Pitäisikö Hancock korvata Domilla jos NHL ei ala

  • 53 467
  • 359

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti snailcake
Kysyn, että kuka on Matt Barnaby? Tulee mieleen Matthew Barnaby.

Jos olet englantia lukenut, ei tuo tavaaminen olisi kovin vaikeata.

Vaikka Gags ehtikin jo linkittää, sanotaan, että kyseessä on mies, joka osaa laittaa Jarkon itkemään ja kiekon kattoon.

Tai no, Jarkkohan itkee aina muutenkin.
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Coboloinnin uusi ennätys!

Olen tässä flunssaisen sunnuntain ratoksi hieman syventynyt tähän ketjuun, ja täten julistan Cobolin rikkoneen oman Coboloinnin (eli sekoilun) Suomen ennätyksen! Tässä ketjussa ovat jutut olleet niin uskomattomia ja vailla minkäänlaista päätä taikka häntää että oksat pois. Ei ole Hjalliksella ja Virmasella helppoa jos tämän tason neuvonantajia pyörii jaloissa. Sori nyt Cobol jos minä loukkaan sinua ja sinun "tietolähteitäsi", mutta tämä story kyllä puhuu omaa kieltään- eli jos jokainen itse saa päätellä miten hyvin ovat hommat olleet hallussa?!

Olen lukaissut läpi ketjun ja annan Cobolin kirjoituksista lyhyen yhteenvedon:

-Cobol avaa ketjun vaatimalla Tie Domia Jokerieihin. Domi olisi "loistava lisä" joukkueeseen, ja "on valmis tulemaan Suomeen erittäin edullisesti". "Jortikalle sopii Domi aivan täydellisesti".

-Lyödään faktat tiskiin: "ei kannata hankkia pelaajaa joka uhkaa Metroa ja Filppulaa".

-Cobol kallistuu lopullisesti 178/100/20 kannalle. Jortikka haluaa 100% varmuudella voimaa joukkueeseen.

-Yhtäkkiä oli selvää, että Jokereihin oli tulossa 190/100 Teemun lisäksi, mutta "Hjallis ja Virmanen" perääntyivät. "Jortikka haluaa ehdottomasti vahvistaa muutamalla lisäpelaajalla", Hjallis taas ei.

-Cobol selventää omaa rooliaan Jokereiden palapelissä. "Järkeviä päätöksiä on tehtävä". "Ellei power forwardia tule, Jokereiden mahdollisuudet pienenevät huomattavasti".

-"Kaikki on tehty mitä voidaan".

-Jokereiden viime vaiheen listalla ovat kuvioihin ilmestynyt Mats Sundin, Paul Kariya, Keith Tkatchuk sekä Tie Domi. "Jokerit eivät kaipaa menestyäkseen parivaljakkoa Selänne&Kariya".

-Seuraa tilitystä siitä, miten matalaksi on keskustelun taso mennyt Jatkoajassa.

-Sundiniä tarjottiin jo viime keväänä Jokereihin. "Jatkossa en enää kommentoi mitään pelaajanimiä", Cobol julistaa.

-Seuraa tilitystä siitä, että teinien kanssa ei viitsi keskustella. "Minkäänlaista faktaa heiltä ei löydy koskaan eikä lähdettä".

-Sundin tuskin tulee Jokereihin. "Ehkä Jokereilla ei vaan ole käyttöä tällaisille pelaajille". Seuraa väittelyä siitä mihin Sundinia on tarjottu ja mihin ei. Cobol tietää miten asia on.

-Paul Kariya tulee Jokereihin mikäli NHL ei ala. Jortikka on päätynyt tähän ratkaisuun.

-Cobol ei tiedä lopullista ratkaisua, mutta se on tehty. Cobol panee tarpeet järjestykseen: tarvitaan Domi, Iginla, Wade Belak tai Paul Kariya.

-Cobol hankkisi heti yhden "todella romuluisen, mutta pehmeäkätisen NHL-pakin Euroopasta" sekä vaihtaisi Hancockin suomalaishyäkkääjään. Rosteri olisi valmis!

-Jokereilla ei ole strategiaa, koska Virmasella ei ole aikaa hankkia vahvistuksia. Nyt pitäisi ehdottomasti hankkia Erik Kakko (!) sekä Karri Rämö (!!) Pelicanseista! Sen lisäksi pitäisi hankkia NHL-laituri.
Cobol ohjeistaa Virmasta: "Unohda nyt vihdoin ja ihan oikeasti se Paul Kariya". Paul kun ei tule Jokereihin. Paul ei itse katso olevansa kunnossa. Osta nyt se Domi!

------

Eli tällaista tietämystä on tähän mennessä lyötynyt, ja varmasti ehditään tuoda vielä puoli maapalloa Jokereihin ennenkuin joku sopimus maanantaina (?) julkaistaan!
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Richter_35
Onko nyt mitään uutta tietoa mahdollisista uusista pelaajista, sillä aikaa tässä ei enää paljoakaan ole. Kyllä hieman ketuttaa jos ei yhtäkään uutta vahvistusta tule.

Ja kiekkoyössä todettiin, että tulevien vahvistusten pitää olla maassa maanantain aikana, muuten siirtyminen ei ole mahdollista. Kuulin sivukorvalla ja sanojana oli joku liigan äijä.

Aika outo sääntö, jos pitää paikkansa.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Tenkaloinnin uusi ennätys!

Viestin lähetti Tenkanen
Olen tässä flunssaisen sunnuntain ratoksi hieman syventynyt tähän ketjuun, ja täten julistan Cobolin rikkoneen oman Coboloinnin (eli sekoilun) Suomen ennätyksen! Tässä ketjussa ovat jutut olleet niin uskomattomia ja vailla minkäänlaista päätä taikka häntää että oksat pois. Ei ole Hjalliksella ja Virmasella helppoa jos tämän tason neuvonantajia pyörii jaloissa. Sori nyt Cobol jos minä loukkaan sinua ja sinun "tietolähteitäsi", mutta tämä story kyllä puhuu omaa kieltään- eli jos jokainen itse saa päätellä miten hyvin ovat hommat olleet hallussa?!

Sorry nyt, Tenkanen, että puolustan cobolia. Onko sinun vaikeata seurata keskustelua, jonka aikana tapahtuu uusia käänteitä?

En halua kysymykseen vastaustasi. Olen sitä mieltä, että cobol on loistavasti perustellut syynsä mielipidemuutoksiinsa.

Jos jollekulle on vaikea ymmärtää, että pelaajamarkkinat muuttuvat tällä hetkellä melkolailla rip-rap -tahtia, niin siinä tapauksessa kannattaa mennä nukkumaan ja herätä vasta tiistaiaamuna lukemaan Maaseudun tulevaisuudesta suosikkijoukkueensa uudet vahvistukset.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Coboloinnin uusi ennätys!

Viestin lähetti Tenkanen
Olen tässä flunssaisen sunnuntain ratoksi hieman syventynyt tähän ketjuun, ja täten julistan Cobolin rikkoneen oman Coboloinnin (eli sekoilun) Suomen ennätyksen!

Olen todella pahoillani, jos olen jotenkin mielenrauhaasi häirinnyt. Joskus on vaikea kirjoitella asioista, joista

a) on itsellä ihan oma kanta (tyyliin pikemminkin puolikuntoinen Domi kuin puolikuntoinen Kariya) ja
b) sitten siinä sivussa yrittää selvitellä sitä, mitä Jokereissa tapahtui 1-2 päivää aiemmin
c) asioissa, joista tulee koko ajan ristiriitaista infoa, koska tilanteet myös muuttuvat jatkuvasti.

Otetaan pari esimerkkiä:

1. Virmanen sanoo lokakuussa, että ketään NHL-miehiä ei tule Jokereihin.
2. Seuraavalla viikolla Jokereissa pelaa Campbell.
3. Virmanen sanoo, että muita vahvistuksia ei toistaiseksi tule.
4. Muutaman viikon päästä siitä Jokereissa pelaa Väänänen.
5. Virmanen sanoo, että Campbell on vain toistaiseksi ja hän ei jatka vuoden vaihteen jälkeen.
6. Muutaman viikon päästä siitä Jokerit julkistaa Campbellin jatkon lockoutin loppuun asti.

Jos jokaisen käänteen olisi tänne kirjoittanut, seuraava vaihe olisi aina kumonnut edellisen...

Ja jos Jokereista kuulen, että Domi ei tule (ainakaan enää) kyseeseen, voin kai itsekin siinä vaiheessa vaihtaa kantaa sen sijaan, että löisin päätäni seinään? Ja jos myös Jokereista kuulen, että Kariya on hyvinkin mahdollinen, voin kai yrittää sopeutua siihenkin tilanteeseen ja hakea sen valoisia puolia?

Pistin myös oman rankingin esille. Se oli:

1. Hyökkääjä Tie Domi tai vastaava
2. Power forward tyyliin Jaromir Iginla
3. 200/100 puolustaja tyyliin Wade Belak
4. Paul Kariya tai vastaava
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
kymysys...

Cobol, onko tietoa, että tuleeko ketään enää tällä kaudella, vai säästääkö Hjallis roponsa seuraavaa kautta varten? Tosin vielähän tässä on päivä aikaa siirtoaikaa..
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: kymysys...

Viestin lähetti snailcake
Cobol, onko tietoa, että tuleeko ketään enää tällä kaudella, vai säästääkö Hjallis roponsa seuraavaa kautta varten? Tosin vielähän tässä on päivä aikaa siirtoaikaa..

Pistetään pelkkä fakta ihan vain siksi, että vältän jälkiviisastelut, jos lopullusen pelaajan nimi onkin väärin kolmesta ehdokkaasta. On aivan selväa, että jos X ei ollutkaan valinta - vaikka kirjoitin hänen olevan vahvoilla - cobol veti taas kaikkien aikojen alituksen jne...

Fakta on se, että Wade ja Jortikka ovat pyytäneet vahvistuksia tälle kaudelle.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Re: Re: kymysys...

Viestin lähetti cobol

Fakta on se, että Wade ja Jortikka ovat pyytäneet vahvistuksia tälle kaudelle.

Kyllä kai tuo tiedettiin, mutta pelaajien lukumäärää, voisit vähän vihjaista, jos olet perillä asioista. Tai vaikka pelipaikkaa.. Mutta eihän sulla tarvi nimetä niitä. :-D
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: kymysys...

Viestin lähetti snailcake
Kyllä kai tuo tiedettiin, mutta pelaajien lukumäärää, voisit vähän vihjaista, jos olet perillä asioista. Tai vaikka pelipaikkaa.. Mutta eihän sulla tarvi nimetä niitä. :-D

Puolustaja ja hyökkääjä. Eräs NHL-sentteri oli tarjolla, mutta se hylättiin ennen viikonloppua, koska senttereitä ei enää tarvita lisää. Eli kyseessä on siis laituri ja puolustaja.

Edit:

ja en sitten missään nimessä ole luvannut, että Jokereissa luistelee tiistaina uusi NHL-pakki ja NHL-hyökkääjä! Voi olla, että tulee 2-maalivahti. Tai ei ketään. Mutta fakta on se, että Wade ja Jortikka ovat pyytäneet vahvistuksia hyökkäykseen ja puolustukseen.
 
Viimeksi muokattu:

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Re: Re: Re: Re: kymysys...

Viestin lähetti cobol
Puolustaja ja hyökkääjä. Eräs NHL-sentteri oli tarjolla, mutta se hylättiin ennen viikonloppua, koska senttereitä ei enää tarvita lisää. Eli kyseessä on siis laituri ja puolustaja.

Kakkosmaalivahtia minä olisin ensimmäiseksi hankkimassa, mutta kai Masalta on jäänyt jotain huomaamatta. ;-) Cobol, ei tarvitse puuttua tähän, muuta villi veikkaus, että NHL-sentteri on Joe Sakic. Kiva kuitenkin tietää, että Jortsu ja Wade pidetään tyytyväisenä.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Re: Re: Tenkaloinnin uusi ennätys!

Viestin lähetti MC61
Sorry nyt, Tenkanen, että puolustan cobolia. Onko sinun vaikeata seurata keskustelua, jonka aikana tapahtuu uusia käänteitä?

En halua kysymykseen vastaustasi. Olen sitä mieltä, että cobol on loistavasti perustellut syynsä mielipidemuutoksiinsa.
Jos sinun mielestäsi nämä ketjut ovat olleet täynnä loistavasti perusteltuja mielipiteitä, jotka vain yksityiskohtaisesti dokumentoivat todellista tilannetta niin onnittelen - olet pystynyt säilyttämään loistavasti viattomuutesi tässä julmassa maailmassa. Vinkiksi voin vain kertoa, että kun saat kirjeen Nigerialaiselta prinsessalta, joka yrittää siirtää 50 M€ pois maasta - niin riippumatta loistavista perusteluista, tuskin rahoja koskaan näet.

Mutta ylivoimaisesti koomisin ilmiö on täällä ne henkilöt, jotka ilmaantuvat tietäjien tai mukatietäjien jälkeen "vahvistamaan" tiedot palstalle siteeraten omia "kontaktejaan".

edit:
Viestin lähetti Cobol
ja en sitten missään nimessä ole luvannut, että Jokereissa luistelee tiistaina uusi NHL-pakki ja NHL-hyökkääjä! Voi olla, että tulee 2-maalivahti. Tai ei ketään. Mutta fakta on se, että Wade ja Jortikka ovat pyytäneet vahvistuksia hyökkäykseen ja puolustukseen.
No minä olen kuitenkin sen verran naivi, että tähän minäkin uskon. Eli joko tulee vahvistuksia tai sitten ei.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuosta Jokereiden vahvistusten hankintastrategiasta pistän kaiken uhallakin vielä muutaman ajatuksen. Samalla toivon, että arvon lukijat pohtivat asiaa myös itse hieman syvällisemmin...

Jokereiden hankintastrategia on ollut se, että NHL alkaa lähes varmasti tämän kauden aikana. Tämä asia on tullut esille niin Hjalliksen kuin Virmasen suulla useampaan kertaan. Tämän takia Jokerit ovat koko ajan odottaneet tilanteen kehittymistä NHL:n alkamisen suuntaan. Ketkä sitten ovat Jokereiden eli Hjalliksen tietolähteet tässä asiassa? He ovat muutama erittäin tunnettu pelaaja-agentti, eräs seuran toimihenkilö sekä yksi hyvin tunnettu omistaja. Tämä porukka on sitä mieltä, että NHL alkaa edelleenkin tällä kaudella todennäköisemmin kuin että se ei ala. Tämä porukka on jopa sitä mieltä, että todennäköisyys kauden alkamiseen on suhtkoht suuri.

Tämän tilanteen takia Jokereiden hankintastrategia on ollut se, että Ossi peluutetaan kuntoon NHL-kautta varten ja Campbell korvaa Jalkasen (joka muuten otettiin takaisin Ässistä äsken).

Yllä olevan vuoksi Jokereilta puuttuu strategia siitä, miten NHL-miehiä hankitaan, jos kausi ei sittenkään ala. Tätä asiaa ei ole kovinkaan tarkkaan pohdittu, sillä kun näkemys on se, että kausi alkaa, mitäs sitä turhilla asioilla päätään rasittamaan. Jokainen voi kuvitella, millaiset todennäköiset naurut Jokereissa on saanut Aran itku siitä, että pelaajahankinnan takarajaa olisi kenties pitänyt siirtää...

Mutta aivan viime viikkojen aikana Jokereissa on pohdittu asiaa seuraavilta kanteilta:

1. Otetaanko NHL-pelaajia sittenkin lisää, vaikka oletetaan kauden alkavan ja jos otetaan, millainen pelaaja/pelaajat haittaisi lähdöllään ja tulollaan vähiten Jokereiden joukkuetta.

2. Otetaanko NHL-pelaajia sittenkin lisää siltä varalta, jos kausi ei alakaan. Minkälaisia pelaajia tarvitaan silloin?

3. Millaisia virheitä voidaan tehdä, jos kausi sittenkin alkaa ottamalla nyt lisää NHL-pelaajia?

Tuossa vähän perusfaktaa Jokereiden strategiasta tässä tilanteessa. Itse pidän Jokereiden strategiaa siitä, että NHL alkaa vielä tällä kaudella aivan oikeana. Niin se alkaakin.

Mutta ihan en kaikkea allekirjoittaisi tuossa Jokereiden veivailusta NHL-miesten kanssa tässä ja nyt.

Edit: kirjain + 1 lisäkappale
 
Viimeksi muokattu:

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Re: Re: Tenkaloinnin uusi ennätys!

Viestin lähetti MC61
Onko sinun vaikeata seurata keskustelua, jonka aikana tapahtuu uusia käänteitä?

En halua kysymykseen vastaustasi. Olen sitä mieltä, että cobol on loistavasti perustellut syynsä mielipidemuutoksiinsa.

Jos jollekulle on vaikea ymmärtää, että pelaajamarkkinat muuttuvat tällä hetkellä melkolailla rip-rap -tahtia, niin siinä tapauksessa kannattaa mennä nukkumaan ja herätä vasta tiistaiaamuna lukemaan Maaseudun tulevaisuudesta suosikkijoukkueensa uudet vahvistukset.

Onhan tuokin tietysti yksi tapa käydä keskustelua... Sinun halusi tai haluttomuutesi ei valitettavasti kuitenkaan ohjaa minun kirjoittelua, joten laitetaan nyt pari riviä lisää.

Ei, ei minun ole vaikeata seurata keskustelua, minulla on jopa paperit todisteena sille että osaan analysoida keskusteluja ihan tieteelliseltäkin pohjalta. Ja tämä ketju itse asiassa piristi kovasti päivääni! On todella huvittavaa seurata teidän "käänteitä" ja "rip-rap-tahtia". Jotenkin tuntuu että Maaseudun tulevaisuus (ilmestyykö se tiistaina?) saattaisi olla paremmin perillä Jokereiden asioista kun eräät täällä. Ainakin luotan enemmän siihen...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Tenkaloinnin uusi ennätys!

Viestin lähetti Tenkanen
On todella huvittavaa seurata teidän "käänteitä" ja "rip-rap-tahtia". Jotenkin tuntuu että Maaseudun tulevaisuus (ilmestyykö se tiistaina?) saattaisi olla paremmin perillä Jokereiden asioista kun eräät täällä. Ainakin luotan enemmän siihen...

Hyvä että kepulainen propaganda puree :)

Kirjoitin oikeastaan sinuakin varten yllä olevan tekstin Jokereiden strategiasta. Toivon että luet sen. Ja luettuasi voisit varmaan kommentoida, jos haluat...
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi tätä soutamista ja huopaamista ei tarvitse enää huomisen jälkeen katsella. Huom. ei ollut osoitettu erityisesti kenellekään palstalaiselle. Eikä Virmasenkaan tarvitse käyttää sievää päätään mahdollisten hankintojen nimien vertailuun. Mahdollisen vahvistuksen nimen pitäsi olla jo selvillä, ja nimet papereissa, jos huomisen aikana pitäisi vielä Suomeenkin päästä. Vai kuinka nopea Virmanen näissä hommissa oikein onkaan? Eli vähän epäilen että ei sieltä enää ketään tule. Toivoisin kuitenkin olevani väärässä.

Enään yksi päivä, niin tämä rumba on taas tämän kauden osalta ohi. Huoh.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riippuen mistä päin amerikkaa aloittaa matkansa, niin matka-aika on osapuilleen 24h. Mikäli matkustajan pitää olla suomessa huomenna ennen puolta yötä niin matka tulisi aloittaa osapuilleen nyt!

Viimeinen kone Franfurtista tulee joskus puoli 12 huomenna, kai se riittää?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jussi_j

Viimeinen kone Franfurtista tulee joskus puoli 12 huomenna, kai se riittää?

Arvostetun nimimerkki Q:n lähteethän ovat Helsinki-Vantaalla töissä, joten eiköhän tänne palstalle tule samantien tietoa keitä pelaajia Suomeen tuolla viimeisellä Frankfurtin koneella saapuu.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Arvostetun nimimerkki Q:n lähteethän ovat Helsinki-Vantaalla töissä, joten eiköhän tänne palstalle tule samantien tietoa keitä pelaajia Suomeen tuolla viimeisellä Frankfurtin koneella saapuu.

Hehe, pakko laittaa tämä Koskenkorvan viesti tähän ketjuun:

Viestin lähetti Koskenkorva
Kaveri soitti. Oli hakemassa tyttökaveriaan lentokentältä Helsingistä ja vannoi nähneensä Paul Kariyan laukkuhihnan tykönä. Kysyi minulta, että kenen kans se on tehnyt sopimuksen. Enhän minä tiedä enkä usko ennenkuin näen sen huomenna.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Re: Re: Tenkaloinnin uusi ennätys!

Viestin lähetti Tenkanen
Ei, ei minun ole vaikeata seurata keskustelua, minulla on jopa paperit todisteena sille että osaan analysoida keskusteluja ihan tieteelliseltäkin pohjalta. Ja tämä ketju itse asiassa piristi kovasti päivääni! On todella huvittavaa seurata teidän "käänteitä" ja "rip-rap-tahtia". Jotenkin tuntuu että Maaseudun tulevaisuus (ilmestyykö se tiistaina?) saattaisi olla paremmin perillä Jokereiden asioista kun eräät täällä. Ainakin luotan enemmän siihen...

Ole vaikka ukko ylijumala. Ja lue lehti, kun se luukkuusi kolahtaa. Minä lopetan ärhentelyn ja off topicit tähän.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti cobol
Tuosta Jokereiden vahvistusten hankintastrategiasta pistän kaiken uhallakin vielä muutaman ajatuksen. Samalla toivon, että arvon lukijat pohtivat asiaa myös itse hieman syvällisemmin...

Jokereiden hankintastrategia on ollut se, että NHL alkaa lähes varmasti tämän kauden aikana. Tämä asia on tullut esille niin Hjalliksen kuin Virmasen suulla useampaan kertaan. Tämän takia Jokerit ovat koko ajan odottaneet tilanteen kehittymistä NHL:n alkamisen suuntaan. Ketkä sitten ovat Jokereiden eli Hjalliksen tietolähteet tässä asiassa? He ovat muutama erittäin tunnettu pelaaja-agentti, eräs seuran toimihenkilö sekä yksi hyvin tunnettu omistaja. Tämä porukka on sitä mieltä, että NHL alkaa edelleenkin tällä kaudella todennäköisemmin kuin että se ei ala. Tämä porukka on jopa sitä mieltä, että todennäköisyys kauden alkamiseen on suhtkoht suuri.

...

Yllä olevan vuoksi Jokereilta puuttuu strategia siitä, miten NHL-miehiä hankitaan, jos kausi ei sittenkään ala. Tätä asiaa ei ole kovinkaan tarkkaan pohdittu, sillä kun näkemys on se, että kausi alkaa, mitäs sitä turhilla asioilla päätään rasittamaan.

Sinällään olen ymmärtänyt Jokerien strategian näiden NHL-apujen suhteen ja pitänyt sitä erittäin hyvänäkin. Turha sinne markkinoille on lähteä hakemaan pelaajia vain sen vuoksi, että tarjolla on NHL-pelaajia. Osa heistä kun on kaikenlisäksi osoittautuneet melkoisen haluttomiksi pelaamaan liigassa. Koko tämä meidän omat pojat -projekti ja sitoutuminen siihen joukkueeseen olisi kärsinyt melkoisen kasvojen menetyksen jos tänne olisi alettu raahata ihan ketä tahansa (toisaalta raporttien mukaan ei mr. Hancockin panoskaan mitenkään kaksinen ole ollut).

Toisaalta täytyy ihmetellä sitä, että miksi Jokerien johdossa ollaan näin varmoja kauden alkamisesta? Miksei ole tehty mitään suunnitelmia sen suhteen, että kausi perutaan kuitenkin? Vai onko kuitenkin? Tänään on luvassa mielenkiintoinen päivä, sillä sieltähän voi tulla vielä joku, mutta luulisi nyt, että jonkunlaiset suunnitelmat tämänkin suhteen on tehty.

Tällä hetkellä tilanne on ihan kohtuu hyvä. Piikkipaikka sarjassa jne. mutta kyllä play offeja varten voisi sinne vielä lisävoimia hankkia.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seuratessani muutaman tuhannen kilometrin paassa jonkin verran katkonaisesti naita JAn kirjoitelmia, niin on pistanyt silmaan tama Coboliin suunnattu lahes orkesteroidun tuntuinen kritiikki.

Pitaisin erinomaisena vahinkona jos arvon Cobol naiden takia vahentaisi kirjoitelmiaan, silla sen jalkeen ainakin tama Jokeri-osio olisi aika koyha. En voi tajuta niita, joiden mielesta jokainen tanne kirjoitettu teksti pitaa olla laajalla otannalla tutkittu ja tieteellisilla menetelmilla analysoitu ennen lahettamista. Keskustelupalstahan tama on, ja vastuu luetun ymmartamisesta on lukijalla. Toki loytyy niita jotka eivat ymmarra, ja namahan on yleensa helppo tunnistaa kaupungillakin siita etta housunlahkeet paattyvat 5 cm ennen kenkia ja liian tiukalle kiristetty Mikki Hiiri-solmio puolivaliin paidan rinnusta.

Itse asiasta sen verran, etta paikoin taalla kylla dissataan Hancockia ylettomasti. Miehen suoritukset ovat olleet kohtuullisia ihan numeroidenkin valossa, mutta rasitteena on ulkomaalaisuus, oletettavasti korkea hinta ja loysan oloinen pelityyli. Otollinen kohde siis korvattavaksi.

Mitaan suuria pelillisia tarpeita hankintoihin ei ole mutta toki nuo useasti mainitut pari puutetta voisi korjata, eli hankkia sen fyysisen pelotteen ja hyvassa iskussa olevan kakkosmaalivahdin. Sen jalkeen olisi rauhallisempi olo playoffseihin lahdettaessa.

Jokereiden ns. strategia kai on ollut aika ilmeinen kaiken aikaa. Meilla on veikattu eri hevosta kuin naapurissa, tieda sitten johtuuko paremmista tietolahteista vai silkasta saituudesta. Riski veikkauksen mennessa pieleen on silti ihan kohtuullinen, ja nykyisilla kuvioillakin on hyvat mahdollisuudet piikkipaikalle asti. Jaakiekko on edelleen joukkuepeli, ja se puoli on meilla hallinnassa.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pienoinen pettynys on, jos Jokerit ei ilmoita tänään minkäänlaisia uutisia NHL vahvistuksen/vahvistuksien osalta. Näköpiirissä ei ole pikaista NHL kauden alkamista, joten miksi ei hankkia nimekästä kassamagneettia rosteriin? (Tammikuun kahdeksan kotiottelua on toki jo menetetty katsojalisäyksen kannalta - valitettavasti.) Pelaajaa josta varmaan olisi enemmän hyötyä meille kuin esim. Hancockista. Pelaajaa jolta löytyy tarpeeksi fyysisyyttä ja sopivasti käsiä tuomaan lisäleveyttä hyökkäykseen (painotus enemmän fyysisellä puolella).
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sam#9
Pienoinen pettynys on, jos Jokerit ei ilmoita tänään minkäänlaisia uutisia NHL vahvistuksen/vahvistuksien osalta.

Aivan samaa mieltä. Jos tänään ei pelaajarintamalla tapahdu mitään uutta niin mielestäni seuranjohto on toiminut todella huonosti. Miksi ei voinut ottaa huippupelaajan tammikuun alusta rinkiin sillä periaatteella että pelaa niin kauan kun vain vain NHL-lakko kestää? Tällöin saisimme lakon alkaessa edes vähänaikaan nauttia tästä pelaajasta ja jos lakko ei lopu niin silloin olisi tullut tärkeää pelituntumaa kevättä varten.

Vaikka nyt ollaankin paalulla liigassa ja runkosarjan voitto häämöttää niin päämäärä on kuitenkin voittaa keväällä liiga ja mielestäni tämänhetkisellä porukalla tehtävä on lähes mahdoton jos ja kun TPS/Kärpät/IFK -vahvistukset alkaa pelaamaan omalla tasollaan. Se että Teemu tulee joskus kehiin ei riitä koska olen melko epäilevä pääseekö kuntoutumaan omalle tasolleen enään tänä keväänä. Onhan tässä onneksi vielä tätä päivää tunteja jäljellä joten nähtäväksi jää onko Virmanen & kump. todellisia pelimiehiä vaiko rahojaan säästäviä sniidu-pettereitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös