No ihan pelkästään tässä ketjussa on jo pari kommenttia siitä miten ei se koira siitä kärsi jos lipittää emännän toosaa.No ei kyllä ainakaan minun tuttavapiirissäni ole "suht hyväksyttyä". Mutta sulla on sitten varmaan vähän toisenlaisia tuttuja.
No ihan pelkästään tässä ketjussa on jo pari kommenttia siitä miten ei se koira siitä kärsi jos lipittää emännän toosaa.No ei kyllä ainakaan minun tuttavapiirissäni ole "suht hyväksyttyä". Mutta sulla on sitten varmaan vähän toisenlaisia tuttuja.
Tuo lasten ja eläinten vertailu on lähinnä typerää, ellei sitten jostain syystä halua pohdiskella sitä miksi eläimiä saa syödä, mutta lapsia ei.
Kappas, en olekaan palstan ainoa lukutaidoton. Mars mars lähtöruutuun, saat olla kulkematta vankilan kautta. Vaikka monessa viestissä puhutaan lapsista ja eläimistä, ei se suinkaan tarkoita, että täällä suoraan verrataan lasta ja eläintä tai niiden panemista. Toisella lukukerralla sinäkin ymmärrät, tai ehkä huomaat, että heti ensimmäisessä lauseessa puhuttiin perusteluista. Ehkä täällä vertaillaan niitä. Kenties.
Niin toteaisin vain, että eläimet ovat suurinpiirtein yhtä merkittävä poikkeus lapsiin seksiasioissa, kuin ne ovat teurastus- ja syömisasioissa.Toimiiko perustelut myös samalla tavalla, mikäli eläinten tilalle vaihdetaan lapset? Vai miksi eläimet ovat merkittävä poikkeus lapsiin nähden?
Tuo on aivan totta, mitä tulee pedofilian, narkkaamisen ja kaahaamisen haitallisuuteen. Mutta nyt ei ollut siitä kysymys, kun perusteluna oli se, ettei kannata eläinseksiä kriminalisoida koska eläimiinsekaantujat tekee kuitenkin niin eivätkä uskaltaisi sitten hakea taipumuksiinsa apua, jos se olisi laitonta. Ja tuo ei ole perusteluna validi, koska pedofiilikin pedofiilaa, narkkari narkkaa ja kaahari kaahaa, vaikka ne ovatkin lailla kiellettyjä. Eli vielä kerran samalla logiikalla edellä mainitut asiat voisi laillistaa, koska lailla ei noita estetä. Haitallisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Lue viesti#8 ajatuksella, niin huomaat ettei siinä puhuta haitallisuudesta mitään, vaan vedotaan moraaliin. Ja sitä viestiä ja sen perustelua vastaan olen eri mieltä.
Mielestäni sairaan henkilön hoitoon saaminen on tärkeää, mutta myös eläimien mahdollisia kärsimyksiä pitäisi ajatella, tai niiden eläinten kärsimysten välttäminen on jo sitä plussaa. Enkä ole todellakaan mikään eläinrakkain ihminen.
Hienoa, päästään siis piratismista pian eroon kun netistä imurointi sallitaan kokonaan.b) Niitä pitää edes jossain määrin uskottavasti pystyä valvomaan.
Hienoa, päästään siis piratismista pian eroon kun netistä imurointi sallitaan kokonaan.
Joo, olihan tuo sinänsä vähän heikohkoa hassuttelua. Kuulun myös samaan joukkoon tuttujesi kanssa, ja suunta on ollut piratismin suhteen oikea. Totaalikiellon sijaan erilaisia, hyvin toimivia ja helppokäyttöisiä palveluja sopivalla hinnalla.Nettipiratismi lienee juuri niitä asioita, että lait on ollut ihan pakko kansainvälisten kauppasopimusten yms. vuoksi säätää niiden valvomisen mahdottomuudesta huolimatta. Sitten vain toivomaan, että yritykset ihan itse keksivät keinoja suitsia ongelmaa. Ja paljonhan onkin tapahtunut. Spotifyt, Netflixit yms. ovat aika tehokkaasti toimineet piratismia vastaan. Suurin osa tutuistani, jotka 2000-luvun alussa olivat aktiivisia nettipiratismin harjoittajia, ovat siirtyneet maksullisiin, laillisiin palveluihin ja niin olen itsekin.
Haluaako joku oikeasti kieltää Ilveksen ja Kärppien intohimoiset kohtaamiset? Onhan se saatanan sairasta, mutta silti jollain brutaalilla tavalla hyvin hienoa. Etenkin playoff-aikaan.
Kuulin eilen keskellä päivää Yle Puheelta vajaan tunnin verran keskustelua eläinseksistä, zoofiliasta ja ties mistä aiheeseen liittyvästä. Joku parikymppinen tyttö kertoi suhteestaan koiraansa. Oli hieman oudoksuttava ohjelma Ylen normisisältöön verrattuna, poislukien "pakolaisilta".
Kyllä.
Mansikki saa itse valita poikaystävänsä.
Ehdottomasti pitää kriminalisoida, kuten myös turkistarhaus elinkeinona VÄLITTÖMÄSTI.
Olen eri mieltä sikäli, että mansikki nuuskii tarjokkaat poikaystävät ja jollei miellytä, ei häntä nouse.Ei se Mansikki ole valinnut sitä poikaystäväänsä ennen, ei nyt eikä tule koskaan valitsemaankaan. Siis ihan ilman, että sitä ihminen panisi.
Toisekseen tuo @kahden suunnan sentteri n toteamus lehmien keinosiemennyksestä on myös erittäin validi, ja jos joku ei tiedä miten se homma hoituu niin siinähän ihminen työntää kätensä olkapäätä myöten lehmän persereikään ohjatakseen samaan aikaan emättimessä menevää spermaa sisältävää pipettiä oikeaan paikkaan eikä lehmä ole juuri moksiskaan En ole itse moista suorittanut, mutta ollut kyllä paikalla.