Minä aion seurata itse synnytyksen pari ensimmäistä minuuttia.
Esko hyvä, pyydät välillä ilokaasua ja katselet vain vaimoasi silmiin, etkä vilkuile sinne alapäähän, niin pysyt mukana koko synnytyksen...
Minä aion seurata itse synnytyksen pari ensimmäistä minuuttia.
Toivottavasti ei tule, sillä ajattelin laittaa liput ja laput takaisin saatekirjeellä tyyliin Jos luulette, että teette elämästäni hankalan...vai miten se ikivanha juttu menikään.Ei varmasti vittuilusta mitää lisiä tulisi mutta miten kamerat voisivat tietää, että olet ajanut 600 kilsaa tai 10 kilsaa? Entä mihin se raja pitäisi sitten vetää? Jos ei huomaa nopeusrajoituksia niin sitten enemmän taukoja ja lepoa.
Kaverilla räpsähti rikesakko, kun "kaahasi" telkänpönttöön 88 km/h ja rajoitus tosiaan 80. Kyseessä oli tienpätkä, jolla kuulemma sovelletaan nollatoleranssi -ajattelua tiukemman kaavan mukaan.
En tiedä miten tosissasi olit tuon valitusajatuksen kanssa, mutta toivottavasti se oli vain vitsi. Voiko typerämmästä asiasta ruuhkauttaa ennestään resurssipulasta kärsivää poliisilaitosta? Sen lisäksi näyttö taitaa olla aika kiistaton, joten hukkaat vain omaa ja poliisien aikaa mukinoillasi.
Ajoit selvää ylinopeutta ja olet sakkosi ansainnut. Turha siitä on kitistä. Jos tuo nopeuden muutos meni ohi, niin kannattaa sitten keskittyä vähän enemmän siihen olennaiseen, eli liikenteen seuraamiseen.
Ajoit selvää ylinopeutta ja olet sakkosi ansainnut. Turha siitä on kitistä. Jos tuo nopeuden muutos meni ohi, niin kannattaa sitten keskittyä vähän enemmän siihen olennaiseen, eli liikenteen seuraamiseen.
Tätä Westboro Baptist Churchin versiota We Are the Worldista voisi erehtyä luulemaan parodiaksi, mutta siitä ei kuitenkaan taida olla kyse.
Uskonnot ovat ihania.
Niin, tämähän on juuri se ryhmittymä josta tuli dokkari TV:stä joku parisen vuotta sitten.
Tämä Venäjän Talentin William Fail. En nyt oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Alkaa olla samaa tasoa kuin teltassa grillaaminen.
Varmaan kannattaisi vaan nauraa, koska se on fake.
Pakkomielteenomaisesta tulkintavimmasta kärsiville kirjallisuusfriikeille tiedoksi: joskus se banaani on ihan vain banaani.Katso metsää, se on täynnä falloksia.
Katso metsää, se on täynnä falloksia.
JMA:lle kuukauden jäähy
d2uce:n koko postaus
Oliskos varoitus riittänyt? Mitäs luulet? Vai tapahtuiko Evil:in tekemänä ihan hirveä rikos? No ei siinä mitään, onneksi aurinkoa ja lämpöä riittää, se on mätäkuu ny!
En tiedä oliko varoitettu, kun en toisten yksityisviestilaatikoihin osaa hakkeroitua, mutta ehkä siitä ensimmäisestä olisi voinut varoittaa ja siitä toisesta, minuutti edellisen jälkeen, postatusta antaa sen pelikiellon.