Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Olen saanut käsityksen, että ihan pelaatkin jotain lajia. Pakko kysyä, oletko koskaan pelannut mitään kavereiden kesken ilman tuomareita? Jos olet, yritätkö kusettaa kavereitasi sukeltelemalla ja rottailemalla?Siinä tilanteessa Müller onnistui täydellisesti, toisin sanoen aiheutti punaisen kortin Pepelle. Ja Pepe vikisee, kun Saksa voittaa!
[muistelu=]Parhaimmat urheiluhetkeni olen viettänyt teini-ikäisenä kavereideni kanssa sählyä hakatessa n. 6 m x 8 m:n tilassa. Kentällä kummallakin puolella kaksi plus maalivahti, peliaika 10 min, ruumiit vihelletään. Ne oli mahtavia taistoja. Siinä oppi urheilun lainalaisuudet maalivahdin suojelusta, selkään ajoista jne.; jos sinua vastaan pelataan mielestäsi liian rumasti, pelaa takaisin vähän liian rumasti. Jos sinun maalisi edustalle mennään liian kovaa, mene kaverin maalin edustalle liian kovaa.
Parhaiten opetettiin varmaankin yhtä isoa roikaletta, joka tykkäsi hakata jaloille, koukkia ja töniä (ja joka löi mailalla minulta nenän sisään). Toinen kaveri tappeli sen kanssa, kun sitä alkoi vituttaa tarpeeksi, ja minä ajoin sen ihan pystyyn oman aikani ronkkimista kuunneltuani. Kyllä se siitä oppi olemaan.
Vääntäkää kavereidenne kanssa ilman valvontaa. Kyllä se peli opettaa.[/muistelu]