Maple Leaf
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Omalta osaltani tämä vanhojen muistelu loppuu tällä kertaa tähän.
Miksi näin? Esitettiinkö taas liian hankalia (lue: asiallisia) kysymyksiä?
Omalta osaltani tämä vanhojen muistelu loppuu tällä kertaa tähän.
Miksi näin? Esitettiinkö taas liian hankalia (lue: asiallisia) kysymyksiä?
Muistaako joku Corbuccin muita analyyseja kuin tuon siffan mainitseman talousanalyysin? Hänen viimeisin käyntinsä palstalla tapahtui 28.07.2009.
...Missä siis olivat savuavat rauniot Tammisen lähdön jälkeen Porin Ässissä?...
Nämä väitteet on pystyttävä todistamaan, vaikkapa vain ottamalla esille niitä asioita, joita Toni olisi veljelleen ja isälleen syöttänyt.
Jep... Olin pyrkinyt aktiivisesti unohtamaan kyseiset seikkailut. Olin toki varautunut tukemaan Ässien toimintaa noin tuhannella eurolla. Mutta en sitten innostunut ostamaan esim Hrivnakin vanhaa rikkinäistä mailaa tai tyyliin jotain yhtä hanskaa.Tamin tähtihetket oli se gaala-ilta BePopissa ja Höyry Häyrisen huutokauppa Vaakunassa, joka oli kaikessa tragikoomisuudessaan jotain niin Kummelia, että voi jeesus sentään. Vanhat paskat toimiston nurkasta yritettiin myydä törkeään ylihintaan, mutta eihän siitä mitään tullut. Höyryn bensakuluja tuskin kattoi. Ja tietysti illan tähtihetki oli Tamin kirjan kauppaaminen. Kun siihen tuli oikein nimikirjoitus.
Muut ovat tähän jo puuttuneetkin mutta kerrotko nyt itse vielä että syöttikö Toni Sihvonen tietoja Petteri Sihvoselle vai ei? Petteri kertoo että näin kävi, onko hän väärässä?
Onko JSN väärässä?
Hyvään nousuun.... vaikka tuotti tappiota?vaikka Tamin Sport-viestiketjussa jo myönnettiin se tosiasia, että mitään savuavia raunioita ei Poriin jäänyt Tamin lähdön jälkeen vaan sinne jäi dynaaminen jääkiekko-organisaatio, jonka talousasiat pantiin hyvään nousuun Tamin ollessa toimitusjohtajana.
Seuraavana vuonna Ässien taloudellinen tulos oli plus-merkkinen ja sitä seuraavana vuotta tuli urheilullinen huipputulos eli hopea SM-liigassa.
Ei myöskään Tamin tj-keväänä 2004, mikä oli kova paikka toimitusjohtajalle, koska pudotuspelien rahalliset tuotot jäivät saamatta ja orastava voitollinen taloustulos jäi samalla toteutumatta.
Kysyn edelleen (en Daespoolta), missä olivat ne savuavat rauniot Porissa Tamin lähdön jälkeen? Sitä seikkaa ei tarvitse enää toistaa, kun niitä savuavia raunioita jäi muutamien JA:n nimimerkkien omien korvien väliin, mikä on luonnollisesti vain ja ainoastaan heidän traumansa ja ongelmansa.
Sinulla on todistustaakka kertoa täällä niistä asioista, mitä Toni Sihvonen kertoi Vaasan Sportin asioista veljelleen ja isälleen.
Lienee tunnettua, että veljeni Soosi pelaa Sportissa. Sen tähden tohdin sanoa, että nimimerkki "Siffa" - kuka hän ikinä lieneekin - on perillä Sportin asioista paremmin kuin nämä muut palstaveljet yhteensä. Välillä minua ärsyttää se tietomäärä, mikä "Siffalla" on. Tuskin itse - edes johtavana analyytikkona - pystyisin samaan tietämykseen Sportin suhteen.
On kiusallista, että "Siffa" vie ja muut vikisevät.
-p.sihvonen-, johtava analyytikko, täydelleen Sportin kaikista asioista informoitu palstaveli
Kyseinen henkilö eli siffa ottaa ns. faktojen taivaasta omaan agendaan sopivia "faktoja" ja jättää muut faktat huomiotta. Voihan sitä omaa agendaa noinkin ajaa. Kyseinen nikki kysyy kun pitäisi vastata ja vastaa kun pitäisi kysyä. Lisäksi hänellä on pitkä jätä huomiotta lista. Oi aikoja - oi tapoja.
Petterin kirjoituksen perusteella varmaa on kuitenkin se, että Soosi on vuotanut seuran asioita sen ulkopuolelle. Koska tulkitsen "täydelleen" sanan tarkoittavan "täydellisesti", tarkoittanee se sitä, että Soosi on myös kertonut aivan kaiken mahollisen. Loppujen lopuksi onkin sitten epäolennaista, kenelle kaikille Soosi on asioita vuotanut. Onko kohteena ollut pelkkä Petteri, vai myös nimimerkki Siffa vai useita muitakin kohteita.
Ilmeisesti tuo Porin Ässien viimeisten vuosien historia ei ole tänne kirjoittavien nimimerkkien tiedossa. Kerrattakoon se opiksi. Ässät pääsi 1998 puolivälieriin Ilvestä vastaan häviten sen sarjan 3-0 tappioin.
Ja omituisintahan tässä on, se että siffa väittää Petteri Sihvosta valehtelijaksi asiassa (case erholtz) joka koskee Petteri Sihvosta itseään ja hänen toimintaansa. Ja lisäksi siffa väittää olevansa paremmin informoitu tästä asiasta kuin Petteri Sihvonen. Petteri Sihvonenhan myönsi julkisesti, että veli oli lähde tässä keississä.
Muistaakseni Ässät tippui IFK:lle 3-0. IFK:n huippujengi marssikin sitten vakuuttavasti mestaruuteen. Muistan kyseisestä kaudesta tehdyn jonkun dokumentin ja Tamin teesi oli: "Pienikin voi olla kaunista."
Mikä on julkinen lähteesi sille, että Petteri Sihvonen on väittänyt Toni Sihvosen olleen Erholtz-jutussa hänen lähteensä?
Mikä on julkinen lähteesi sille, että Petteri Sihvonen on väittänyt Toni Sihvosen olleen Erholtz-jutussa hänen lähteensä?
... Kysyn edelleen (en Daespoolta), missä olivat ne savuavat rauniot Porissa Tamin lähdön jälkeen? Sitä seikkaa ei tarvitse enää toistaa, kun niitä savuavia raunioita jäi muutamien JA:n nimimerkkien omien korvien väliin, mikä on luonnollisesti vain ja ainoastaan heidän traumansa ja ongelmansa...
Tässä on faktaa, jonka voit tarkastaa pöytäkirjoista ja tilinpäätöksistä.
Msg tuossa jo osoittikin sinulle paikkasi. Petteri Sihvonen ei väitä mitään, koska puhuu itsestään.
Minä pyysin sinulta julkista lähdettä, missä Petteri Sihvonen kertoo veljensä Toni Sihvosen olleen lähteenä Erholtz-jupakkaan. Voisitko nyt kertoa sen minulle, kun uudestaan väität samaa asiaa. Siis, mikä on lähteesi?
24.11.2007Hah hah, vituttaako?:D
30.09.2007Vituttaako?
13.09.2007Tässä poikien kanssa kalsarikännejä vedellään. Kaljaa tuhottu, viina maistuu ja sauna on jees! Lisää viunaa kehiin!
08.12.2006Löysin eilen nettiä selatessani yhden hyvän linkin Suomesta.
Itse ainakin repeilin eilen kyseiselle pätkälle oikein kunnolla.
Hehheh...Osataan sitä suomessakin viihdettä tehdä
http://www.youtube.com/watch?v=hix25TdoBFA
Niin tottahan tuokin, mutta itselläni ei kyllä tulisi mieleenkään kokeilla parhaan kaverin exää..
Toki, juttu on ollutta ja mennyttä, ei (suoraan sanottuna) vaan kauheasti jaksaisi enää tuota exää katella. Ja kyllähän nyt tyttöystävän kavereihin on järkevää jonkinlaiset välit pitää.