Re: Coboloinnin uusi ennätys!
Viestin lähetti Tenkanen
Olen tässä flunssaisen sunnuntain ratoksi hieman syventynyt tähän ketjuun, ja täten julistan Cobolin rikkoneen oman Coboloinnin (eli sekoilun) Suomen ennätyksen!
Olen todella pahoillani, jos olen jotenkin mielenrauhaasi häirinnyt. Joskus on vaikea kirjoitella asioista, joista
a) on itsellä ihan oma kanta (tyyliin pikemminkin puolikuntoinen Domi kuin puolikuntoinen Kariya) ja
b) sitten siinä sivussa yrittää selvitellä sitä, mitä Jokereissa tapahtui 1-2 päivää aiemmin
c) asioissa, joista tulee koko ajan ristiriitaista infoa, koska tilanteet myös muuttuvat jatkuvasti.
Otetaan pari esimerkkiä:
1. Virmanen sanoo lokakuussa, että ketään NHL-miehiä ei tule Jokereihin.
2. Seuraavalla viikolla Jokereissa pelaa Campbell.
3. Virmanen sanoo, että muita vahvistuksia ei toistaiseksi tule.
4. Muutaman viikon päästä siitä Jokereissa pelaa Väänänen.
5. Virmanen sanoo, että Campbell on vain toistaiseksi ja hän ei jatka vuoden vaihteen jälkeen.
6. Muutaman viikon päästä siitä Jokerit julkistaa Campbellin jatkon lockoutin loppuun asti.
Jos jokaisen käänteen olisi tänne kirjoittanut, seuraava vaihe olisi aina kumonnut edellisen...
Ja jos Jokereista kuulen, että Domi ei tule (ainakaan enää) kyseeseen, voin kai itsekin siinä vaiheessa vaihtaa kantaa sen sijaan, että löisin päätäni seinään? Ja jos myös Jokereista kuulen, että Kariya on hyvinkin mahdollinen, voin kai yrittää sopeutua siihenkin tilanteeseen ja hakea sen valoisia puolia?
Pistin myös oman rankingin esille. Se oli:
1. Hyökkääjä Tie Domi tai vastaava
2. Power forward tyyliin Jaromir Iginla
3. 200/100 puolustaja tyyliin Wade Belak
4. Paul Kariya tai vastaava