Pitääkö olla huolissaan?

  • 15 010
  • 80

redpecka

Jäsen
Eilen selatessani intternettiä olin tuntevani vahvan nuuskan hajun tulevan jostain mitä en onnistunut paikallistaa. Tänään nyt tunnen voimakkaan curryn tuoksun ja yritän sitäkin paikallistaa nuuhkimalla drinkkejäni ja sormiani, mutta mikään ei sille haise kuten ei pitäisikään.

Nuuskan aromi sai ikeneni mehisemään, olenhan käyttänyt sellaista 80-luvulla, sitä makua ei unohda koskaan, se tirskuu edelleen ikenistä kun ajattelee, niin addiktoiva se on. Currya kyllä käytän kanaruoissa, mutta minulla on jo kaksi päivää edellisestä kana-ateriasta.

Pittääkö olla huolissaan? Monta päivää jäljellä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitääkö olla hualissaan jos on ottanu ekan kaljan aamu kymmeneltä ja nyt menee vissiin 30:s. Jääkaapissa viä neljä. Siis hualissaan sen takia että tunnen itteni lähes selväks ja uskon että kukaan tuttu ei huamais että oon ottanu mitään. Vaimokaan ei valita eikä mitään. Tiätää että oon ottanu jokusen niin sano vaan että hän voi ajaa kun käytiin puatissa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Juha Mieto ei syö pääsiäisenä enää kuin 30 rovetta mämmiä entisen 40 sijaan. Tästä, jos mistä, pitää olla huolissaan.
 

Liitteet

  • 20230405_161838.jpg
    20230405_161838.jpg
    81,2 KB · kertaa luettu: 74

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko musta tullut vanha, ja vaivainen. Aamulla lähdin frendille ilman aamutoimia. Onko kukaan ikinä lähtenyt vaikkapa duuniin ilman masturbointia? Puoli päivää saat olla kikkeli pystyssä. Mitä muutkin siitä ajattelisi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onko musta tullut vanha, ja vaivainen. Aamulla lähdin frendille ilman aamutoimia. Onko kukaan ikinä lähtenyt vaikkapa duuniin ilman masturbointia? Puoli päivää saat olla kikkeli pystyssä. Mitä muutkin siitä ajattelisi.
Kerran unohdin, mutta huomasin heti kohta, kun autossa ei ohjauspyörä lähtenytkään kääntymään... oli "keppi pinnojen välissä". Noh, hoidin asian nopeasti pois päivä(aamu)järjestyksestä ja eikun menoksi...
 

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös