Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 008 285
  • 12 943

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Joku onnistunut ajamaan Kauppatorilta satama-altaaseen, kuusi henkeä kyydissä. Onneksi kaikki pelastettiin.
Onkohan yksi syy näille tötöilyille, että kaupungilla on nykyään niin autiota ja tyhjää, ja hahmottaminen siksi vaikeampaa.Tai sitten totellaan navigaattoria sokeasti.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lapsi pelas tänään aikasemmin tabletilla.

- Nyt voisit tehdä välillä jotain muuta. Tyhjennä vaikka kissan hiekkalaatikko
- Sitä mä just aioinkin!

Wau, mietin. Hienoa kun lapsi tekee oma-aloitteisesti kotitöitä. Mutta hetkinen, siellä se edelleen istuu tabletilla.

- Sun piti tyhjentää hiekkalaatikko
- Joo joo, mä pelaankin nyt tätä kissanhoitopeliä

*Facepalm*
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Lapsi pelas tänään aikasemmin tabletilla.

- Nyt voisit tehdä välillä jotain muuta. Tyhjennä vaikka kissan hiekkalaatikko
- Sitä mä just aioinkin!

Wau, mietin. Hienoa kun lapsi tekee oma-aloitteisesti kotitöitä. Mutta hetkinen, siellä se edelleen istuu tabletilla.

- Sun piti tyhjentää hiekkalaatikko
- Joo joo, mä pelaankin nyt tätä kissanhoitopeliä

*Facepalm*

Haha tuli tämä simpsonit -vitsi mieleen heti. Pohjustusta sen verran siis että Bartilla ja Lisalla on kotona tylsää ja Marge yrittää saada heidät tekemään pihatöitä mutta mukulat haluavatkin ennemmin karnevaaleille.



 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Lapsi pelas tänään aikasemmin tabletilla.

- Nyt voisit tehdä välillä jotain muuta. Tyhjennä vaikka kissan hiekkalaatikko
- Sitä mä just aioinkin!

Wau, mietin. Hienoa kun lapsi tekee oma-aloitteisesti kotitöitä. Mutta hetkinen, siellä se edelleen istuu tabletilla.

- Sun piti tyhjentää hiekkalaatikko
- Joo joo, mä pelaankin nyt tätä kissanhoitopeliä

*Facepalm*
Tuleva e-urheilija!
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Näiden parin oman hiekkalaatikkonsa sankarin (lähinnä @Grainger & @VilleLeino ) vääntö Messin ja Ronaldon paremmuudesta on kyllä tämän ketjun tavaraa. Meininki on yhtä kypsää kuin päiväkodin hiekkalaatikolla ja ainoat värit ovat musta ja valkoinen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Näiden parin oman hiekkalaatikkonsa sankarin (lähinnä @Grainger & @VilleLeino ) vääntö Messin ja Ronaldon paremmuudesta on kyllä tämän ketjun tavaraa.

En kai minä ole kirjoittanut aiheesta juuri mitään. Kannattanee tutustua ketjun tarjontaan hieman tarkemmin ennen aukottomia päätelmiään.

Hyvää settiähän tuolla on ketju täynnä. Rapalaa puolelta toiselle ja sitten kaivellaan kurkuista niitä veks.
 
Viimeksi muokattu:

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF

Glove

Jäsen
Yhteiskuntamme pahimmat verenimijät ja nettosaajat, eli vasemmistoaktivistit ja maalaiset ovat pistäneet hynttyyt yhteen osoittamalla yhdessä mieltä Helsingin kantakaupungissa.

Laittaisivat vaan putkaan koko porukan ja traktorit takavarikoitaisiin valtiolle.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues

Tämä on jotenkin vähän erikoisen tuntuinen case. Yhtä käärmettä etsittiin viikon ajan asunnosta. Tai sitten nämä kommentit ihan sohvatyynyjenkin kääntämisestä saavat tuntumaan homman erikoisemmalta kuin se onkaan.

” Äitini oli kääntänyt kaikki sohvatyynytkin, kun hän yhtäkkiä huomasi käärmeen patterin alla.”
 
Valkovenäjän meno on sellaista, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Nyt oppositiopoliitikko Kalesnikava tuomittiin 11 vuodeksi vankeuteen. Onhan tämä nainen demokraattisesti valitun presidentin Aljaksandr Lukašenkan hallinnolle vaarallinen ja liki terroristi. Varmuuden vuoksi myös Kalesnikavan asianajaja tuomittiin 10 vuodeksi vankilaan. Täysin ymmärrettävää kun on valtakunnan turvallisuudesta ja demokratian puolustamisesta kyse.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Valkovenäjän meno on sellaista, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Nyt oppositiopoliitikko Kalesnikava tuomittiin 11 vuodeksi vankeuteen. Onhan tämä nainen demokraattisesti valitun presidentin Aljaksandr Lukašenkan hallinnolle vaarallinen ja liki terroristi. Varmuuden vuoksi myös Kalesnikavan asianajaja tuomittiin 10 vuodeksi vankilaan. Täysin ymmärrettävää kun on valtakunnan turvallisuudesta ja demokratian puolustamisesta kyse.

Harhainen mieli näkee vihollisia kaikkialla ja pelkää heitä kuollakseen.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sattupa silmään yhden Veikkausliiga jengin pelipaita. En viitsinyt edes laskea kuinka monta mainosta siinä pelipaidassa oli. Samanlaisia mainosrättejä näkee salibandyssä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Iltapaskassa ihmetellään kovasti:

"Eräs isä (oletan) huusi kentälle ”PELLE!!” ja jotain siihen eteen, mitä en kuullut.. kysyin siinä häneltä, että näinkö puhut lasten pelissä? Ei vastausta… kysyin niin kauan, kunnes sain kontaktin.. keskustelun taso nyt oli mitä oli…"

Missä umpiossa nämä ihmettelijät elävät? Ihan kuin nuo lapset eivät noita "....N PELLE" huutoja koulun pihalla kuulisi sata kertaa päivässä.
 

ace

Jäsen
Iltapaskassa ihmetellään kovasti:

"Eräs isä (oletan) huusi kentälle ”PELLE!!” ja jotain siihen eteen, mitä en kuullut.. kysyin siinä häneltä, että näinkö puhut lasten pelissä? Ei vastausta… kysyin niin kauan, kunnes sain kontaktin.. keskustelun taso nyt oli mitä oli…"

Missä umpiossa nämä ihmettelijät elävät? Ihan kuin nuo lapset eivät noita "....N PELLE" huutoja koulun pihalla kuulisi sata kertaa päivässä.
En ole lukenut juttua, mutta ihmettelen kovasti näitä isiä jotka huutelevat lastensa peleissä kentälle. Ihan sama mitä lapset kuulevat koulun pihalla saman ikäisiltään.

Kerran todistin vierestä kun joukkueen JoJon poikaa (muistaakseni kyseessä oli U12 tai U14 peli) rapattiin ja tämä joukkueessa toimiva isä huusi laidalta tyyliin "lopeta tuo tai mä kuristan sut!". Ei voi lapsiurheilussa juurikaan olla mitään vastenmielisempää käyttäytymistä.
 

ace

Jäsen
Törkeyksiä tuomareille tai pelaajille ei pitäisi huudella minkään ikäisten pelissä.
Anteeksi, luin huolimattomasti ja luulin että ihmettelit että joku ihmettelee mitä pahaa noissa huudoissa on.

Ihan samaa mieltä, läheltä olen todistanut miten isien ja äitien huutelu vaikuttaa heidän lapsiinsa. Kuvottavaa toimintaa.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Vaikuttaa siltä, että aika moni vanhempi, joka on pettynyt omaan "urheilu-uraansa" purkaa pahaa oloaan lastensa harrastusten parissa. En ole koskaan voinut sietää kyseistä ihmistyyppiä. Ja heitä valitettavasti riittää, lajista riippumatta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös