Kaikken parasta näissä on noitten ennustajien ja parantajien tarinat kun ne esittelee itseään. Ihan pokalla: Hei. Olen ammattihuijari.Onko joku kattonut joskus aamulla tuota ennustaja TV:tä. Ei siinä vielä mitään, mutta tuonne vielä soitetaan! Ei jumalauta, miten ihmiset voi olla tyhmiä.
Vähän ehkä aiheesta ohitse, mutta minä melkein olisin valmis kieltämään nämä kojelautakamerat tai mopoilessa käytettävät kypäräkamerat. Etenkin jälkimmäisen kanssa on tullut huomattua, että aina kun näkee jonkun mopopojan ajelevan kamera kiinni kypärässä, niin kyllä sitä jossain vaiheessa ajoa se keula nousee pystyyn tai sitten jotain muuta stuntin tapaista. Kukapa noita kameroita jaksaa käyttää ellei mitään poikkeavaa tapahdu.
Tarkoitin että siis vain Suomessa. Venäjällä noiden käyttötarkoituksen ymmärrän, siellä kun hyvin suurella prosentilla on tuo "dashcam" käytössä koska korruption takia saatat lopulta olla maksumiehenä vaikka se toinen osapuoli oli syyllinen. Noilla kameroilla venäläinen hakee totuuspohjaa omille puheilleen.Äläs nyt, nuo autoissa olevat kamerat ovat johtaneet hienoihin autokolarivideoihin, yleensä Venäjältä.
Ihan selvyyden vuoksi (ei sinulle vaan yleisesti) todettakoon, että "tutkintapyynnöllä" siis tarkoitetaan sitä että SalBa on tehnyt tilanteesta ilmoituksen salibandyliigan kurinpitäjälle, ei mitään rikosilmoitusta tms.Tutkintopyynnön tekeminen tuosta on naurattavaa kun tuosta ei minkäänlaista vahinkoa aiheutunut, mutta purijalle useamman pelin pelikielto ja tönijälle pieni jäähy olisivat olleet oikeat tuomiot. Älytöntä on väittää, että tuossa olisi taottu ketään kyynärpäällä päähän. Pientä, vittumaista vääntöä loppuun asti joka varmasti kakkoseksi jäänytttä vitutti.
Mitäs Zlatan on voittanu?
Kyllähän suurissa urheilujärjestöissä kuten fifa ja Olympiakomitea tarvittaisiin todella suuri tuuletus että saataisiin pöhöttyneet oman eduntavoittelijat pihalle. Tämä raportti pelleily ja Norjan talviolympialaiset joista Norja sittemmin vetäytyi kertoi että kaikki on kyllä niin Vituillaan noissa järjestöissä kuin mahdollista.En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa (vaiko olla yllättymättä) Fifan päätöksestä antaa Qatarin ja Venäjän järjestää MM-kisat. Jos avoimin kortein olisi pelattu, niin koko raportti olisi julkaistu ja asiasta olisi käyty kunnon julkinen keskustelu. Vielä kun Venäjällä on nyt muutkin asiat sekaisin kuin vain toimet Ukrainassa, niin suurena riskinä on parit floppikisat putkeen. Eipä paljoa naurata jos 2018 areenat ovat puolivalmiita ja kisaturistit eivät pääse pitkittyneiden pakotteiden takia edes maahan. Tai jos 2022 kisoissa helle, työmailla kuolleiden kohtalot tai vastaavat vievät fokuksen sekä pelaajilta että katsojilta. Nuo riskit voisi vielä periaatteessa hyväksyä jos olisi oikeasti puolueetonta tietoa, mutta nykyinen toimintatapa tuo mieleen Pohjois-Korean.
Kyllähän suurissa urheilujärjestöissä kuten fifa ja Olympiakomitea tarvittaisiin todella suuri tuuletus että saataisiin pöhöttyneet oman eduntavoittelijat pihalle. Tämä raportti pelleily ja Norjan talviolympialaiset joista Norja sittemmin vetäytyi kertoi että kaikki on kyllä niin Vituillaan noissa järjestöissä kuin mahdollista.
Kuka enää lähtee hakemaan olympialaisia, kun tuo touhu on ihan uskomatonta? Jos Norjan kaltainen superrikas maa ei pysty/halua vastaamaan KOK:oon naurettaviin vaatimuksiin, ei jäljelle jää kuin nämä venäjät ja kazakstanit.
Vuoden 2024 kesäkisoja ovat hakemassa ainakin alustavasti Saksan, Italian ja Ranskan kaltaiset maat sekä myös ihannoimasi USA. Minusta tuo kertoo ainakin siitä, että eivät ehdot mitenkään mahdottomat voi olla.
Olisi kiva tietää, minkä takia kesäkisoja hakevat pääasiassa demokratiat, mutta talvikisoista ovat kiinnostuneita nuo kyseenalaisemmat maat.
Joskus tullut vilkuiltua näitä ohjelmia ja hauskuutta herättänyt esimerkiksi "Hei, olen Ulla-Helmiina Kusetus. Olen opiskellut valohoitoa, tarotia ja vyöhyke-energiaterapiaa useita vuosia ja tehnyt kaikki elämäni päätökset taivaankappaleiden neuvosta." (vapaa lainaus ulkomuistista) Tuossa pisti väkisin miettimään, että haluanko neuvoja sellaisilta taivaankappaleilta, joiden ohjastama ihminen päätyy tv-huijariksi aamupäiväohjelmiin?Kaikken parasta näissä on noitten ennustajien ja parantajien tarinat kun ne esittelee itseään. Ihan pokalla: Hei. Olen ammattihuijari.
Sama kävi mielessä. Mikäli kyseessä on oikea katoaminen, niin perun pahat ajatukseni ja pyydän nöyrästi anteeksi. Parin päivän sisäänhän tuo selvinnee, onko oikeasti kateissa vai ei...Nikke Ankaran "katoaminen", josta uutisoidaan iltapäivälehdissä. Haiskahtaa selvältä julkisuus/mainoskikalta. Hyvin toki onnistui, nyt on nimi IL:n ja IS:n etusivulla isolla otsikolla.
Nikke Ankaran "katoaminen", josta uutisoidaan iltapäivälehdissä. Haiskahtaa selvältä julkisuus/mainoskikalta. Hyvin toki onnistui, nyt on nimi IL:n ja IS:n etusivulla isolla otsikolla.
Sama kävi mielessä. Mikäli kyseessä on oikea katoaminen, niin perun pahat ajatukseni ja pyydän nöyrästi anteeksi. Parin päivän sisäänhän tuo selvinnee, onko oikeasti kateissa vai ei...
– Tällä tietoa asiaan ei liity dramatiikkaa. Aikuinen mies saa kulkea missä tahtoo.
Ja homma saatu vielä pakettiin Brädin kyynelillä sekä teemalla "tosi kyseessä". Ilmeisesti se tarvittava 24h myös hätäisesti maltettu odottaa ennen kyttäruudulle ilmoittamista. Aikuiset miehet kun eivät noin vain katoa vuorokaudeksi tai pidemmäksi ajaksi.
Ja vetivät Niken äidinkin tähän mukaan, vai? Sen mielestä uutisointi etenkin poliisin puolelta on hävytöntä. Toivon todella, että tämä olisi "mainoskikka" tms, mutta jotenkin on sellainen olo, ettei tämä pelleilyä ole. Toivottavasti olen väärässä ja sinä oikeassa, aika tämän näyttäköön.
Saa jakaa!Näet järven jäällä avannon, avannon vieressä polkupyörän ja pipon. Mitä teet ensin? Jotkut saattavat hälyttää apua paikalle tai katsoa miten vakava tilanne on ja auttaa itse mahdollisuuksien mukaan, mutta eräs sankari katsoi parhaimmaksi ottaa pari kuvaa ja jakaa ne facebookissa ja pyytää siellä jotakuta soittaa 112een. Niin, mitäs tähän nyt sanoisi..
Kesken pyörälenkin mies vaivaantui hiljaisuudesta ja rikkoi jään. Särki kädellä!Näet järven jäällä avannon, avannon vieressä polkupyörän ja pipon. Mitä teet ensin? Jotkut saattavat hälyttää apua paikalle tai katsoa miten vakava tilanne on ja auttaa itse mahdollisuuksien mukaan, mutta eräs sankari katsoi parhaimmaksi ottaa pari kuvaa ja jakaa ne facebookissa ja pyytää siellä jotakuta soittaa 112een. Niin, mitäs tähän nyt sanoisi..