Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 009 255
  • 12 944

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tässä seuraavassa yhtälössä kiteytyy yöketjun sisäsiittoisuus. Olin siellä kolmatta kertaa.. Ensimmäistä, ainoaa sekä viimeistä. Vedin siis korkealentoista paskaläppää, mutten olettanut saavani osakseni ihan seuraavan kaltaista puusilmäisyyttä..

Parin nyyhkijän kyyneleet alkoivat siis seuraavasta:

Jaws, saadaan homoiltua kunhan jompikumpi ensin paskantaa muijasi tuheron päälle.

Allekirjoittanut viljeli siis yöketjuun harmitonta/mautonta homoläppää nimimerkki jawsille ja oletti ettei Jimmy Carr olisi ihan tuntematon tuttavuus. Oletin ettei jaws myöskään itseensä moista olisi ottanut, mutta hyvin se hiekka pilluun löysi. Tai kuten jimmycarrmaisesti: "homon saa panemaan naista kun paskannetaan naisen tuheroon"

Ylilyönti.

Tulitukea löytyi tietysti ja..

Mutta pidä jooko SeQuins erossa tuommoisista. En kauheasti tykännyt lauseesta, jossa hänet mainitsit.

Tässä päästiin jo hyvin ytimeen ja herra päättikin oletettavan palstanaisensa keksiä uhriksi, mutta lisäksi vielä koitettiin olla nokkelia..

Tuohon ZayWestille voisi keksiä vaikka minkämoisia kuittauksia, mutta jätetään tällä kertaa sanomatta. Kuten virvelikainalo sanoikin, ylilyönti. Eikä kerta näköjään riittänyt. :)

Ja tämä paketoikin koko setin. Mitähän se Idols-Nikula sanoisi tähän? Voisi olla jotain jatkoon menoon liittyvää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tulitukea löytyi tietysti ja...

Lakoninen toteamus, ei nyyhkimistä ja kyyneleitä. Minkäs teet kun on tuollainen Carrin mentävä aukko yleissivistyksessä?

E: Jaa, siellä on näköjään oman poistumisen jälkeen mieli pahoittunut ihan kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Tässä seuraavassa yhtälössä kiteytyy yöketjun sisäsiittoisuus. Olin siellä kolmatta kertaa.. Ensimmäistä, ainoaa sekä viimeistä. Vedin siis korkealentoista paskaläppää, mutten olettanut saavani osakseni ihan seuraavan kaltaista puusilmäisyyttä..

Kieltämättä nauroin makoisasti kun luin viime yön tuotokset läpi. Kiitos ZayWest.
Lievästi on alkanut hiertämään tuosta yöketjusta lähtenyt sisäpiirin hihittely/söpöily, joka tuntuu leviävän kulovalkean tavoin joka puolelle. Todennäköisesti tämän yön tapahtumat vain heittivät bensaa liekkeihin, mutta ainakin hetken oli kivaa.
 

Snagari

Jäsen
Kieltämättä nauroin makoisasti kun luin viime yön tuotokset läpi. Kiitos ZayWest.
Lievästi on alkanut hiertämään tuosta yöketjusta lähtenyt sisäpiirin hihittely/söpöily, joka tuntuu leviävän kulovalkean tavoin joka puolelle.
Ai en olekkaan ainut.

Tuomas Nyholmin äänellä, ihan HUIKEETA mielensäpahoittamista. Toki persepaskahomojutut voi joskus olla "Ylilyönti." ,mutta ei tuossa nyt sellaista ollut. Nauroin ehdottomasti, en mitenkään ivalla vaan tuo oli oikeasti hauska tapahtumasarja varsinkin aamutuimaan luettavaksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Alkaa olla otsaluu todella kipeä. Syy tähän on se, että olen nyt n. vuorokauden läiskinyt sitä useita kertoja avokämmenellä. Syy tähän on tietyt samaa joukkuetta kanssani kannattavat kirjoittajat tuolla KHL:n kaatumis- ja Jokereiden mediaketjussa. Ei kannata lukea. Paljon puusilmäisyyttä ja varsinkin puusilmien ummistamista. Uskomatonta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jimmy Carr ei ole minullekaan tuttu, joten jos viestissäsi oli @ZayWest oikeasti jotain hauskaa, niin meni jo ihan sen takia ohi. Minun mielestäni viestisi olivat yksinkertaisesti huonoa huumoria, en voi sanoa nauraneeni hetkeäkään. Ehkä olen liian tosikko entinen lukiolainen, kun eivät nuo amisläpät ole koskaan jaksaneet naurattaa. Palstahistoriaasi tuntien minä ja sinä olemme kuin yö ja päivä ihmisinä. Varmaan joku tuosta naurut sai. En osaa ihmetellä sitä, että tästä, kuten niin monesta muustakin asiasta, pitää mennä jatkamaan muihin ketjuihin, sillä sehän on Jatkoajan keskustelupalstalla nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus. Rauha nyt.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jotenkin sitä odotti että nuo omat jutut olisivat olleet vuorokauden paskinta antia, mutta aina voi yllättyä.

Ehkä olen liian tosikko entinen lukiolainen, kun eivät nuo amisläpät ole koskaan jaksaneet naurattaa.

Pyyhi nyt kyyneleesi. Sinä syötit, minä tein maalin. Siinä se. Se ei ollut kaunis osuma, mutta osuma kuitenkin. Truth is out there ja neitoja on ihan oikeastikin pulassa ja pelastamista vailla. Ei tarvitse keksiä tilanteita keskustelupalstalla ja leikkiä sitten sankaria.

Palstahistoriaasi tuntien

Evergreen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pyyhi nyt kyyneleesi. Sinä syötit, minä tein maalin. Siinä se. Se ei ollut kaunis osuma, mutta osuma kuitenkin.

No heh heh, hui että mitä dramatiikkaa, ihan jännittää täällä. Sinähän tässä nokkiisi otit kun tulit tekemään marttyyrikuolemaa toiseen ketjuun. Sille on varmasti syynsä, että tähän ketjuun tulit aukomaan päätäsi sinä enkä minä. Anteeksi nyt suuresti, kun en osaa nauraa huumorillesi. Ehkä noille jutuille jostain arvostavaa yleisöä löytyy.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ja tilanne vaan jatkaa hämmentävyyttään. Asioita on otettu tosissaan? Vai eikö? Vai onko? Vai siis häh? Perin absurdi tilanne on. En todellakaan tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tai no, ei kumpaakaan, mutta siis... Eikös joku sananlasku mennyt sen suuntaisesti, että joka mielensä sanoista pahoittaa jotain? Oliko nyt sit taas niin iso asia.

Voin toki kertoa tilanteesta oman versioni. Ensin tulee varsin suora kysymys. Sen jälkeen taphtuu Turun suunnalla tahaton väärinymmärrys, jolloin epäilen omaa ymmärrystäni, mistä seurasi muutama sekainen viesti. Siinä ohessa tuli myös palstan yleiseen ilmapiiriin nähden varsin hämmentävä viesti, jonka kuittasin jonkun sortin huumorina. Minullekaan kun eivät nuo komiikka-alan ammattilaiset ole tuttuja. Otaksuin siis, että tuo on jotain kännissä ja läpällä-huutelua.

Sitten siinä näytti tilanne laukeavan, ja poistuin muihin askareisiin. Kävin vielä ennen nukkumaanmenoa tarkastamassa tilanteen, ja edellä oli omaan silmään perin mautonta läppää, minkä toki pystyn näkemään jonkun kokevan hyvänä huumorina. Oletus oli, että ZayWest ihan turpa täynnä huutelee mitä sattuu ja lähdin hakemaan sellaista kuivaa toteamusta siihen alle sitten aamulla tarkastettavaksi. Tai jotain, ajatus ei ihan kulkenut enää puoli kolmelta, vai paljon se nyt oli? Sitten herään ja huomaan, että mieliä on jälleen pahoitettu, ja on perin vaikeaa suhtautua tilanteeseen, johon ei pitäisi tarvita suhtautua mitenkään eikä sen pitäisi olla mikään tilanne. Tosikoksi en silti suostu itseäni leimaamaan, vaikka tuolle en osannutkaan nauraa, ainakaan siten kuin vitsille yleensä nauretaan. Sillain "mitä vittua nyt taas"-tyyliin hymähdin. Mutta että tuollainen menisi jollain tunteisiin? En usko, vaikka palstalla kuka mitä kirjoittaisi. Jawskin vaan esittää? Esittäähän?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ja minä olen ihan tyytyväinen jos saan anteeksipyynnön sekä pari kaunista sanaa.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Jawskin vaan esittää? Esittäähän?

Jos Jaws vetelee tällä hetkellä jotain roolia tuon loukkaantumisensa kanssa, niin nostan kyllä hattuni.
Veikkaan kuitenkin että ZayWest pääsi todella syvälle (jopa homoeroottisen syvälle) nuoren miehen ihoa.

Nyt kannattaisi varmaan vain myöntää että läppä meni ohi ja pahoitella mielensäpahoittamisesta eikä jatkaa vinkumista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jawskin vaan esittää? Esittäähän?

Esitin siihen ensimmäiseen viestiin asti - siihen, missä sanoin, että nyt on tarjoiltu jyväskyläläiselle muutama liikaa. Siinä olin kyllä tosissani, että koin sen keskusteluun liittymättömän nimimerkin mukaantuomisen mauttomaksi, siitä en ole vieläkään mielipidettäni muuttanut. Olin silti vähän ihmeissäni, että tämä nyt tuntui ZayWestin mielestä asialta, jota piti vielä tähän ketjuun tulla jälkikäteen analysoimaan. Kuvittelin, että asia olisi sillä sipuli ja kuitattu sillä että oli myöhä ja yöketjussa muutenkin on meno aina sen mukaista.

Ja minä olen ihan tyytyväinen jos saan anteeksipyynnön sekä pari kaunista sanaa.

Haen kaupasta sinulle suklaata ja punaviiniä (vaikken itse juokaan), kuten yöketjussa olisit varmasti viime yönä halunnut. Kyllä minä anteeksi voin sinulta pyytää jos asia on sillä mielestäsi loppuunkäsitelty. En minä mieltäni pahoittanut, mutta kunhan ihmettelin avoimesti. Pahoitteluni. Mutta Jimmy Carr ei edelleenkään ole tuttu, pitää varmaan perehtyä miehen tuotantoon.

No niin lapset, kaikki saa lainata sinistä ämpäriä vuorotellen.

Tässä on sitä huumoria mistä pidän. Ehkä siksikin menivät nuo ZayWestin jutut yli hilseen. Aina yhtä sympaattinen LL tuli korjaamaan tilanteen, onneksi. Saatan ehkä pystyä taas leikkimään samalla hiekkalaatikolla.

Nyt kannattaisi varmaan vain myöntää että läppä meni ohi ja pahoitella mielensäpahoittamisesta eikä jatkaa vinkumista.

Johan minä myönsin heti ensimmäisessä tänään tähän ketjuun kirjoittamassani viestissä, että jos viesteissä oli jotain hauskaa ja jotain sellaista, että Jimmy Carr pitäisi tuntea, niin läppä meni ohi niin että hujahti. Ei täällä sentään mieliä pahoitettu ole, koska jollain merkillisellä tavalla tykkään, kun tulee oikeaan yläkulmaan noita hälytyksiä, vaikka sitten tämmöisistäkin keskusteluista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Haen kaupasta sinulle suklaata ja punaviiniä, kuten yöketjussa olisit varmasti viime yönä halunnut.

Halusin kyllä ihan jotain muuta, mutta hyväksyn pahoittelusi. Olivathan suklaa ja punaviini vain kielikuvia siihen kauneimpaan viitaten? Tai lähinnä sen värimaailmaan.
 
Hallitusohjelma on julkaistu ja sisältää monenmoista säästöä ja leikkausta. Seuraavassa käsitellään yhtä leikkausta, joka on noussut ainakin toisen iltapäivälehden pääuutiseksi järisyttävän epäoikeudenmukaisuutensa vuoksi:

Olemme tyrmistyneitä. Keliakiaan on täsmähoito eli gluteeniton ruokavalio, jolla sairaus saadaan kuriin, eikä se etene, kuten moni muu pitkäaikaissairaus. Gluteeniton ruokavaliohoito tulee kuitenkin kalliiksi keliakiaa sairastaville, joten siihen tarvitaan ehdottomasti yhteiskunnan tukea

Kun keliakiaa sairastavalla on taloudelliset mahdollisuudet hoitaa sairauttaan, hän on täysin työ- ja toimintakykyinen, yhteiskunnan tuottava jäsen

- Ruokavaliokorvausta pitäisi pikemminkin nostaa, jotta se olisi samalla tasolla kuin lääkekorvausjärjestelmän alempi erityiskorvausluokka muissa vastaavissa vaikeissa ja pitkäaikaisissa sairauksissa.

Liiton mielestä korvauksen poisto asettaa keliakiaa sairastavat yhä eriarvoisempaan asemaan verrattuna muihin pitkäaikaissairaisiin.

Kyse on siis hallituksen aikomuksesta poistaa keliaakikoilta ruokavaliokorvaus. Tämän työ- ja toimintakykyä sekä henkilön yhteiskunnallista tuottavuutta turvaavan korvauksen suuruus on ollut 23,60 euroa kuukaudessa.

Sinänsä hyvä että tämäkin epäkohta tuli esiin. Ei voi muuta sanoa kuin että hallitus on aivan oikealla asialla poistaessaan tällaisia minitukia, joiden pyörittämiseen tarvitaan kuitenkin hallintokoneistoa. Ensin Kansa vaatii normien ja byrokratian purkamista. ja sitten kun tukiviidakkoa aletaan purkamaan, nousevat kaikenkarvaiset etujärjestöt barrikadeille. Tätä lienee luvassa seuraavien viikkojen aikana enemmänkin.

Jos tätä tukea ei poisteta ensi tilassa, joudun kyllä kysymään miltä luukulta voin hakea korvauksia uusien silmälasien ja piilolinssien hankintaa varten. Entäpäs laktoosi-intolerantikot, kuka heidän HYLA-maitonsa korvaa?

EDIT: Niin, ja linkki Iltalehden uutiseen: Hallitukselta kova isku keliaakikoille: "Tätä emme voi hyväksyä"
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Halusin kyllä ihan jotain muuta, mutta hyväksyn pahoittelusi. Olivathan suklaa ja punaviini vain kielikuvia siihen kauneimpaan viitaten? Tai lähinnä sen värimaailmaan.

Suklaan ymmärrän, mutta punaviini menee jo yli hilseen. Kuinka kovaa sä vedät?

Edit. Kiinnostuin, voit soitella koska vaan....
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Jaws pakko kysyä missä kohtaa @ZayWest toi mukaan tämän kolmannen nimimerkin mukaan? Ennen kuin vastaat pakko myös kertoa, että kaikki eivät todellakaan ole tietoisia sinun yksityiselämästäsi ja täten ihmissuhteistasi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Suklaan ymmärrän, mutta punaviini menee jo yli hilseen. Kuinka kovaa sä vedät?

Pohjaan saakka tai vaihtoehtoisesti takaseinästä läpi. Perusedellytys on että uloste on veren sävyttämää ainakin muutaman päivän ajan.

koska mielestäni tässä ei mitään nimimerkkejä nosteltu esiin puolelta taikka toiselta.

Minä vihjailin yleisesti ja toinen osapuoli henkilöi puheeni värikynällä. Tuossapa se nk. "ongelma" oli. Toki itselläni oli myös oletus että koomikolta lainaamani juttu saattaisi aueta.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@ZayWest sai nyt uuden leikkikaverin nimimerkistä @en1103, joten lienee minun vuoroni lainata sitä sinistä ämpäriä.

@Kulkija; Kolmas nimimerkki tuli mukaan siinä ZayWestin toisessa viestissä, jossa hän ilmiselvästi viittasi sillä "muijalla" tähän kolmanteen nimimerkkiin. Tokihan sen voi ajatella, ettei viittausta ollut, mutta minun mielestäni se oli ihan selkeästi tarkoitettu viittaamaan kyseiseen henkilöön.

Hauskaa muuten, että kun viime päivinä olen monen nimimerkin pyynnöstä jättänyt kokonaan puhumatta tästä aiheesta, niin aina joku muu tuo sen esille. Kiltisti olen yrittänyt olla ihan hiljaa asiasta, mutta jostain se aina löydetään.

En1103 toteaa, että nimimerkkejä ei nosteltu esiin, mutta viittaus oli niin ilmeinen, että eiköhän se suurimmalle osalle kierrätyskeskusta lukeneille ollut aika selvä juttu. Mutta sekin on nyt käsitelty.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Siis mistä aiheesta?

Ei tässä voi oikeilla nimillä enää suoraan puhua, kun joka hetki jossain päin Suomea joku nimimerkki tai vierailija tukehtuu siirappiin tästä aiheesta lukiessaan.

Ja nimimerkille @Kulkija vielä tuosta tietämättömyydestä koskien minun yksityiselämääni; Yöketjun sivu nro 108 auki niin tietää jo ihan tarpeeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös