiseksi?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
No eivät tietenkään saa katsoa ilmaiseksi! Heille sosku maksaa tuon luvan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/06/897754

Mä en oikein tiedä miten tuon linkin alustaisin, koska en halua pilata sitä fiilistä, joka tulee, kun avaa tuon linkin, mutta sanotaan vaikka, että linkki pitää sisällään sanoman siitä, kuinka elämä on välillä vähän pirun pienistä asioista kiinni. Katsokaapa sellainen leffa, kuin Final destination...

"After having a vision of his friends crashing in a plane, he tells them not to get on only later his friends start getting killed one by one."
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
VR:n alkavalle lakolle voisi nauraa - tai itkeä. Riippuu, haluaako matkustaa maanantaina ollenkaan mihinkään. Eläköön työtaistelu!
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Öljysheikki (ei ole lainausmerkeissä, koska nimike on oikeasti ostettu puolella miljoonalla markalla) Tauno Kuosmasen, joka oli esittelyssä Karpon parhaat sarjassa jutut pisti aluksi hymyilyttämään ja jopa naurattamaan. Loppua kohden alkoi kuitenkin säälittämään ja ei enää paljon hymyilyttänyt ohjelman loppupuolella. Ainutlaatuinen kylähullu, joka kyllä oli selvästi viisas mies ja kiinnostunut öljyn tekemisestä, mutta pääköppassa viirasi pahemman kerran. Kannattaa käydä katsomassa kyseinen 20 minuuttia pitkä pätkä jos ei ole ennen nähnyt.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Youtubesta löytyy todisteita siitä, että ärsyttävä korvan takaa kurkisteleminen ei Orivedellä kannata.

Itse viihdyn tämän sangen sympaattisen ja tehokkaasti leikatun videon äärellä, mutta koska humalaisessa katuväkivallassa ei sinällään mitään hauskaa ole, laitan tämän tänne noiden huumoriketjujen sijaan.

Ja ylläripylläri joku isänmaan puollu sta ja pilotti päällä. Ymmärtäähän sen, että kun oikein kuvataan, niin siihen ei silloin tulla kurkistelemaan. Soon tärkeä paikka.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun mun mielestä tuo Antti Tuiskun uusin biisi (juuret) on ihan ok kappale. Ja vaikka video olikin ihan paska (kun siinä näkyi Antti Tuiskua) niin siltikin se kappale on ihan ok. Pitäisiköhän mennä lääkäriin?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun mun mielestä tuo Antti Tuiskun uusin biisi (juuret) on ihan ok kappale. Ja vaikka video olikin ihan paska (kun siinä näkyi Antti Tuiskua) niin siltikin se kappale on ihan ok. Pitäisiköhän mennä lääkäriin?

Jos puhut samasta biisistä josta näin vähän matkaa eilen tai tänään, niin kannattaa ehkä harkita päivystystä. Tosin en nyt ihan varma voi olla, mutta näin Antti Tuiskun videossa ja se video vaikutti uudelta. Ei olisi ehkä kannattanut vastata, kun en sanonut oikeastaan mitään? Saattaa se olla hyväkin, mutta itse en löytänyt tuota hyvyyttä, ainakaan vielä.

Mua itkettää/naurattaa se että olen hörppinyt puolitoista valkkari pullollista, enkä edes pidä kummastakaan oullon sisällöstä. Humppu mikä humppu.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos puhut samasta biisistä josta näin vähän matkaa eilen tai tänään, niin kannattaa ehkä harkita päivystystä. Tosin en nyt ihan varma voi olla, mutta näin Antti Tuiskun videossa ja se video vaikutti uudelta. Ei olisi ehkä kannattanut vastata, kun en sanonut oikeastaan mitään? Saattaa se olla hyväkin, mutta itse en löytänyt tuota hyvyyttä, ainakaan vielä. .

Vältin käyttämästä sanaa hyvä, käytin sanaa OK. Mutta kun se on melkein "hyvä". Kuuntelin uudestaan youtubesta. Lähinnä melodiasta pidin. Enkä ole edes ottanut kuin pari kaljaa. Ehkä vaan olen sen verran liikuttuneessa tilassa hyvän liikuntasuorituksen jälkeen, että... Mutta kun perkele se oli ihan ok ("hyvä") pari päivääkin sitten...

