Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 021 664
  • 12 976
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tämän lisäksi Iltalehden ns. oikeissa vastauksissa viimeisimmäksi Finlandia-voittajaksi väitetään Sofi Oksasta, vaikka Mikko Rimminenhän sen tänä vuonna voitti.

Bravo.
Tämähän ei sinänsä ole virhe, koska tuo kyselyhän tehtiin ennen missikisoja joissa Pöysti kruunattiin. Silloin siis Oksanen oli oikea vastaus.

Mutta joo, onhan tuon toisen harakan vastaukset lähestulkoon itkettäviä. Tosin hyvä selitys häneltä siihen lopussa löytyi: "Oli pitkä päivä takana ja olin nukkunut vain parin päivän yöunet. Aivot eivät oikein toimineet. "
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eihän tuo Elsi ole kansanedustajaehdokas, ja koko juttu oli tehty jo vuonna 2009 kun molemmat olivat missoehdokkaita, siitä Sofi Oksanen. Ainakin näin nopeasti luettuna.
No voehan vittu. Totta. Katsoin nopeasti vain jutun ilmestymisajankohdan: "Lauantai 18.12.2010 klo 10.14".

Eipä siinä silti Elsin tulos nouse, kun Ahtisaari ei kuitenkaan voittanut Finlandia-palkintoa.

Sir Winston Churchill voitti aikoinaan (1953) kirjallisuuden Nobel-palkinnon, että ehkäpä se Ahti-Marakin vielä ehtii voittaa vielä Finlandia-palkinnon...
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Sir Winston Churchill voitti aikoinaan (1953) kirjallisuuden Nobel-palkinnon, että ehkäpä se Ahti-Marakin vielä ehtii voittaa vielä Finlandia-palkinnon...

Itse hymähtelin kenties eniten tuolle "jatkosota 80-luvulla"-vastaukselle. Oletettavasti Elsi on syntynyt itsekin tuolla vuosikymmennellä, joten luulisi että jotain tietopohjaa voisi olla. Sotalapsi siis.

Ihmiset eivät koskaan lopeta yllättämästä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minun pitää kyllä myöntää että itsekin olen joskus tehnyt samalla tavalla kun oli kesäkumit alla ja auto jäi kiinni sellaiseen loivaan luiskaan, eikä ollut ketään ihmisiä lähimainkaan jolta olisi voinut pyytää apua. Tosin minulla on automaattivaihteinen auto ja laitoin vaan vaihteen D:lle mutta en pönkännyt kaasua päälle millään, joten ei se auto siitä kovin kauas olisi sillä ryömintävauhdilla ehtinyt. Mutta niinpä vaan sain auton työnnettyä siitä liikkeelle ja pääsin hakemaan talvikumit alle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ja minua kiinnostaa ihan vitusti, että mitä mieltä espoolainen, Tuomarilan tuotos, wannabe- stadilainen ja junttien esikuva on suipoista ja niiden korvista.

No tälle angstiselle kommentille tämä ketju on ainakin täysin oikea paikka.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Postiluukusta kolahti lappu, että isännöitsijätoimiston toimipiste muuttaa yhdistymisen myötä tuosta aiemmasta n. 200 metrin päästä yli 10 kilometrin päähän. Eipä sillä suurta väliä, kun moisessa toimistossa on tarvinnut tässä asutun neljän vuoden aikana käytyä vain kerran, mutta viesti on muotoiltu siihen malliin, että tämä tarkoittaa palvelun parantumista. Selevä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Niin, sä sanot, että sulla menee huonosti ja sua vituttaa. No, mää vähän valaisen, että miten mun päivä meni...

Aamulla istuin paskalla ja katselin, että se nainen, joka täällä asuu on taas laittanut vessapaperirullan väärinpäin telineeseen. Arvelin jo siinävaiheessa, että tänään ei suksi luista.
Pääsin siitä vaatehuoneen ovelle tarkoituksena katsella päivän kledjuja kasaan, mutta se nainen, joka täällä asuu alkoi lääppiä mun persettä...

Siinä sitten, kun olin lähdössä töihin, niin kuulin kun se nainen, joka asuu täällä jutteli jollekkin joulukuusen kirkkaimmalle lampulle puhelimessa, että "meillä oli tänään tosi villiä ja rajua seksiä..."
-Seksiä? WTF! Vittu, mä koitin parhaani mukaan vältellä sitä ja yritin lähteä töihin.

No, siinä sitten, kun olin töissä, ilmaantui kutsu terveystarkastukseen. Sehän vitutti, koska olin unohtanut sen, mutta tavallaan helpottikin, kun ei tosiaan kiinnostanut katsella niitä urpåja siellä töissä.

Lääkäri alkoi jutteleen mulle, että mä muka runkkaan liikaa. Taas alkoi päässä pyöriä iso pyörä.
-Miten niin muka?
-Minä tässä koitan mitata verenpainnettanne, mutta se ei oikein meinaa onnistua...
-Okei, jossain muualla sitten...

Hain lapsoset ja suuntasin kauppaan ja siellä se oli; maailman kaunein nainen! Katselin ja mielessäni kirosin, että kun on lapset mukana...
Sitten se nainen käveli mua kohti ja kokoajan kelasin, että mitä järkevää tuolle nyt sanoisi, jos tulee mahdollisuus..
-Onko sulla kaksoset, se nainen kysyi?
-Eeei, kyllä nämä enkelit on eri-ikäisiä.
-En kyllä olis uskonut millään, että olet onnistunut saamaan naista kahdesti, se nainen sanoi ja jatkoi matkaansa.

Niin, mahtuuhan toki päivääni paljon muutakin, kuten "luottokorttinne ei kelpaa", onnistuin kaatamaan vesilasin syliini ja kaikkea pientä, joten jos sua vituttaa, niin arvaahan, että millainen tunne mulla on?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Suomen jääkiekkomaajoukkue taas kunnostautumassa "varman" johdon ryssimisessä. Pelillisestihän Suomi on ollut hallitseva osapuoli ottelussa, totta kai...
3-4 ja

Jumalauta. Ei tässä tiedä edes mitä sanoa. Huhuh.

Onneksi kevään turhissa MM-karkeloissa tulee taas joku säälipronssi, niin Suoen jääkiekkoilu on pelastettu.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Shania Twain meni naimisiin ex-miehensä rakastajatattaren ex-puolison kanssa.
Voiko sitä tehdä asioita vielä vähän monimutkaisemmin? Ehkä, jos olisi ottanut vaikkapa ex-miehen rakastajattaren ex-puolison pojan/isän kanssa.
Eikö ketään muuta löytynyt?

Linkki vie HS.fi:n uutiseen aiheesta.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Suomen jääkiekkomaajoukkue taas kunnostautumassa "varman" johdon ryssimisessä. Pelillisestihän Suomi on ollut hallitseva osapuoli ottelussa, totta kai...

Itkeäkö vai nauraa...

Tapahtunut sinällään itkettää, mutta sanavalintasi pisti naurattamaan. Ryssiminen on oiva sana kuvaamaan tätä nimenomaista asiaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hahah. Valmistajakin myöntää, että Power Balance -rannekkeella ei ole tieteellisesti todistettuja vaikutuksia tasapainoon, ja tunnustaa samalla syyllistyneensä harhaanjohtavaan mainontaan. Aiheesta kertoi Aamulehti:

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellit...ntaa+power+balance+-ranneke+on+huijausta.html

En vaan tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa... niin moni ihminen meni tuohon. Huvittavaa ja toisaalta surullista.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Hahah. Valmistajakin myöntää, että Power Balance -rannekkeella ei ole tieteellisesti todistettuja vaikutuksia tasapainoon, ja tunnustaa samalla syyllistyneensä harhaanjohtavaan mainontaan.

En vaan tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa... niin moni ihminen meni tuohon. Huvittavaa ja toisaalta surullista.

