Viestin lähetti Isaksson
Omituista sakkia olette koko porukka. Täällä jauhettiin sivutolkulla Domin tai vastaavan tulosta. Sitten tulee yksi naapurileiristä ja ilmoittaa, että ei tule vaan tulee ..... Saa shittiä niskaansa yv:nä jne. Ja nyt täällä pidetäänkin itsestään selvänä, että Kariyahan se sieltä tulee. Voi teitä ressukoita.
Ehkäpä sait aivan syystä joiltakin shittiä yv:nä ja syynä oli tapaus Sundin (onko tarjottu vs. eikö ole tarjottu), josta jaksoit näköjään vääntää sinäkin useamman viestin voimalla?
Mitä itse asiaan tulee, niin jos Domin tulo Jokereihin olisi ollut selvää, tuskinpa olisin Domin kannattajana avannut ketjua Hanckin korvaamisesta Domilla - ainakaan ehdollisena tyyliin pitäisikö korvata jne. Tarkoitus oli yrittää vielä kerran vaikuttaa valintaan näiden kahden pelaajan - Domin ja Kariyan - välillä. Teemu oli puhunut muutamaan kertaan molempien kanssa ja molemmat olivat valmiita pestiin Jokereissa.
Kyllä jokaisen Jokereiden kannattajan tiedossa on se fakta, että jos Jortikka joutuu valitsemaan kahden pelaajan välillä, taitopelaajan ja poliisin, Jortikan valinta kohdistuu ainoastaan todellisessa poikkeustilanteessa jälkimmäiseen. Jo se, että asian kanssa emmittiin näinkin kauan kertoo siitä, että valinta ei lopulta ollut niin helppo. Jokereillehan olisi ollut edullista ajaa kokonaan uusi ulkomainen pelaaja - Kariya, Domi tai joku muu - sisään muiden joukkueiden tapaan viimeistään tammikuussa.
Mitä tulee tuohon ressukka-ajatteluusi, niin en oikein ymmärrä logiikkaasi. Toki olen henkilökohtaisesti pettynyt siitä, että Domin pelaaminen Jokereissa ei tästä historiallisesta tilanteesta huolimatta taida onnistua. Mutta Jokereiden aktiivikannattajana olen iloinen siitä, että joukkue on toivon mukaan Kariyan tms myötä entistä ratkaisukykyisempi keväällä. Viime kädessä panoksena on Suomen mestaruus ja jotenkin mulla on tunne, että Jortikka on tässä rosterin rakentamisessa kuitenkin se lopullinen mestari :)