Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 803
  • 12 976

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Itse lähtisin vielä tiukempaan linjaan, nimittäin naiset, joille lapsia ei ole suotu ja sitten hölistään koirista. "Puppe kolmas kennelikisoissa :sydän:"
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse lähtisin vielä tiukempaan linjaan, nimittäin naiset, joille lapsia ei ole suotu ja sitten hölistään koirista. "Puppe kolmas kennelikisoissa :sydän:"

Mun kaverilistalta löytyy yksi rouva, jolla on kolme lasta JA kaksi näyttelykoiraa. "Päivi-Petteri oksentaa väriliituja, mutta me Mustin kanssa lähdemme näyttelyyn."
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse lähtisin vielä tiukempaan linjaan, nimittäin naiset, joille lapsia ei ole suotu ja sitten hölistään koirista. "Puppe kolmas kennelikisoissa :sydän:"

Niin voitte miettiä, että jos toi ärsyttää jo facebookissa, niin miltä tuntuu työskennellä sellaisen blondin koirahullun lähellä jonka pitää ärsyttävällä äänellään kailottaa siitä prkleen koirasta joka päivä monta tuntia. "Tänään puppe ei kakannut aamulenkillä, oon tosi huolestunut!"
 

Hermeliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Canadiens de Montréal, Arsenal FC
Itse lähtisin vielä tiukempaan linjaan, nimittäin naiset, joille lapsia ei ole suotu ja sitten hölistään koirista. "Puppe kolmas kennelikisoissa :sydän:"

Ammatikseen koirien kanssa touhuavilta tuon ymmärrän, mun kaveri kasvattaa karvapalloja ja se ilmottelee näyttelytuloksista. Mutta ei kyllä aivan tuohon sävyyn, usein en edes niistä kirjainyhdistelmistä mitään tajua. Mutta ei mua kyllä jaksa kiinnostaa, onko jonkun kaverin koira paskantanut matolle kun se on tullut töistä tai onko Minna-Petteri saanut traumoja sikainfluenssapiikistä. Mutta tahantonta huumoria se kyllä päivään tuo.

Enemmän harmaita hiuksia saan näistä kotifilosofeista/elämäänsä kyllästyneistä, joiden statuksia sitten pitäisi kommentoida *halaamalla* tai muuten olemalla tosi osaaottava. "Tänään ei ole hyvä päivä." / "Miksi elämä potkii mua päähän." / "Muuta sentimentaalista sääliä keräävää paskaa."

Suosittelen muuten sivustoa Lamebook, jos tahdotte enemmän huvia FB:stä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eräs "vuosilukunimimerkki" Lukko-keskusteluissa itkettää ja naurattaa ja vituttaa yhtä aikaa. Kun ollaan voittoputkessa ja homma sujuu, on kyseinen henkilö visusti hiljaa. Mutta kun Lukko osoitti pieniä haavoittuvuuen merkkejä kauden puolivälin korvilla, niin johan tuo tolvana on heti aukomassa päätään, mitäs minä sanoin -tyylisillä kommenteillaan. Potkut pitäisi antaa vähintään puolelle joukkuetta ja menköön Urama kohta samaa kyytiä.

Että tällaista "fanikulttuuria". No, onneksi ei vastaavia kyynikoita ole enempää näköpiirissä. Mutta ehkä se on sitä koulukuntaa, jonka mielestä pessimisti ei koskaan joudu pettymään.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Eräs "vuosilukunimimerkki" Lukko-keskusteluissa itkettää ja naurattaa ja vituttaa yhtä aikaa. Kun ollaan voittoputkessa ja homma sujuu, on kyseinen henkilö visusti hiljaa. Mutta kun Lukko osoitti pieniä haavoittuvuuen merkkejä kauden puolivälin korvilla, niin johan tuo tolvana on heti aukomassa päätään, mitäs minä sanoin -tyylisillä kommenteillaan. Potkut pitäisi antaa vähintään puolelle joukkuetta ja menköön Urama kohta samaa kyytiä.

Että tällaista "fanikulttuuria". No, onneksi ei vastaavia kyynikoita ole enempää näköpiirissä. Mutta ehkä se on sitä koulukuntaa, jonka mielestä pessimisti ei koskaan joudu pettymään.

On niitä muitakin kyynikoita siellä, toki näkyvin on tämä positiivisuuden ja pitkäjänteisyyden esikuva. Lukon kannattajakulttuurissa ei kuitenkaan ole mitenkään ainutlaatuinen tapaus. Kaupungillakin kuuluu jo muutamista suista mutinaa että "se ja se on ihan paska" riippuen siitä ketä Lukon joukkueesta pitää yleisenä syntipukkina. Ja hiukan riippuen siitä millä paikalla tämä syntipukki pelaa tarvittaisiin vahvistuksia, tarkemmin sanottuna joskus Lukossa pelanneita nykysiä tähtiä tai nyt jo gonapappoja joiden hankkiminen tänne takaisin ole realistista tai tarpeellista kuin fantasioissa. Kieltämäti noita kuunnellessa tulee sellainen olo että pitäiskö itkeä vai nauraa. Vaikeaa seurata tuota ajatusprosessia, kun kaudesta on yli puolet jäljellä ja pisteitä on kasassa 60.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ei kuitenkaan ratkaise täysin noita ongelmia. Tällä hetkellä listoilla on kaksi suhteellisen tuoretta äitiä, kummankaan kirjoituksia ei viitsisi kokonaan blokata pois. Kumpikaan ei kuitenkaan raportoi pelkästään mukulan tekemisistä vaan on siellä niitä muitakin juttuja. Niistä muksuitakin josku on ihan kiva tietää.

Mutta toisaalta, molemmilta äideiltä löytyy kyllä päivitys mallia (ihan oikeasti näin on käynyt) "Katsokaa kuinka iso kakka Veli-Jormalta tuli!" Ja kuva siitä mukana vielä. Miten nämä harvat mustat hetket saisi blokattua? Ja haluasin että joku kuvaisi minulle sen ajatusprosessin, jonka mukaan siitä jättikakasta a) on aiheellista ottaa kuva b) postata kuva kaikkien tuttujen nähtäväksi c) ja perustellaan edes omassa harhaisessa mielessä miksi kyseinen kuva on säilömisen arvoinen kun kuvia poistellaan koneelta?

Vaikka itsellä olisi joskus vaikka miten ihmeellinen tenava hyvänsä, niin kakkaamisjuttuja en sen ihmeemmin selittäisi, koska mieleen tulisi heti Pikku Miihkalin suuri saavutus.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Finnair, lentäjät, Barona, IAU.. Helvetin monta kokkia ja soppa senkun kärventyy pohjaan hyvää vauhtia. Ja kauha ei ole enää kenenkään hallinnassa. Lappu luukulle taitaisi olla parasta kokonaisuuden hallintaa.

Tami voisi konsultoida noita kaikkia yhdellä teesillä: Hei, ei tää voi olla näin vaikeeta!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Ilta-Sanomien nettisivujen pääuutisena on tällä hetkellä se että ministeri Astrid Thors kaivoi nenää eduskunnan kyselytunnilla

Lisäksi ovat oikein kuvanauhalta tarkistaneet kuinka Thors on kaivanut nenäänsä viiden sekunnin ajan, tämä kun itse oli kysyttäessä kieltänyt asian.
Niin, mikä on kuvan perusteella Jatkoajan lukijoiden kanta, kaivaako nenää vai raapiiko vain kynnellään nenän ja posken liittymäkohtaa?

Henkisesti on kyllä ollut aika raskas paripäiväinen iltapäivälehtien saralla kun eilen uutisoitiin Urpilaisen lukevan facebookia paskalla ja nyt Thors on sitten kaiveli nenää reilusti viiden sekunnin ajan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilta-Sanomien nettisivujen pääuutisena on tällä hetkellä se että ministeri Astrid Thors kaivoi nenää eduskunnan kyselytunnilla

Lisäksi ovat oikein kuvanauhalta tarkistaneet kuinka Thors on kaivanut nenäänsä viiden sekunnin ajan, tämä kun itse oli kysyttäessä kieltänyt asian.
Astrid Thorsin tekemisiä on ennenkin seurattu tarkkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=aQye8tFG4og

Linkissä nähdään kyseisen ministerin nukkuvan työpaikallaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Linkissä nähdään kyseisen ministerin nukkuvan työpaikallaan.
Kukas muistaa Heikki Haaviston? Ehkä emme olisi EU:ssa; ehkä olisimme saaneet reunaehtona eteläisen Portugalin ilmaston... Vaan ei. Tämä vitun Heikki, kepulainen tohelo, meni ja nukkui niissä tärkeissä kokouksissa. Esko Aho oli mukana, mutta senhän tietää. Vituiksi meni.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kukas muistaa Heikki Haaviston? Ehkä emme olisi EU:ssa; ehkä olisimme saaneet reunaehtona eteläisen Portugalin ilmaston... Vaan ei. Tämä vitun Heikki, kepulainen tohelo, meni ja nukkui niissä tärkeissä kokouksissa. Esko Aho oli mukana, mutta senhän tietää. Vituiksi meni.

Yksi muistikuva kyseisestä herrasta vaivaa päätäni. Onko Haavisto jossain tv-haastattelussa tai vastaavassa joskus kaivanut juomalasin housujensa taskusta? Peräti niin, että lasissa olisi ollut nestettäkin? Vai onko nämä omia houreitani?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Sorruin lukemaan Iltalehden keskustelupalstaa ja heti tuli vastaan melkoisia ihmeellisyyksiä oikeinkirjoituksen saralla.

#2 kirjoitti:
Opetelkaa edes jonkilaista oikeinkirjoitusta. Tollasta tekstiä on todella tuskallista lukea.

#3 kirjoitti:
Saattaa olla että kimi pärjää asfaslttikisoissa kohtalaisesti. Tähän astihan on usein ollut niin että suomalaiset on menestynyt hyvin soralla ja lumella. Kimillä jos kellä on kokemusta asfaltista.

#4 kirjoitti:
se on asvaltti ei asfaltti
Hah :D

Tässä vielä linkki sinne.
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Itse peräänkuulutan oikeuttani ärsyyntyä koko Facebookista. Yhdessä Twitterin kanssa se tarjoaa kaltaiselleni jurottajalle oivan mahdollisuuden tehdä pesäeroa tähän Big Brother -yhteiskuntaan, jättäytymällä kokonaan ulkopuolelle. Minä en kerro teille mitä minä teen, ja minä en halua tietää mitä te teette. Kyse ei ole mistään ihmisvihasta, vaan yksityisyydestä joka vielä pari vuosikymmentä sitten oli normi. Mielestäni jokainen eletyn elämän kautta syntynyt uusi tuttavuus on sitäpaitsi jollain tapaa arvokkaampi, kun ei saman tien olla nenä toisen perseessä katsomassa jotain kakkakuvia.

Ja yhteydenpito sekä läheisiin ihmisiin että toivottuihin uusiin kontakteihin onnistuu kyllä tarvittaessa uudenkarhealla NMT-puhelimellani, jonka saa pienen kokonsa puolesta jopa viedä käsimatkatavarana lentokoneeseen.

Nyt tuli tippa linssiin ja housuun. Nyt tiedän että siellä jossain minulla on erimunainen kaksoisveli joka ajattelee tismalleen samalla tavalla kuin minäkin. Allekirjoitan verellä ylläolevan lainauksen.

Soittele. Käydään kaljalla. Ookko saanu pillua millon viimeksi?
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
*** TASKUKORTIT ***
Jaettiin Halmela [Th 2h]

*** YHTEENVETO ***
Potti yhteensä 610 | Rake 0
Pöytä [2c Jd 3c 2d 2s]
Paikka 1: kuijel ei näyttänyt [Ah 3h]
Paikka 2: Halmela (jakaja) luovutti kohdassa: flop
Paikka 3: gmcmack1 (pieni blind) luovutti kohdassa: flop
Paikka 4: PERLADILLO (iso blind) luovutti kohdassa: flop
Paikka 6: muraia näytti [Kd Js] ja voitti (610) kädellä täyskäsi, kakkoset ja jätkät
Paikka 8: javinetozgz ei näyttänyt [4c Kc]
 

Snagari

Jäsen
Nyt jos koskaan on ketjun aiheen mukainen fiilis. Toisaalta vituttaa tämä perseily, ettei liigafinaaleja näy ilmaiseksi ja minun asuinalueellani ei antennin kautta edes maksullisesti. Tässä kohtaa tekee mieli itkeä.

Mutta, minulle tulee väistämättömästi mieleen tästä legendaarinen Kummelin sketsi, jossa apinaa vähän koijataan. Tulee mieleen Nelosen johtajat, kun he ovat keksineet, että perkele mehän voidaankin laittaa finaalit maksukanavalle, ja liigan johtajat ovat tuo "apina". Kummeli - Apinaa koijataan @ YouTube
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Nyt jos koskaan on ketjun aiheen mukainen fiilis. Toisaalta vituttaa tämä perseily, ettei liigafinaaleja näy ilmaiseksi ja minun asuinalueellani ei antennin kautta edes maksullisesti. Tässä kohtaa tekee mieli itkeä.

Mutta, minulle tulee väistämättömästi mieleen tästä legendaarinen Kummelin sketsi, jossa apinaa vähän koijataan. Tulee mieleen Nelosen johtajat, kun he ovat keksineet, että perkele mehän voidaankin laittaa finaalit maksukanavalle, ja liigan johtajat ovat tuo "apina". Kummeli - Apinaa koijataan @ YouTube

Juuri piti tulla kirjoittamaan sama amutta Snagari ehtikin ensin. On kyllä älytöntä tämä nelosen touhu, ei voi muuta sanoa.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Pissan värinen osa lehdistöstämme ja mielikuvitus. Ja historiantuntemus puhumattakaan sen soveltamisesta. Taitaa kyllä päteä joissain muissakin maissa.

Anneli Jäätteenmäki ---> Irak-sotku ---> Irakgate (välissä oli muuten vielä faksi! Pena fanit huutakaa Faksi jne)

Vahasmasa ---> Lautakasasyytös ---> Lautagate!!

Vanhasmasa& La Presidenta Tarja ---> Lautas-sota! ---> Lautasgate!!

Viimeisin: Ilmasto-ongelmat ---> Kööpenhamina ---> Climategate..

Nää meidän journalistit ovat ilmeisesti kuulleet Watergate skandaalista ja sen että se liittys politiikkaan, mutta ne muut jutut sitten ovat menneet ohi näiltä huipuilta. Esim. sellainen pikkuseikka kuin että mistä se gate sinne waterin perään ilmaantuikaa tai miten se niiku sinne kuuluu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös