Kunnollisen kotikasvatuksen ja käytöstapojen mukaisesti, vastasin jokaiseen kysymykseesi, joten ehkä sinä haluat nyt vastata aiemmin sinulle esittäämääni kysymykseen?
Minä referoin RumiLumille niin tarkkaan kuin pystyin Urheilukanavan ohjelman "Sihvonen-kaksi sormea pelikirjalla", jossa Petteri Sihvosen vieraana oli Suomen jääkiekkomaajoukkueen päävalmentaja Jukka Jalonen. RumiLumi ei ollut ohjelmaa katsonut ja kyseli, mitä siellä oli käsitelty.
Jalonenhan on vieraillut Sihvosen ohjelmassa useimmin valmentajista. Tällä kaudella UK:n uudessa jääkiekkokeskustelussa ovat vierailleet näin yhtäkkiä muistista vetäen Kari Jalonen, Mika Toivola, Risto Dufva, Hjallis Harkimo, Kalervo Kummola, Sami Helenius, Ville Nieminen, Petteri Nummelin ja Jukka Jalonen. Jukka Jalosen kanssa sopivat suorassa lähetyksessä, että keskustelevat maajoukkueen tiimoilta ensi keväänä taas uudestaan.
Sinä, Gags, kysyit minulta yo. kirjoitukseeni viitaten mielipidettäni Johanneksen aiempaan kirjoitukseen. Minä en nähnyt Johanneksen viittaavan Shedden-jutussaan minuun millään tavalla. Miksi siis teet minulle kysymyksen asiasta, johon minä en liity millään tavalla? Kuten vastasin jo sinulle, seuraan Sheddenin päävalmentajuutta ja sen menestyksellisyyttä EV Zugissa "Sveitsin liiga"-keskustelussa.
Maple Leafin kanssa olen samaa mieltä, että Nuori Suomesta olisi syytä keskustella Sihvosen ohjelmassa. Tämän viikon tiivistahtisessa ohjelmassa siihen ei ollut tilaisuutta. Vieraaksi esitän joko Jokerien kakkosvalmentaja Ismo Lehkosta tai HPK:n päävalmentaja Jukka Rautakorpea, joilla molemmilla on varmaankin painavaa sanomista Nuori Suomen ajan jääkiekon juniorituotannosta. Ovathan heidän poikansa harrastamassa jääkiekkoa niinkuin on myös Jukka Jalosen jälkeläinen.