Enemmän ihmettelyketjun kamaa tama minun viestini, mutta laitan nyt tähän lainaamani viestin jatkoksi.Puhelinmyynti nyt on puhelinmyyntiä ja tunnetusti muukaan puhelimitse toimiva asiakaspalvelu ei ainakaan asiakasta palvele, mutta tälle en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä.
Valitettavasti kärsivällisyyteni ei riittänyt jonottamiseen puhelinmyyjän juttusille päästäkseni joten en tiedä, mitä tämä kuopiolainen Call Waves putiikki olisi tahtonut minulle tällä kertaa myydä.
Mulle on nyt syksyllä soitellut aika helvetin monta kertaa joku "puhelinmyyjä," joka on kuitenkin siitä poikkeuksellinen versio ettei sille voi vastata ollenkaan. Tai siis voi vastata, mutta vastattaessa puhelu katkeaa heti ja kun pari kertaa olen huvikseni soittanut takaisin, niin nauha sanoo vain että "yritimme tavoittaa sinua," ja sitten sekin nauha katkeaa. Googlettaminen paljastaa muiden vastaavat kokemukset näistä numeroista.
Olisi kiva tietää, mihin tuo pyrkii eli mitä iloa siitä jollekin taholle on, että soittoon ei voi vastata ja ettei numeroon voi soittaa takaisin. En tietenkään ole pitkään aikaan tietoisesti tähän enää vastannutkaan ja mulla on pari noita numeroita tallennettuna luuriin että tietää olla vastaamatta, lähinnä vaan ihmetyttää mitä peliä toi on. Ei noista varmaan mitään laskutettukaan ole eli tuskin idea siinäkään on että tuo jotenkin kusettaisi rahaa, mutta enpä ole laskusta jaksanut asiaan perehtyä.
Aika erikoinen kuvio kuitenkin enkä ihan ymmärrä ajatusta sen takana.