Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Tätä pitää kysyä joltain kulttuurisen omimisen valaistuksen kokeneelta, itse olen syvällä pimeydessä.Omitaanko tässä koirien kulttuuria kun pukeudutaan Mustiin?
Tätä pitää kysyä joltain kulttuurisen omimisen valaistuksen kokeneelta, itse olen syvällä pimeydessä.Omitaanko tässä koirien kulttuuria kun pukeudutaan Mustiin?
Soitan Chisulle. Eikös tuon voisi muuten lausua Kisu? Ominut saakeli kissan identiteetin.Tätä pitää kysyä joltain kulttuurisen omimisen valaistuksen kokeneelta, itse olen syvällä pimeydessä.
Itse sanoisin Khisu, takuulla väärin ja nyt hävettää, voihan kusi! Älä Khisun letikästä päätä tällä vaivaa, täältäkin löytyy muutamia kokemusasiantuntijoita, jotka osaavat sanoa mitä mieltä kuuluu olla ja osoittavat sinulle paikkasi.Soitan Chisulle. Eikös tuon voisi muuten lausua Kisu? Ominut saakeli kissan identiteetin.
Taannoin tuli kirje isännöitsijältä. Tupakointi on nyt kielletty omalla takapatiolla, kuten myös sinä omalla etupihalla.
Tässä talossa on kuusi huoneistoa, joissa varmuudella viidessä vedetään röökiä.
Heh, no juu. Tämä tosin koskee kaikkia TVT:n asuntoja täällä Turussa.Tästä saisi Rikospähkinä-sarjakuvaan tehtävän. Kuka teki valituksen isännöitsijälle?
Oheisen twiitin vastauksien lukeminen pisti kyllä tosissaan miettimään otsikon kysymystä.
Herranen aika miten voi mennä ihmisillä tunteisiin se, että IKEA alkaa tarjoamaan tavallisten lihapullien lisäksi kasvisversiota ko. tuotteesta.
Voit ostaa Vr:n verkkokaupasta lipun Helsingistä Kuopioon 5 minuuttia ennen junan lähtöä. Maksat lipusta 50€. Tällä hetkellä vr:llä on tiedossa että kaikki junat tuolla välillä tulevat olemaan myöhässä 2-3 tuntia, mutta minkäänlaista ilmoitusta tai varoitusta tästä ei voida tietenkään laittaa. "Olisi itse pitänyt käydä katsomassa, ovatko edelliset junat olleet myöhässä."
Mennään periaatteella, otetaan ihmisiltä rahat pois ja jos joku jaksaa asiasta jotain korvaushakemuksia tehdä niin hyvitetään sitten muutama kymppi 2kk matkan jälkeen. Tätä se on kun ei ole kilpailua.Ja koitappa ostaa myöhässä olevaan junaan lippua sen jälkeen, kun se olisi aikataulun mukaan lähtenyt. Ei onnistu. Viimeksi ostin seuraavaan ja konnari ainakin silloin sen hyväksyi. Tämä siis sarjalipulla, rahalla olisi voinut tietty ostaa vasta junassa.
Tuossa taannoin, kun oli veturimiesten lakko päällä, niin onnistui myös junalipun ostaminen Riihimäeltä Tampereelle. Itselläni ei ollut tuolloin tietoa lakosta, mutta oletettavasti VR:llä oli, koska junat eivät kulkeneet. Lipunmyynti onnistui kuitenkin hyvin, ja lippukaupassa ei ollut minkäänlaista mainintaa lakosta tai siitä, että kyseisellä lipulla ei sitten pääse mihinkään. 95 kilometriä autolla Riihimäelle, jossa sitten ystävällisesti kerrottiin tilanne. Bussilla pääsisi Hämeenlinnasta, mutta Riihimäeltä Hämeenlinnaan ei oikein mitenkään. No ei muuta kuin takaisin autoon, autolla Tampereelle, kumppani kotiovelleen ja itse 205 kilometriä takaisin kotiin. Onneksi en tee vuorotyötä, olisi voinut tuo kohtalaisen myöhäinen kotiutuminen ottaa vähän päähän.Voit ostaa Vr:n verkkokaupasta lipun Helsingistä Kuopioon 5 minuuttia ennen junan lähtöä. Maksat lipusta 50€. Tällä hetkellä vr:llä on tiedossa että kaikki junat tuolla välillä tulevat olemaan myöhässä 2-3 tuntia, mutta minkäänlaista ilmoitusta tai varoitusta tästä ei voida tietenkään laittaa. "Olisi itse pitänyt käydä katsomassa, ovatko edelliset junat olleet myöhässä."
Naurettavaa paskaa.
Sarjakuvat | Toisen sukupolven Teräsmies on nyt virallisesti biseksuaali uudessa sarjakuvassa
Käsikirjoittaja Tom Taylor kertoo, että Teräsmiehestä haluttiin ensin tehdä sankari, joka löytää Teräsvoimansa ja vasta sitten tulee ulos kaapista.www.hs.fi
Ei haittaa yhtään, ei närkästytä eikä pöyristytä, naurattaa vaan, kun on niin hianoo että supersankarikin saa nykyään olla moterni ja tiversiteettiä piisaa!
Sanattomaksi vetää tällaiset ihmiset.
Vanhempi kysyi, onko hoitaja rokotettu – vastauksen jälkeen tilanne muuttui täysin
Tilanne vastaanotolla muuttui hetkessä, kun terveydenhoitaja vastasi rokotekysymykseen. Korona-aika on näkynyt neuvolan terveydenhoitajan työssä monella tavalla.www.iltalehti.fi