Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 005 032
  • 12 943

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kaikenlaisia umpitunneleita se maailma kannatteleekaan. Tämä tuli mieleen Natascha Kampusch-dokkaria nyt katsellessani.

Enkä tarkoita pelkästään sieppaajaa. Oman roolinsa näyttelivät myös korkea-arvoiset virkamiehet ja poliisit, jotka ajoivat äidin osallistumista, epäilivät olojen 8,5 vuoden sieppauksen aikana olleet paremmat mitä kotioloissaan tai pyörivät koulun tiluksilla hakemassa dna-näytteitä siepatun väitetysti synnyttämältä lapselta.
 

axe

Jäsen
Kai Tilastokeskuksella on luvut siitä, kuinka moni näistä natsisaariois-palautteiden antajista on oikeasti pöyristyneitä ihmisiä ja kuinka moni taas sitten vaan hassutellen vittuilee kaikille näille takavuosien wokettajien "ongelmallisuuksille".
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kai Tilastokeskuksella on luvut siitä, kuinka moni näistä natsisaariois-palautteiden antajista on oikeasti pöyristyneitä ihmisiä ja kuinka moni taas sitten vaan hassutellen vittuilee kaikille näille takavuosien wokettajien "ongelmallisuuksille".
Luultavasti 99.99%. Iltapaskojen kommenteissa taas tuntuu menevän herneet nenuun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Onnibussilla ostin alkuvuodesta neljä reissua ja kaikkiin sama penkki. Ja ekalla reissulla tajusin että hitto ikkunassa just sillä kohtaa mainosteippaukset. Väkisinkin varmaan joku epilepsiakohtaus iskee jos siitä yrittää ulos katsella.
 

SgtMarkov

Jäsen
Naiset on niin outoja! Nyt tää yks lukee jotain mun sata vuotta vanhoja Facebook-kirjoituksia ajalta jolloin seurustelin vielä sen aikaisen heilan kanssa ja mököttää, vaikka

1. sen kyseisen ihmisen asiat eivät ole enää vuosiin kiinnostanut mua paskan vertaa
2. kukaan ei ole pakottanut tai pyytänyt lukemaan niitä juttuja sieltä

Hohhoijaa, no ehkä semmonen pieni itsensä ruoskiminen on sitten kivaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hohhoijaa, no ehkä semmonen pieni itsensä ruoskiminen on sitten kivaa.
Asiahan ei minulle sinällään kuulu, mutta jos tuon tason mustasukkaisuutta esiintyy enemmänkin, niin vähän ajan kuluttua ei naurata sitten yhtään. Itse laitoin aikanaan parisuhteen terminaalivaiheeseen kun minulle kerrottiin, etten saisi mennä luennoille, kun ne kaikki naiset siellä haluavat panna minua.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Asiahan ei minulle sinällään kuulu, mutta jos tuon tason mustasukkaisuutta esiintyy enemmänkin, niin vähän ajan kuluttua ei naurata sitten yhtään. Itse laitoin aikanaan parisuhteen terminaalivaiheeseen kun minulle kerrottiin, etten saisi mennä luennoille, kun ne kaikki naiset siellä haluavat panna minua.
Itellä oli tällanen tapaus: Lähdin kattelee matsii ja unohdin puhelimen autoon hallin parkkikselle.( No, en kyllä yleensäkään koske luuriin matsin aikana)
Matsi päätty, hyppäsin autoon ja tsekkasin luuria: 33 vastaamatonta puhelua, kaikki tulevalta exältä.
Soitin heti, kun luulin että on joku hätä. Ei ollu. Olin kuulemma hoitelemassa jotain toista. En ollu.
Ajelin kämpille, vastaanottokomitea eteisessä, en puhunut mitään, löin hallin kahvilan kuitin (jossa aika yms) keittiön pöydälle, keräsin kamat ja lähin menee.
Toimin näin siksi, että ei se tosta tolkullisemmaks ainakaan ois menny.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Asiahan ei minulle sinällään kuulu, mutta jos tuon tason mustasukkaisuutta esiintyy enemmänkin, niin vähän ajan kuluttua ei naurata sitten yhtään. Itse laitoin aikanaan parisuhteen terminaalivaiheeseen kun minulle kerrottiin, etten saisi mennä luennoille, kun ne kaikki naiset siellä haluavat panna minua.

Tässä kaikki oleellinen.

Tuosta ei seuraa mitään hyvää. Aina joskus kaveriporukassa joku onnellinen onnistuu löytämään mustasukkaisen sekopään, ja onhan se lystiä. Esimerkiksi kaveriporukan mökkireissun aikana on tarpeellista soittaa useita videopuheluita, jossa rouva pyytää kauniisti kiertämään koko mökin, koska haluaa nähdä vielä "Jaken" naaman. Todellisuudessa nämä puhelut tehdään jotta voidaan tarkastaa ettei mökillä ole naisseuraa. Ja jos poikaystävä ei vastaa, on tarpeellista soitella koko kaveriporukka läpi, koska nussimassahan miehen täytyy olla, jos ei puhelimeen vastaa!

