Itse lähtisin vielä tiukempaan linjaan, nimittäin naiset, joille lapsia ei ole suotu ja sitten hölistään koirista. "Puppe kolmas kennelikisoissa :sydän:"
Itse lähtisin vielä tiukempaan linjaan, nimittäin naiset, joille lapsia ei ole suotu ja sitten hölistään koirista. "Puppe kolmas kennelikisoissa :sydän:"
Eräs "vuosilukunimimerkki" Lukko-keskusteluissa itkettää ja naurattaa ja vituttaa yhtä aikaa. Kun ollaan voittoputkessa ja homma sujuu, on kyseinen henkilö visusti hiljaa. Mutta kun Lukko osoitti pieniä haavoittuvuuen merkkejä kauden puolivälin korvilla, niin johan tuo tolvana on heti aukomassa päätään, mitäs minä sanoin -tyylisillä kommenteillaan. Potkut pitäisi antaa vähintään puolelle joukkuetta ja menköön Urama kohta samaa kyytiä.
Että tällaista "fanikulttuuria". No, onneksi ei vastaavia kyynikoita ole enempää näköpiirissä. Mutta ehkä se on sitä koulukuntaa, jonka mielestä pessimisti ei koskaan joudu pettymään.
Tämä ei kuitenkaan ratkaise täysin noita ongelmia. Tällä hetkellä listoilla on kaksi suhteellisen tuoretta äitiä, kummankaan kirjoituksia ei viitsisi kokonaan blokata pois. Kumpikaan ei kuitenkaan raportoi pelkästään mukulan tekemisistä vaan on siellä niitä muitakin juttuja. Niistä muksuitakin josku on ihan kiva tietää.
Mutta toisaalta, molemmilta äideiltä löytyy kyllä päivitys mallia (ihan oikeasti näin on käynyt) "Katsokaa kuinka iso kakka Veli-Jormalta tuli!" Ja kuva siitä mukana vielä. Miten nämä harvat mustat hetket saisi blokattua? Ja haluasin että joku kuvaisi minulle sen ajatusprosessin, jonka mukaan siitä jättikakasta a) on aiheellista ottaa kuva b) postata kuva kaikkien tuttujen nähtäväksi c) ja perustellaan edes omassa harhaisessa mielessä miksi kyseinen kuva on säilömisen arvoinen kun kuvia poistellaan koneelta?
Jukka Suutari myy Lou Dickensonin käyttämää mailaa Huuto.netissä. Kaikki mikä liittyy Vaasan Sportiin tällä hetkellä on kun huonosta komedialeffasta.
Ihan omaa nenäänsä? Kummalla kädellä? Toinenhan on suomea puhuvan enemmistön taskulla, joten sen on oltava se toinen.Ilta-Sanomien nettisivujen pääuutisena on tällä hetkellä se että ministeri Astrid Thors kaivoi nenää eduskunnan kyselytunnilla
Lisäksi ovat oikein kuvanauhalta tarkistaneet kuinka Thors on kaivanut nenäänsä viiden sekunnin ajan, tämä kun itse oli kysyttäessä kieltänyt asian.
Niin, mikä on kuvan perusteella Jatkoajan lukijoiden kanta, kaivaako nenää vai raapiiko vain kynnellään nenän ja posken liittymäkohtaa?Ilta-Sanomien nettisivujen pääuutisena on tällä hetkellä se että ministeri Astrid Thors kaivoi nenää eduskunnan kyselytunnilla
Lisäksi ovat oikein kuvanauhalta tarkistaneet kuinka Thors on kaivanut nenäänsä viiden sekunnin ajan, tämä kun itse oli kysyttäessä kieltänyt asian.
Astrid Thorsin tekemisiä on ennenkin seurattu tarkkaan.Ilta-Sanomien nettisivujen pääuutisena on tällä hetkellä se että ministeri Astrid Thors kaivoi nenää eduskunnan kyselytunnilla
Kukas muistaa Heikki Haaviston? Ehkä emme olisi EU:ssa; ehkä olisimme saaneet reunaehtona eteläisen Portugalin ilmaston... Vaan ei. Tämä vitun Heikki, kepulainen tohelo, meni ja nukkui niissä tärkeissä kokouksissa. Esko Aho oli mukana, mutta senhän tietää. Vituiksi meni.Linkissä nähdään kyseisen ministerin nukkuvan työpaikallaan.
Kukas muistaa Heikki Haaviston? Ehkä emme olisi EU:ssa; ehkä olisimme saaneet reunaehtona eteläisen Portugalin ilmaston... Vaan ei. Tämä vitun Heikki, kepulainen tohelo, meni ja nukkui niissä tärkeissä kokouksissa. Esko Aho oli mukana, mutta senhän tietää. Vituiksi meni.
Jostain syystä tuon nimen kuullessani mieleen hiipii aina sanapari hit & run.Kukas muistaa Heikki Haaviston?
#2 kirjoitti:Opetelkaa edes jonkilaista oikeinkirjoitusta. Tollasta tekstiä on todella tuskallista lukea.
#3 kirjoitti:Saattaa olla että kimi pärjää asfaslttikisoissa kohtalaisesti. Tähän astihan on usein ollut niin että suomalaiset on menestynyt hyvin soralla ja lumella. Kimillä jos kellä on kokemusta asfaltista.
Hah :D#4 kirjoitti:se on asvaltti ei asfaltti
Itse peräänkuulutan oikeuttani ärsyyntyä koko Facebookista. Yhdessä Twitterin kanssa se tarjoaa kaltaiselleni jurottajalle oivan mahdollisuuden tehdä pesäeroa tähän Big Brother -yhteiskuntaan, jättäytymällä kokonaan ulkopuolelle. Minä en kerro teille mitä minä teen, ja minä en halua tietää mitä te teette. Kyse ei ole mistään ihmisvihasta, vaan yksityisyydestä joka vielä pari vuosikymmentä sitten oli normi. Mielestäni jokainen eletyn elämän kautta syntynyt uusi tuttavuus on sitäpaitsi jollain tapaa arvokkaampi, kun ei saman tien olla nenä toisen perseessä katsomassa jotain kakkakuvia.
Ja yhteydenpito sekä läheisiin ihmisiin että toivottuihin uusiin kontakteihin onnistuu kyllä tarvittaessa uudenkarhealla NMT-puhelimellani, jonka saa pienen kokonsa puolesta jopa viedä käsimatkatavarana lentokoneeseen.
Ookko saanu pillua millon viimeksi?
Nyt jos koskaan on ketjun aiheen mukainen fiilis. Toisaalta vituttaa tämä perseily, ettei liigafinaaleja näy ilmaiseksi ja minun asuinalueellani ei antennin kautta edes maksullisesti. Tässä kohtaa tekee mieli itkeä.
Mutta, minulle tulee väistämättömästi mieleen tästä legendaarinen Kummelin sketsi, jossa apinaa vähän koijataan. Tulee mieleen Nelosen johtajat, kun he ovat keksineet, että perkele mehän voidaankin laittaa finaalit maksukanavalle, ja liigan johtajat ovat tuo "apina". Kummeli - Apinaa koijataan @ YouTube