Ja hieman jopa raivostuttavaa:

http://www.uusisuomi.fi/urheilu/107116-teemu-selanteen-nolo-huuhaa-mainos-“hankin-koko-joukkueelle”

Uusi Suomi nähtävästi tehnyt jutun tästä jo kuukausi sitten, joten minun ei tarvitse kaivella näitä juttuja ulkomuistista.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hahah. Valmistajakin myöntää, että Power Balance -rannekkeella ei ole tieteellisesti todistettuja vaikutuksia tasapainoon, ja tunnustaa samalla syyllistyneensä harhaanjohtavaan mainontaan. Aiheesta kertoi Aamulehti:

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellit...ntaa+power+balance+-ranneke+on+huijausta.html

En vaan tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa... niin moni ihminen meni tuohon. Huvittavaa ja toisaalta surullista.

Linkissä video australialaisesta skeptikosta testaamassa kyseistä ranneketta.

Power Balance osoittautuu huuhaaksi

Linkki vie Youtubeen
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Linkissä Teemu Selänne kertoo miksi hän käyttää ranneketta

"it's amazing"

Ymmärrän, että jääkiekkoilijat ovat taikauskoisia, mutta tässä Teemu tekee itsensä tyhmäksi. Eipä silti, syksyn tieteen filosofian kurssilla eräs kaveri väitti kiven kovaan, että tämä toimii, vaikka luennoitsija oli juuri kummonnut kaikki mainoksessa esitetyt faktat. Uskolla on uskomattomia voimia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eipä silti, syksyn tieteen filosofian kurssilla eräs kaveri väitti kiven kovaan, että tämä toimii, vaikka luennoitsija oli juuri kummonnut kaikki mainoksessa esitetyt faktat. Uskolla on uskomattomia voimia.

Niinpä. Moni uskoo kristinuskoon ja väittää sen auttavan ja toimivan, vaikka kukaan ei ole ikinä todistanut sitä todeksi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Saan varmaan HIFK-fanit kimppuuni, mutta kyllä huvittaa ja kummastuttaa että kuinka kovan joukkueen HIFK (ja moni muujoukkue) tarvitsee fanien mielestä että seura taistelee mestaruudesta. "Parhaissa" kokoonpano hahmotelmissa hyökkäyksessä on neljässä kentässä "EHT-tason" laiturit! Esimerkiksi:

Peltonen Wirtanen Hamilton
Kuhta Ramstedt Granlund
Haataja Saarenheimo Petrell
Ahtola Töykkälä Wärn (okei ei ole EHT-tasoa)

Muutama seura SM-Liigassa jyrää tuollaisilla rostereilla vuodesta ja kaudesta toiseen ilman pääsyä edes mitalipeleihin. Mutta mikäpäs siinä, rahalla saa ja hevosella pääsee. Kun tuollaisia porukoita kasaa on aivan turha ihmetellä jos kentällä ei taistele kukaan muu kuin oma kasvatti Petrell.

Kyllä. Olisin voinut tehdä tämän saman koosteen vaikka Jokereista, Kärpistä tai Lukosta. Sikäli on hienoa että JYP pärjää "nimettömällä" rosterilla koska JYP on Joukkue eikä kasa "ykköskentän tähtiä".

Älkääkä nyt alkako kuittailemaan mitään Ilveksestä. Kyllä seurassa pitää olla jotain muutakin taikaa kuin Helsingin kirkkaat valot jos vuodesta toiseen kyntää hirmurosterilla.

Voimia kannattajille tasapuolisesti! :)
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Pieni virhe sinänsä eikä asialla ole vaikutusta minun jokapäiväiseen elämään, mutta mistä lähtien Saarenheimo pelannut HIFK:ssa?

Oli erään nimimerkin, en nyt muista kenen, heitto HIFKin osiossa. Kuulemma vielä tarvitsee vahvistaa joukkuetta että mestaruudesta taistellaan kunnolla tai jotain... Haatajallehan Saarenheimo olisi loistava tutkapari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös