Onneksi otsikko ei ollut "Nummelin tuli kolme kertaa rinnoille".
Toki se, että Nummelin lopetti TPS:n kanssa neuvottelut ennen aikojaan kertonee siitä, että Raumalta tilipussi karttuu myös enemmän.
Nummelin oli liian ahne? Ei tietenkään ollut vaikka olisi puhunut mitä aikaisemmin. Nummelinille pitää suoda ihan samalla tavalla mahdollisuus hakea parasta tarjolla olevaa palkkaa kuin meille ns. tavallisille työntekijöille ilman, että syytetään ahneeksi. Etenkin kun jääkiekkoilijalla ura on meitä tavallisia työntekijöitä lyhyempi.
Tai sitten se kertonee siitä, että alkoi vituttaa isosti. Joka tapauksessa juuri nyt ainakin se argumentti, että Nummelin on gammal och dålig, saa esittäjänsä näyttämään typeriltä. Niitäkin näkemyksiä esiintyi.
Kokonaisuuttahan ei tiedä vielä kukaan, eikä tätä kannata enää jatkaa. Tai siis ainakaan itse en jaksa. Olkaa toki muut hyvät,
Melkein ehdottaisin, että jätettäisiin tämä ketju ja sen 1.000+ viestiä unholaan tai paremminkin kellastumaan historian lehdille. Tämä ketjuhan käsittelee pääasiassa Petun lainasopimusta Luganosta syksyllä 2012, lainasopimusta seuraavia sopimusneuvotteluita, niiden kariutumista, Lukko-sopimusta ja Petturin leimaa.Nyt kun mitä ilmeisimmin Petun paluu Tepsiin "pienen" syrjähypyn jälkeen alkaa olla sinettiä vaille valmista kauraa, niin voitaisiin keskustella Petun omassa threadissa, että millä mielin palstan TPS-fanit ottavat Petu Nummelinin takaisin Palloseuraan?
Ai millä mielellä? Oikein hyvällä mielellä, jos huhuttu siirto toteutuu. Hyvä pelaaja, kelpo esikuva - ja muutenkin naama, joka myy pääsylippuja.
Tervetuloa kotiin!
Tervetuloa kotiin!
Win-win tilanne. TPS saa oman legendansa kotiin, Lukko 260 000€ kassaan rahaa ja Janne Niskalan.
Sanotaan saman tien että Lukko saa budjettiinsa 260k tilaa.
Takerrutaan vielä sen verra, että sitä ei tiedä varmaan kuin Lukko, Nummelin ja hänen agenttinsa millä ehdoilla sopimus purettiin.
Juuri näin, jos pelaaja itse haluaa purkaa sopimuksensa, miksi Lukko joutuisi maksamaan yhtään mitään hänen ensi kauden palkastaan.Joo, en tiedä tosiaan ehdoista mitään. Silti vaikea kuvitella, että Lukko maksaisi yhtään Nummelinin palkasta, jos mies itse haluaa purkaa sopimuksen ja siirtyy kilpailevan seuran riveihin.
Joo, en tiedä tosiaan ehdoista mitään. Silti vaikea kuvitella, että Lukko maksaisi yhtään Nummelinin palkasta, jos mies itse haluaa purkaa sopimuksen ja siirtyy kilpailevan seuran riveihin.