Mua itkettää/naurattaa se että olen hörppinyt puolitoista valkkari pullollista, enkä edes pidä kummastakaan oullon sisällöstä. Humppu mikä humppu

Hyvää se on. Älä välitä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun mun mielestä tuo Antti Tuiskun uusin biisi (juuret) on ihan ok kappale.

En tiedä onko kyse tästä biisistä, mutta juhannusaattona aamupäivällä juhannuksenviettopaikalle ajellessa joku Tuiskun biisi tuli radiosta. Rupesin nauramaan, kun sen jälkeen juontaja kertoi esittäjän olleen Tuisku. Siihen asti olin luullut, että laulaja on nainen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Pari viikoa sitten tuli ajettua hiukan ylinopeutta ja peltinen laatikko räppäsi kuvan. Duunissa asiasta kaverin kanssa spekulointia ja hänellä useampi viikko mennyt vähän reilummasta ylinopeudesta ja lootan välähdyksestä.

Eilen sitten ilmeni, että olin syyllistynyt tässä mahtavassa oikeusvaltiossa yhteen suurimmista ja halveksutuimmista rikoksista...Kyllä! Nopeuteni oli ollut tuona aurinkoisena ja sillä hetkellä hiljaisena liikenteenä 81km/ kun rajoitus oli peräti 70;) Olen aina luullut, että räikeät tapaukset näistä ainakin seulotaan, mutta nyt tämän valtion fyrkat on ilmeisesti niin vähissä, että jokainen 70 euroakin tarvitaan.

Kysymykseni onkin, että pitäisikö yrittää vittuillessaan vapaamuotoista valitusta tyyliin, että eiköhän poijjaat unohdeta koko sakko ja keskitytte tekin hiukan kovempiin nopeuksiin ja hölläätte kravattia, sillä tuollakin 600km matkalla ajoin koko ajan rajoitusten mukaan, mutta tuota ansaanne en huomannut.
Vai voisiko sieltä kopsahtaa lisää maksettavaa vittuilusta?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kysymykseni onkin, että pitäisikö yrittää vittuillessaan vapaamuotoista valitusta tyyliin, että eiköhän poijjaat unohdeta koko sakko ja keskitytte tekin hiukan kovempiin nopeuksiin ja hölläätte kravattia, sillä tuollakin 600km matkalla ajoin koko ajan rajoitusten mukaan, mutta tuota ansaanne en huomannut.
Vai voisiko sieltä kopsahtaa lisää maksettavaa vittuilusta?

Ei varmasti vittuilusta mitää lisiä tulisi mutta miten kamerat voisivat tietää, että olet ajanut 600 kilsaa tai 10 kilsaa? Entä mihin se raja pitäisi sitten vetää? Jos ei huomaa nopeusrajoituksia niin sitten enemmän taukoja ja lepoa.
 

scholl

Jäsen
Valtio tukee Lordin keikkailua. Siis mitäh! Naamari pois ja töihin. Tai sitten vaihtoehtoisesti mars levyjä ja/tai keikkalippuja myymään.

Nyt on vedetty sellaiset pohjat, ettei roskempaan varmaan verorahoja voi enää tuhlata.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Eilen sitten ilmeni, että olin syyllistynyt tässä mahtavassa oikeusvaltiossa yhteen suurimmista ja halveksutuimmista rikoksista...Kyllä! Nopeuteni oli ollut tuona aurinkoisena ja sillä hetkellä hiljaisena liikenteenä 81km/ kun rajoitus oli peräti 70;) Olen aina luullut, että räikeät tapaukset näistä ainakin seulotaan, mutta nyt tämän valtion fyrkat on ilmeisesti niin vähissä, että jokainen 70 euroakin tarvitaan.
Kaverilla räpsähti rikesakko, kun "kaahasi" telkänpönttöön 88 km/h ja rajoitus tosiaan 80. Kyseessä oli tienpätkä, jolla kuulemma sovelletaan nollatoleranssi -ajattelua tiukemman kaavan mukaan.

En tiedä miten tosissasi olit tuon valitusajatuksen kanssa, mutta toivottavasti se oli vain vitsi. Voiko typerämmästä asiasta ruuhkauttaa ennestään resurssipulasta kärsivää poliisilaitosta? Sen lisäksi näyttö taitaa olla aika kiistaton, joten hukkaat vain omaa ja poliisien aikaa mukinoillasi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös