Niin, sä sanot, että sulla menee huonosti ja sua vituttaa. No, mää vähän valaisen, että miten mun päivä meni...
Aamulla istuin paskalla ja katselin, että se nainen, joka täällä asuu on taas laittanut vessapaperirullan väärinpäin telineeseen. Arvelin jo siinävaiheessa, että tänään ei suksi luista.
Pääsin siitä vaatehuoneen ovelle tarkoituksena katsella päivän kledjuja kasaan, mutta se nainen, joka täällä asuu alkoi lääppiä mun persettä...
Siinä sitten, kun olin lähdössä töihin, niin kuulin kun se nainen, joka asuu täällä jutteli jollekkin joulukuusen kirkkaimmalle lampulle puhelimessa, että "meillä oli tänään tosi villiä ja rajua seksiä..."
-Seksiä? WTF! Vittu, mä koitin parhaani mukaan vältellä sitä ja yritin lähteä töihin.
No, siinä sitten, kun olin töissä, ilmaantui kutsu terveystarkastukseen. Sehän vitutti, koska olin unohtanut sen, mutta tavallaan helpottikin, kun ei tosiaan kiinnostanut katsella niitä urpåja siellä töissä.
Lääkäri alkoi jutteleen mulle, että mä muka runkkaan liikaa. Taas alkoi päässä pyöriä iso pyörä.
-Miten niin muka?
-Minä tässä koitan mitata verenpainnettanne, mutta se ei oikein meinaa onnistua...
-Okei, jossain muualla sitten...
Hain lapsoset ja suuntasin kauppaan ja siellä se oli; maailman kaunein nainen! Katselin ja mielessäni kirosin, että kun on lapset mukana...
Sitten se nainen käveli mua kohti ja kokoajan kelasin, että mitä järkevää tuolle nyt sanoisi, jos tulee mahdollisuus..
-Onko sulla kaksoset, se nainen kysyi?
-Eeei, kyllä nämä enkelit on eri-ikäisiä.
-En kyllä olis uskonut millään, että olet onnistunut saamaan naista kahdesti, se nainen sanoi ja jatkoi matkaansa.
Niin, mahtuuhan toki päivääni paljon muutakin, kuten "luottokorttinne ei kelpaa", onnistuin kaatamaan vesilasin syliini ja kaikkea pientä, joten jos sua vituttaa, niin arvaahan, että millainen tunne mulla on?