Juoksisin silmiä räpäyttämättä karkuun.
 

Alejandro

Jäsen
Aina joskus kaveriporukassa joku onnellinen onnistuu löytämään mustasukkaisen sekopään, ja onhan se lystiä.
Yhtä kaveria kävi sääliksi hänen hullu tyttöystävänsä ja ikävä kyllä en silloin kehdannut asiaan puuttua. Kukaan meistä ei puuttunut, vaan epäuskoisesti naureskeltiin koko kuviolle. Jälkikäteen sanoin kaverilleni, että harmittaa, kun en kehdannut tehdä mitään interventiota missään vaiheessa. Onneksi hänellä on nyt toinen nainen, mutta jotenkin traumat näkyivät useamman vuoden ajan eron jälkeen.

Onneksi ei mennyt lisääntymään. Kaverini olisi varmaan silkasta stressistä ja vitutuksesta jo haudassa. Se nainen oli aivan absurdi tapaus.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Koska juuri luin Naistenhuoneelta hauskaa ketjua mustasukkaisuudesta, mietin miten nykyiset viestimet helpottaa tuonkin näyttämistä. :D Oi niitä aikoja, kun itse elin suhteessa, jossa toisella oli todella usein työmatkaa, harrastusten reissuja jne. ja oltiin oikeasti puhelun tai textarin varassa. Ei tullut mieleenikään pommittaa tuohon tyyliin, mitähän olisi puhelinlaskukin näyttänyt.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Yhtä kaveria kävi sääliksi hänen hullu tyttöystävänsä ja ikävä kyllä en silloin kehdannut asiaan puuttua. Kukaan meistä ei puuttunut, vaan epäuskoisesti naureskeltiin koko kuviolle. Jälkikäteen sanoin kaverilleni, että harmittaa, kun en kehdannut tehdä mitään interventiota missään vaiheessa. Onneksi hänellä on nyt toinen nainen, mutta jotenkin traumat näkyivät useamman vuoden ajan eron jälkeen.

Onneksi ei mennyt lisääntymään. Kaverini olisi varmaan silkasta stressistä ja vitutuksesta jo haudassa. Se nainen oli aivan absurdi tapaus.
Vaikka on itellekin osunut erilaista, niin kaveriporukasta yksi löysi daamin, joka ei antanu kaverin kattella edes naisten hiihtoo. Ja ei kyllä mitään muutakaa. Menivät naimisiin (kyllä!) ja leidi jäi 2 kk:n kuluttuu häistä nalkkiin, ku pomo oli alkanu kiinnostaa. Et sen verran empiiristä tutkimusta on tullu suoritettuu, et jos ei oo itellä puhtaita jauhoja pussissa, niin alkaa epäillä kumppaniakin. Ihan vaan kavereiden puolesta olen huomannut…
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Koska juuri luin Naistenhuoneelta hauskaa ketjua mustasukkaisuudesta, mietin miten nykyiset viestimet helpottaa tuonkin näyttämistä. :D Oi niitä aikoja, kun itse elin suhteessa, jossa toisella oli todella usein työmatkaa, harrastusten reissuja jne. ja oltiin oikeasti puhelun tai textarin varassa. Ei tullut mieleenikään pommittaa tuohon tyyliin, mitähän olisi puhelinlaskukin näyttänyt.
Ennen tais olla helpompaa. Lapsuuden naapurin isännnällä (reissuhommissa) oli 2 perhettä toisisistaan tietämättä 21 vuotta. Asia selkis vasta isännän perunkirjotuksii tehtäessä. Mahtoi olla riemukas happening.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ennen tais olla helpompaa. Lapsuuden naapurin isännnällä (reissuhommissa) oli 2 perhettä toisisistaan tietämättä 21 vuotta. Asia selkis vasta isännän perunkirjotuksii tehtäessä. Mahtoi olla riemukas happening.

Joo johtihan minunkin tapauksessa toisen harrastusreissu ennen pitkää eroon, kun sieltä olikin löytynyt parempi nainen. Ei tuo silti ole kasvattanut tarvetta kytätä nykyistä, toki minä taidan meistä olla enemmän reissussa. Eli siis, en pommita hänelle kysymystä, minnes on taas lähdetty riehumaan. Eikä hän toisaalta kysele minulta. Ilmoittaa vaan, koska menee nukkumaan.
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä kaikki oleellinen.

Tuosta ei seuraa mitään hyvää. Aina joskus kaveriporukassa joku onnellinen onnistuu löytämään mustasukkaisen sekopään, ja onhan se lystiä. Esimerkiksi kaveriporukan mökkireissun aikana on tarpeellista soittaa useita videopuheluita, jossa rouva pyytää kauniisti kiertämään koko mökin, koska haluaa nähdä vielä "Jaken" naaman. Todellisuudessa nämä puhelut tehdään jotta voidaan tarkastaa ettei mökillä ole naisseuraa. Ja jos poikaystävä ei vastaa, on tarpeellista soitella koko kaveriporukka läpi, koska nussimassahan miehen täytyy olla, jos ei puhelimeen vastaa!

Juoksisin silmiä räpäyttämättä karkuun.
Ei hyvä jumala, että on pimeä ihminen. Ei edes ymmärrä hävetä, kun nolaa itsensä ja toisen koko porukan silmissä.
 

hege

Jäsen
Kaverilla oli naisystävä tai varmaan olivat naimisissa itseasiassa jo, no oltiin kaverin kanssa mökillä Karkkilassa (ennen kuin kännyköitä oikein oli). No olisiko ollut pe tai la aamuna kun piti lähteä kauppaan autolla niin kaverin vaimo tuli omalla autolla vastaan mökkitietä ja minä morjesta tietenkin mutta toinen vaan ajoi eteenpäin. Kun sitten tulin mökille kaupasta niin oli vain lappu pöydällä ja kaveri oli kirjoittanut että pakko lähteä kun oli joku hätä tilanne...
Myöhemmin selvisi, että vaimo oli tullut tarkastamaan tilanteen kun kaveri ei ollut soitellut joka ilta kaupungista ja kun minä olin tullut vastaan niin oli joko viemässä huoria tai hakemassa uusia. Eli sellainen tapaus.
 

444

Jäsen
Ohhoh mitä settiä taas. Mä en oo itse osannut koskaan olla oikein mustasukkainen. Eron ja nykyisen välissä oli jos jonkinmoista säätöä, joita ei kaikkea viitsi edes muistella. Mutta entinen hyvä ystäväni oli kyllä tapaus sinällään. Tinderissä tavattiin, seurusteltiin ehkä pari viikkoa, erottiin ystävinä, jatkettiin fwb-linjalla, kunnes siitä jäi ainoastaan f jäljelle. Sinällään ihan fine minulle, koska ihminen itsessään oli suurimmalta osin ihan painonsa arvoinen kultaa. Ja sitten oli se pimeä puoli. Oltiin joskus siskoni kanssa kauniina kesäpäivänä Mustikkamaan Korkee-seikkailupuistossa, koska molemmat ollaan sopivan lapsenmielisiä. Tuon kolmetuntisen aikana puhelin oli soinut jonkun toistakymmentä kertaa (en todella pitänyt sitä tuolla puunlatvustossa taskussa) ja viestejä tullut vähintäänkin saman verran. Tietenkään mitään erityistä asiaa ei ollut, mutta tulikivenkatkuista tekstiä, kuinka olin varmasti jonkun toisen naisen kanssa ja vähintäänkin panemassa. Kerroin, että olin hyvinkin toisen naisen kanssa, nimittäin oman siskoni, ja mutta että panemaan ei sentään ryhdytty. Ja siis emme tosiaan seurustelleet tuon naisen kanssa.
No se ystävyys tuli päätökseen lopulta toissa vuonna, kun homma kävi liian painostavaksi. Hän ei siis halunnut mitään muuta kuin ystävyyttä, ja sehän sopi. Olin aiemmin tavannut nykyisen puolisoni ja lapsikin oli syntynyt. Hän ei koskaan halunnut kuulla mitään meidän suhteestamme eikä edes puolisostani, ja sitten irtosi jossain vaiheessa henkseleistään, kun en kuulemma koskaan kertonut meistä tai puolisostani mitään hänelle. Ja sekin oli väärin, että minä en tässä elämäntilanteessa ollut aina saatavilla, kun hän minua tarvitsi. Kahden lapsen äitinä tiesi kyllä, mitä tuo arki on. Ja kun yritin saada hänen kanssaan sovittua tapaamisia hyvissä ajoin, niin se karahti aina siihen, että kun hän ei halua tehdä suunnitelmia etukäteen. Ja jos erehdyin kysymään, josko ehdittäisi vaikka tällä viikolla näkemään, niin ei onnistu, koska oli niin paljon muita suunnitelmia. Aivan. Jossain välissä hän sitten ilmoitti, että ei halua enää kuulla minusta mitään, koska minulla ei ole koskaan hänelle aikaa.

Toisinaan olen miettinyt, että mitähän vittua. En koskaan saanut vastausta kysymykseen, että mitä hän minusta todellisuudessa tahtoi. Olen aidosti paljon hänelle elämässäni velkaa, koska eron jälkeen olin aivan sekaisin ja eksyksissä ja hän tuuppasi minut oikeaan suuntaan, mutta tuo soutaminen ja huopaaminen ynnä ihmeellinen mustasukkaisuus ja tietynlainen tahto manipuloida tekivät vain asioista sietämätöntä. En toivo häntä enää elämääni takaisin, mutta vastauksia olisi kiva saada. Tuon hänen viimeisimmäksi jääneen viestinsä jälkeen vastasin ystävällisesti ja sydämellisesti, että toivon hänelle vain ja ainoastaan pelkkää hyvää elämässään ja että arvostan tätä aikaa, jonka sain kulkea hänen kanssaan.
No, aikansa kutakin, näin on parempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös