Valioyksilö
Jäsen
En tiennytkään, että videossa esiintyvä herra on myös stand-up viihdetaiteilija.
En löytänyt keskustelua myötähäpeästä, joten laitoin tänne.
Ainakin eilen livenä yllätti positiivisesti.
En tiennytkään, että videossa esiintyvä herra on myös stand-up viihdetaiteilija.
Myötätyntoa tässä tarvitaankin. Koko päivän uutispimennossa duunien takia ja sitten pamahtaa tällainen ''ilouutinen''. Ketjun otsikkoon liittyen, en ole vielä päättänyt itkeäkö vai nauraa. Ensin todennäköisesti nauran ja sen jälkeen itken koko ensi kauden.Jatkoajankin uutisoimalle diilille, jonka mukaan Karalahti sittenkin Jokereihin. Oikeesti, Hjallis, jotain rajaa fanienkin kohtelussa... Ei helvetti, mikä suhmuri se kaveri on?!?
Myötätuntoa kyllä virtaa nyt täältä Kapaslandiastakin sinne Jokerifanien suuntaan, yrittäkää jaksaa..!
Stand up -koomikko Ali Jahangiri keikalla osa 1/2. - YouTube
Stand up -koomikko Ali Jahangiri keikalla osa 1/2. - YouTube
Ja voi vittu, että miten. Äijä oli suuttunut siitä, kun kerrostaloa remontoidaan ja se talo oli pressutettu. Siitä sitten neljännen kerroksen ikkunasta leikkaamaan oman ikkunan edestä veitsellä pressua pois....
R.I.P
Vielä kun Buddha siellä myhäilee taustalla (tämä mielikuvana Matti Alatalosta).
Laitetaam nyt tännekin. Mikä on tärkeintä sinulle? - YouTube
Mitä vittua nyt taas, kerran elämässä näen Arsenalin Suomessa livenä, niin pitääkö mun potea huonoa omaatuntoa siitä johtuen? T: 0 Veikkausliigan ottelua livenä nähnyt.
(Linkki youtubeen)
Pitäisi, koska jostain käsittämättömästä syystä olet ilmeisesti aina valinnut telkkarin ja Valioliigan hienon kotimaisen futiksen sijaan.
Mitä erityisen hienoa on suomalaisessa fudiksessa? Minua naurattaa että tommoinen puoliammatillinen puuhastelu saa senkin vertaa mediaikaa mitä se tällä hetkellä saa. Suomalaisen jalkapalloa väen pitäisi kääriä hihat ja ryhtyä hommiin, ei itkemällä ja valittamalla niitä katsojia saa.
Sitten vielä kun ihmiset kävisivät edes silloin tällöin tarkastamassa oikein livenä, että miten se suomalainen jalkapalloväki on edistynyt. Mutta ei, helpompi vaan puhua vanhasta muistista potkupallosta.Mitä erityisen hienoa on suomalaisessa fudiksessa? Minua naurattaa että tommoinen puoliammatillinen puuhastelu saa senkin vertaa mediaikaa mitä se tällä hetkellä saa. Suomalaisen jalkapalloa väen pitäisi kääriä hihat ja ryhtyä hommiin, ei itkemällä ja valittamalla niitä katsojia saa.
On totta, että futispiireissä puuhastellaan aika paljon organisaatiotasolla.
Mutta en minä esimerkiksi KuPS:n peleihin mene Ari Lahtea tai Jarmo Heiskasta katsomaan. Minä menen katsomaan sitä hienoa lajia, jota onneksi pelataan myös Suomessa. Sielläkin näkee hienoja suorituksia, tunteiden vuoristorataa, tuttuja hymyileviä naamoja, makkaran ja kahvin tuoksua sekä yksinkertaisesti on tunne siitä, että on osana hienoa futisyhteisöä. Ja mikä tärkeintä, kaikki tapahtuu paikan päällä. Samanlaista on aika vaikea kokea telkkarin välityksellä.
O
Suomalainen jalkapalloillu on nyt siinä tilanteesssa missä se ansaitsee olla. Kyvyttömät ihmiset eivät ansaitse parempaa. Pelaajia toki tulee hieman sääliksi.
Laitetaam nyt tännekin. Mikä on tärkeintä sinulle? - YouTube
Mitä vittua nyt taas, kerran elämässä näen Arsenalin Suomessa livenä, niin pitääkö mun potea huonoa omaatuntoa siitä johtuen? T: 0 Veikkausliigan ottelua livenä nähnyt.
(Linkki youtubeen)
En ota kantaa sen kummemin muuhun kuin että Steegilin tekstien mukaan koko suomalainen urheilumaailma on perseestä. SM-liiga on puuhasteluliiga, jääkiekko lajina Suomessa on kriisissä, juniorituotanto on epäonnistunut, Veikkausliiga on säälittävää, suomalainen jalkapallo on surullista..
Noh, onneksi minä viihdyn hyvin niin SM-Liigan, Mestiksen, Suomi-Sarjan, Veikkausliigan kuin futiksen alasarjojenkin peleissä.
Sieltä se urheilukulttuuri nousee.
Suomessa on hyvä höntsäkulttuuri! Jääkiekkossa, salibandyssa ja jalkapallossa nyt ainakin. Luultavasti liiankin hyvä, koska se höntsäilyn puuhasteluasenne on tarttunut ihan pääsarjatasoihin.
Kriittisyys on kaiken kehityksen perusta. Kun asiat kaiken järjen mukaan ovat huonosti niin miksei sitä suoraan saisi sanoa?
Mikä helvetin vedenjakaja tuo yksi päivä muka on. En ymmärrä.
Pitääkö Olympiastadionille matkaavien JJK-kannattjien tuntea huonoa omatuntoa, kun jättävät yhden kerran Veikkausliiga-ottelun väliin nähdäkseen livenä ainoan kerran elämässään Valioliiga-joukkueiden pelaavan?
Pitääkö Olympiastadionille matkaavien JJK-kannattjien tuntea huonoa omatuntoa, kun jättävät yhden kerran Veikkausliiga-ottelun väliin nähdäkseen livenä ainoan kerran elämässään Valioliiga-joukkueiden pelaavan?
Pahoittelen, mutta viesteistäsi välittyy lähinnä vain ylimielinen itsensä jalustalle nostaminen ja tätä kautta erottautuminen "puuhastelijoista". Toki järjestelmissämme on paljon parannettavaa, mutta suomalaisena urheiluihimisenä olen kaikesta huolimatta iloinen siihen tarjontaan mitä saatavilla on.
Hymistelyn ja "jees jees"- meiningin aika on todellakin ohi. Se tie ei nimittäin johda mihinkään muuhun kuin entistä pahempaan suohon ja fiaskoon. Jos tämän toteamalla saan jonkun leiman että pyrin nostamaan itseni jollekin jalustalle niin siitä vaan.