Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
On maailma mallillaan jos se, ettei hyväksy pienten lasten tappamista, vaatii jotakin perusteluita.
En nyt puhu pelkästään siitä ketjusta.
On maailma mallillaan jos se, ettei hyväksy pienten lasten tappamista, vaatii jotakin perusteluita.
Kaikki kysymykset ja argumentit eivät ole olleet urpoilua, niin en ole sanonut. Jos moista väität vakavissasi, valehtelet. En lähtenyt äskettäin yhtä mielipidettäni perustelemaan sen enempää ja myönsin sen suoraan, joten se on sun mielestäsi kai kaikkien vasta-argumenttien teilaamista urpoiluna. Mitä tulee siihen lapsi-keskusteluun, siinä mulla oli pointti olemassa, mutta myönnän kyllä ihan ilman narinoita, että se hukkui pelkän jankkaamisen sekaan. Tosin enpä ollut ainoa lajissaan tuossa keskustelussa. Ja hupaisaa toki oli sekin, että jengi pukkasi sivusta rakentelemaan olkiukkoja, joita vastaan sitten koki suuriakin voittoja, ilmeisesti.Jokseenkin surkuhupaisaa on ollut viime aikoina seurata sampion palstatovereiden kanssa käymää "keskustelua", jossa kaikki vasta-argumentit ja kysymykset ovat "ääliöiden urpoilua", johon ei huvita, jaksa tai kerkiä vastata.
Jossain määrin viihdyttävää on myös se, että jotkut rakentelevat itselleen norsunluutorneja näiden väittelyiden aikana ja huutelevat sieltä sitten olutta ja poppareita. Tosin muutaman jälkeen se alkaa rasittaa jo, ja itse olen sen verran urpo, etten jaksa sitä ininää kovin pitkään kuunnella, ennen kuin pistän vastapalloon.Viihdyttävää silti, eipä siinä.
Niin, olenhan vääntänyt lapsiasioista kokonaisessa kahdessa ketjussa.En nyt puhu pelkästään siitä ketjusta.
Tiedän, mutta olit siinä ketjussa itse vaatimassa perusteluita.En nyt puhu pelkästään siitä ketjusta.
Tuttuni hankkiutui taannoin Riki Sorsan facebook-kaveriksi.
Pistän paremmaksi! Eräs tuttuni tuntee Riki Sorsan broidin. On olemassa ihminen, joka määritellään siten, että hän on Riki Sorsan veli.
Ei nyt kannata itkupotkia. Käy katsomassa alkuperäisestä ketjusta.Minä halusin perusteluita hypoteesille "Ihmiselämä on pyhä", mutta ilmeisesti niitä ei ole luvassa.
Muistanko väärin vai oliko Kaisallakin mystinen flunssa Val di Fiemmessä ennen kärähdystä?
No jumalauta, kauan kaivattua naiskauneutta saadaan taas naishiihtoon!
Kaisa Varis palaa sm-laduille
Voi herranjumala sentään, eikö tästä akasta oikeasti vieläkään ole päästy eroon?
Muistanko väärin vai oliko Kaisallakin mystinen flunssa Val di Fiemmessä ennen kärähdystä?
Mä oon jo mennyt sekaisin näistä Kaisan käryistä. Eikös niitä ole pari hiihdossa ja yksi ampumahiihdossakin?
On kyllä helkkarin ovelaa. En mitenkään osais epäillä huijausta, jos olisin facebookissa ja tuollaisen viestin saisin.
Onhan noissa viesteissä aina huijauksen mahdollisuus, mutta kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi lähettää pyydetyt tiedot, ettei tarpelliset palvelut mene poikki.En kyllä välttämättä pitäisi niin itsestäänselvänä, että FB:ssä elämäänsä elävät tajuaisivat, että luottokorttitietoja ei välttämättä kannata lähetellä. Viimeisimmät feissarimokat.com kun käy aina lukemassa, niin saa vähän tuntumaa, millä tasolla liikutaan.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa tuolle Lukon versiolle teemasta Torilla tavataan. Minä kyllä mieluummin suosisin sitä alkuperäistä versiota tämän sijasta...
Nyt ne on tehneet youtubevideon tuosta Granlundin lauantaisesta epäonnistuneesta rankkarista Mertarannan "NÄITTEKÖ MINKÄ KAVERI ISKEE"-selostuksella. Onko nämä jonkun mielestä vielä hauskoja? Jättäisivät jo Miken rauhaan. Kaveri varmaan jo ajattelee, että "ei olisi ikinä pitänyt tehdä sitä ilmaveiviä", kun nyt jokaisesta mokasta tehdään "NÄITTEKÖ MINKÄ KAVERI ISKEE"-video.
Ja ei, en linkitä videota tänne. Ei ole hirveän vaikeata kuvitella mielessään tuota itsekin.
Nelonen.fi kirjoitti:Toni vetää Queenin kappaleen mahtipontisella tähtiasenteella, josta ei myöskään herkkyyttä puutu. Paula Koivuniemi ja Michael Monroe hehkuttavat kumpikin Tonin lavakarismaa.