Lienee syytä aloittaa aivan alusta eli tästä aamusta. Kännykässäni oli akku loppu ja kirosin kissaani, että olisiko repinyt laturin yöllä seinästä. Eihän se sellaista, kaunosielu ja muutenkin soma. Valotkaan eivät syttyneet, mutta lamppu päässäni kuitenkin - joku pirulainen on katkaissut sähkönsyötön asuntoomme! Kävin laskut läpi ja kaikki ok. Seuraavan laskun päivämäärä 26.4. Siis tätä vuotta, eikä viime vuotta, kuten tietysti oletitte. Soitin Heleniin ja joulukuulta oli lasku maksamatta. Käsky kävi Kelaan. Olin joulukuussa vielä opiskelija ja laittanut sähkölaskun Kelalle ja heiltä tuli vastaus, että maksavat laskun. Mutta. Eivät olleetkaan itse sitä maksaneet, kuten aiemmat laskut, vaan laittaneet muiden tukien kanssa vähän extra coin, jotta itse oppisin naputtelemaan omat laskuni mobiilipankissa. Perkele! Joo, oli sieltä tullu pari kirjettä Heleniltä, mutta jotenkin oon aika mustavalkonen tämmösissä ja en vaivannut niillä päätäni, kun Kela oli kerran myöntänyt tuen laskua varten ja aina ennen olivat itse ne maksaneet. Hoidin laskut ja sen avausmaksuperkeleen 50e kunnialla, mutta sähköt palaavat vasta huomenna!
Kysyn, onko syytä huolestua nimimerkki Abianoksen takana kirjoittavasta todellisesta miehestä ja pojasta, sillä en lainkaan suutahtanut edes itselleni, vaan löysin hetkestä seikkailun! Ajattelin ensin pystyttää mulle ja tyttärelle teltan olkkariin ja käristää kynttilässä makkaraa, mutta lähetinkin tytön isovanhemmilleen eli minun rakkaille vanhemmilleni, ja varastin tämän illan napalmin lailla palavalle Kolumbuksen sydämelleni juosten keskustaan. En ostanut vihaisinta viunaa, sitä minttua, mutta hieman ja hyvin vähän jotain lempeämpää, sillä huomenna on paljon raskasta työtä, ja täällä istun Espalla hetken, mutta kohta kierrän koko maailman, enkä tiedä ovatko saappaani siihen tarpeeksi suuret!
Nyt on pojat flirtti päällä ja todellista tasa-arvoa ihailevana alamaisenanne flirttailen kaikille sukupuoleen katsomatta, sillä silmäni ovat suuret, lempeät ja nauruun taipuvaiset, eikä yksikään vastaantulija ole minua vielä lyönyt tai sylkenyt kasvoilleni. Tossa vieressä hyppii pulska pikku tyttö. Näytin hänelle kieltä ja hän nauroi minulle. Aivan kuten minä maailmalle.
Lienette jo unohtaneet kysymykseni, mutta palauttakaa se mieliinne ja vastatkaa!